عصر روز یکشنبه ۱۶بهمن‌ماه/

بازدید وزیر جهاد کشاورزی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه

بازدید وزیر جهاد کشاورزی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه
کدخبر : 575248

وزیر جهاد کشاورزی عصر روز یکشنبه، ۱۶بهمن‌ماه به همراه تعدادی از معاونین خود از فروشگاه رفاه شعبه تهرانپارس بازدید کرد.

این بازدید یک ساعته که در طرح «فجر تا فطر» فروشگاه‌های رفاه بود، با هدف نظارت بر تامین کالاهای اساسی و قیمت‌ها انجام شد و در جریان آن گفت‌و‌گوهای مردمی حاکی از رضایت مردم از تامین و قیمت کالاها در فروشگاه‌های رفاه بود.

آقایان ابوترابیان و صرافان، از سهامداران مجموعه رفاه و‌ اقای نمازی مدیرعامل رفاه نیز در این بازدید حضور داشتند.

    تقدیر وزیر جهاد کشاورزی از عملکرد فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه

وزیر جهاد کشاورزی در بازدید از فروشگاه رفاه ضمن تقدیر از عملکرد مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، گفت: فروشگاه‌های زنجیره‌ایی مانند رفاه در این طرح عملکرد بسیار خوبی داشتند.

وی از اغاز کاهش قیمت ۳۴ قلم کالاهای اساسی با دستور رییس جهور خبر داد و گفت: این کالاها به مدت سه ماه توسط فروشگاه‌های زنجیره‌ایی بدون سود به فروش می‌رسد.

منصور عالی‌پور رئیس اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز از فروش فوق‌العاده کالاهای ویژه ایام دهه فجر تا عید سعید فطر جهت تقویت توان خرید و بهبود سبد معیشتی هموطنان خبر داد.

عالی پور در خصوص جزئیات این طرح گفت: برنج هندی و تایلندی، مرغ گرم و منجمد و گوشت منجمد تنظیم بازاری در کنار ۳۴ قلم کالای دیگر شامل این طرح می‌شوند.

برای شب عید، اعضای اتحادیه در گروه پوشاک، کیف و کفش، شیرینی و شکلات نیز تدارک خوبی دیده‌اند تادر کنار دیگر ملزومات مورد نیاز هموطنان با ارائه تخفیفات ویژه در دسترس عموم قرار گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: