آیگپ

آیگپ میزبان بازدیدکنندگان از نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴

کدخبر : 597119

سیزدهمین دوره اینوتکس از 18 تا 21 اردیبهشت ماه 1403 در پارک فناوری پردیس برگزار می شود.

سیزدهمین دوره اینوتکس از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در پارک فناوری پردیس برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی آیگپ، نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ میزبان شرکت‌های مختلف در ۳ حوزه مختلف است. گروه نخست شرکت‌های فناور، استارتاپی و نوپا و شرکت‌های صنعتی بزرگ، گروه دوم سرمایه گذاران و گروه سوم نهادها و سازمان‌های دولتی و حاکمیتی است. اینوتکس در این دوره میزبان محصولات و خدمات شرکت‌ها و سازمان‌های خارجی نیز خواهد بود.

گروه توسعه فناوری‌های هوشمند کیان ایرانیان با محصول شاخص «آیگپ» که به عنوان یک پیام‌رسان و اپلیکیشن خدماتی بومی و ایرانی شناخته شده است، در سیزدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس حضور پررنگی خواد داشت.

کیومرث حاجی رحیمیان، مدیرعامل کیان ایرانیان در این باره گفت:  از مهمترین اهداف نمایشگاه اینوتکس که به همت پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود، همکاری و مشارکت بین شرکت‌های فناور و استارتاپ‌های داخلی و بین‌المللی است و گروه توسعه فناوری‌های هوشمند کیان ایرانیان که با تکیه بر دانش فنی جوانان متخصص ایران اسلامی موفق شده است با ارائه پیام رسانی بومی به عنوان یکی از پرچم‌داران در حوزه عرضه ابزارهای دیجیتال، افتخاری فراموش ناشدنی را برای کشور به ارمغان آورد، در سیزدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس حضورخواهد داشت.

حاجی رحیمیان در پایان اذعان داشت: از فعالان عرصه فناوری و فرهیختگان این حوزه دعوت می‌کنیم جهت بازدید از غرفه آیگپ در نمایشگاه اینوتکس حضور به هم رسانند و و با توانمندی‌های مختلف و سایر امکانات اپلیکیشنِ تمام خدمات آیگپ هرچه بیشتر آشنا شوند.

لازم به ذکر است که آیگپ، اولین و تنها پیام‌رسان متن‌باز( open-source) در ایران و خاورمیانه است. متخصصان و کسب و کارها می‌توانند بر اساس نیاز خود آیگپ را به صورت دلخواه برای خود شخصی سازی کرده و در سازمان‌ها و محیط‌های مورد نظر خود از آن استفاده کنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: