مهرآیندگان به عنوان واحد نمونه استان تهران انتخاب شد

مهرآیندگان به عنوان واحد نمونه استان تهران انتخاب شد
کدخبر : 597030

اختتامیه سی و پنجمین جشنواره امتنان و تقدیر از واحدهای نمونه استانی همزمان با هفته کار و روز کارگر با حضور معاون وزیر کار، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان تهران و جمعی دیگر از مقامات برگزار گردید و از برگزیدگان این جشنواره تجلیل شد.

به گزارش شماواقتصاد: جشنواره امتنان از واحدهای نمونه، کارگران گروه‌های کار نخبه همه ساله با هدف تجلیل و شناسایی و تشویق نیروی کار مولد، متخصص، مخترع و مبتکر در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می‌شود.

از شاخص‌های انتخاب نخبگان کار و تولید، ارتقا بهره وری، بومی سازی تکنولوژی، نوآوری، میزان ایجاد اشتغال، قطع وابستگی، سود آوری و همچنین توجه به سیاست‌های اجرایی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است.

S_GH7736

علی حسین رعیتی فرد معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اختتامیه سی و پنجمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان تهران گفت: طبق ماده ۱۹۵ قانون کار هر ساله در جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید به جهت تشویق و ترویج افراد موثر و خلاق تقدیر می شود، که این ایده‌ها می‌تواند با دور زدن تحریم‌ها و خلق فرصت‌ها در کشور به رشد و بالندگی کشور عزیزمان کمک کند.

معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: اقدامات خوبی در حوزه تولید طی سال گذشته انجام شد که باعث شد بتوانیم با کاهش نقدینگی تورم را کاهش دهیم و به ۴۰ درصد در پایان سال برسیم و امروز در تلاشیم تا بتوانیم با کاهش تورم و افزایش مزد قدرت خرید کارگران را افزایش دهیم.

همچنین در این مراسم محمد آذر پناه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران از شرکت ۲ هزار و ۵۰۰ کارگر در جشنواره امتنان از نخبگان کار و تولید و معرفی 34 کارگر نخبه و گروه‌های کاری و واحدهای نمونه برتر خبر داد. وی اظهار کرد: در مجموع از 34 کارگر نخبه و گروه‌های کاری و واحدهای نمونه برتر شامل 4 کارگر نمونه، 7 گروه کاری نمونه شامل 31 نفر و 3 واحد تولیدی نمونه معرفی و تقدیر می شوند.

در سی و پنجمین جشنواره امتنان استان تهران از گروه توسعه مالی مهرآیندگان به عنوان واحد نمونه اقتصادی تقدیر شد و محمد مهدی مومن زاده مدیرعامل این شرکت لوح تقدیر و تندیس جشنواره را دریافت نمود. خاطرنشان می سازد در این مراسم از واحدهای اقتصادی و گروه کار نمونه استان از جمله ایران خودرو، پارس خودرو، همراه اول، رایتل، داروسازی اسوه، مجتمع فنی تهران و شرکت فرآوردهای لبنی کاله تقدیر به عمل آمد.

 

 

روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: