در جریان سفر ریاست جمهوری به کردستان انجام شد؛

رفع مشکلات بیش از ۳۰۰۰ واحد طرح نهضت ملی در میز خدمت بانک مسکن

رفع مشکلات بیش از ۳۰۰۰ واحد طرح نهضت ملی در میز خدمت بانک مسکن
کدخبر : 560270

در جریان سفر ریاست جمهوری به استان کردستان و با حضور مدیران ارشد بانک مسکن، مشکلات بیش از 3000 واحد طرح نهضت ملی مسکن در میز خدمت این بانک بررسی و رفع شد.

علی کشاورز عضو هیات عامل و معاون مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی بانک مسکن در این رابطه گفت: با توجه به تاکید دکتر محمود شایان مدیرعامل بانک مبنی بر رفع مشکلات مردم در سفر ریاست جمهوری به کردستان، مشکلات بیش از ۳۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن با حضور سعیدرضا کوهی مدیرکل اعتبارات بانک، مدیر و معاونان مدیریت کردستان و همچنین حسین مذنب مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی و مدیران کشوری و استانی سازمان ملی زمین و مسکن و بنیاد مسکن و همچنین پیمانکاران و متقاضیان این طرح در میز خدمت بانک مسکن بررسی و رفع شد.

کشاورز، عمده‌ترین مشکلات برطرف شده را مرتبط با اسناد زمین‌های طرح، مدارک شرکت‌های پیمانکاری و تسهیل در پرداخت تسهیلات عنوان کرد و افزود: بیشترین مشکلات مطرح شده مرتبط با پروژه‌های ۱۱۹۷ کیان ۲ سقز، ۱۲۴۳ واحدی کامیاران ، ۲۰۰ واحدی سپیده بهاران، ۶۰۰ واحدی فاز ۴ بهاران و پروژه‌های خود مالکین بوده است که در میز خدمت با مساعدت بانک مسکن ، سازمان ملی زمین و مسکن و توجه ویژه مدیران ارشد وزارت راه و شهرسازی برطرف شد.

معاون مدیر عامل بانک مسکن، از آمادگی این بانک برای تامین مالی پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و تصریح کرد: با تمام توان آماده همکاری و همراهی با دولت در جهت تحقق اهداف طرح نهضت ملی مسکن هستیم و با توجه به دستور دکتر شایان، در این زمینه تمامی امکانات بانک مسکن بسیج می شود.

در ادامه، مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی ضمن تقدیر از زحمات مدیران و کارکنان بانک مسکن در برطرف کردن مشکلات پروژه‌های طرح نهضت ملی گفت: خدمت صادقانه کارکنان بانک مسکن نشان از یک سازمان خدمتگذار و با بینش و هدایت‌گری مدیران دلسوز و کارکنانی متعهد است که می‌تواند نقش بسیار مهمی در پیشبرد اهداف دولت به ویژه در تحقق اهداف این طرح داشته باشد.

در ادامه این میز خدمت، رییس اداره کل اعتبارات بانک مسکن از آمادگی کامل برای تامین مالی پروژه های نهضت ملی خبر داد و گفت: تمامی پروژه‌های در دست احداث طرح نهضت ملی مسکن استان کردستان تامین مالی شده است و مشکلات این پروژه‌ها برطرف و همگام با پیشرفت آنها، تسهیلات بانک مسکن به متقاضیان و پیمانکاران پرداخت می شود.

مدیر شعب استان کردستان نیز گفت: با دستور مدیرعامل، مدیران ارشد بانک در سفر ریاست جمهوری در میز خدمت بانک مسکن حضور داشته‌اند که این حضور موجب برطرف شدن مشکلات بیش از ۳۰۰۰ واحد طرح نهضت ملی در استان شده است.

لازم به ذکر است، سهمیه استان کردستان در طرح نهضت ملی مسکن، ۸۶ هزار واحد است که در سال جاری، تامین مالی بیش از ۱۳۵۰۰ واحد این طرح با تسهیلات‌دهی بانک مسکن فراهم شده است.

 

هیبنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: