رپرتاژ اگهی

آیا ایرپاد بهترین هندزفری بی ‌سیم بازار است؟

آیا ایرپاد بهترین هندزفری بی ‌سیم بازار است؟
کدخبر : 549888

عمر طولانی باتری، شارژ وایرلسی، پشتیبانی از دستیار صوتی سیری و کیفیت عالی اصلی‌ترین دلایل محبوبیت ایرپادهای اپل است که با وجود قیمت بالایش، بسیاری خواهان آنند. گرچه ایرپاد اپل تنها هندزفری بی‌سیم عالی موجود در بازار نیست ولی بی‌شک جزء بهترین‌ هندزفری‌ها به شمار می‌رود. در ادامه قصد معرفی دو تا از بهترین اپردهای اپل یعنی اپرپاد 1 و 2 داریم.

 ایرپاد ۲ با وزنی تنها ۴ گرم (وزن محفظه شارژ ۴۰ گرم) از بزرگ‌ترین محصولات اپل است که کیفیت بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. محفظه شارژ این مدل امکان استفاده طولانی مدت از هندزفری‌ها را ممکن می‌سازد. این محصول که در برابر ذرات آب و گردوخاک مقاوم است دارای یک چراغ LED روی بدنه محفظه شارژ است که وضعیت عملکرد دستگاه را نشان می‌دهد.  هندزفری اپل که آن را با نام تجاری ایرپاد نیز می‌شناسند، دارای انواع مختلفی است. اولین هندزفری اپل، سیمی و همراه با سوکت ۳.۵ بود. در حال حاضر ایرپادهای بلوتوث (Apple aipod) با ظاهری بسیار شیک و امروزی به بازار عرضه شده‌اند.

به لطف وجود حسگرهای شتاب‌سنج و نوری در این ایرپاد اپل ، هنگام خارج شدن گوشی‌ها از گوش، پخش موزیک قطع می‌شود. بعلاوه، پس از پایان تماس، موزیک از جایی‌که قطع شده بود، به صورت خودکار پخش می‌شود. جالب است بدانید با خارج کردن ایرپاد از گوش، تماس دریافتی نیز به صورت خودکار قطع خواهد شد.

ویژگی جالب این گجت، پشتیبانی از دستیار صوتی سیری است که با دوبار ضربه روی ایرپاد فعال می‌شود. ارزش این قابلیت آنجا روشن می‌شود که هیچ دکمه‌ای برای کنترل صدا روی ایرپاد طراحی نشده است.

اتصال این هندزفری به دیگر دستگاه‌ها کاملا به صورت خودکار و اتوماتیک انجام می‌شود و نیازمند اقدامات خاصی نیست.

از دیگر ویژگی‌های قابل‌توجه ایرپاد ۲ ، بازدهی خارق‌العاده باتری‌اش است که قادر به پخش موزیک تا 5 ساعت است. باید بدانید که تنها با 15 دقیقه شارژ، امکان 2 ساعت مکالمه مداوم یا سه ساعت پخش موزیک وجود خواهد داشت. طبق ادعای اپل، محفظه شارژ این محصول قادر است تا 24 ساعت شارژ را در خود نگاه دارد. بعلاوه، چراغ LED کوچک روی محفظه، از میزان شارژ محصول خبر می‌دهد؛ همچنین با کمک Widget گوشی همراه، می‌توان میزان شارژ گجت را فهمید.

کیفیت و وضوح صدای این محصول بی‌نظیر و شگفت‌انگیز است و نمی‌توان هیچ ایراد و انتقادی از آن گرفت، به طوری‌که شنونده هیچ تفاوتی میان صدای پخش شده با صدای اصلی گوینده حس نخواهد کرد.

ایرپاد 3

ایرپاد ۳ با وزن 4.25 گرم و تاییدیه IPX4 (مقاوم در برابر ذرات آب و عرق) یکی از بهترین هندزفری‌های حال حاضر بازار است که قیمتی در حدود 5.300.000 تومان دارد. به لطف تراشه H1 apple که در این محصول به کار گرفته شده، شاهد کیفیت بسیار بالای صدا در هنگام مکالمه و پخش موزیک هستیم. بعلاوه، این تراشه در طول عمر باتری محصول نیز نقش مهمی بازی می‌کند؛ به طوری‌که می‌توان انتظار پخش مداوم موزیک تا 6 ساعت از این محصول داشت.

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب این گجت آن است که به لطف بهره بردن از شتاب‌سنج، قابلیت تشخیص حرکت را دارد.

ایرپاد ۳ با آیفون، آی‌پد، آی‌پد تاچ با iOS 12.2 یا جدیدتر، اپل‌واچ OS، مک با سیستم‌عامل OS 10.14.14 یا جدیدتر و همچنین اپل‌ تی‌وی کاملا سازگار است.

جنس بدنه آن از مواد باکیفیت و سازگار با محیط‌زیست است و از نسخه بلوتوث 5.0 پشتیبانی می‌کند.

مواردی همچون حذف نویز میکروفن، قابلیت تشخیص گفتار، شتاب‌سنج مجهز به تشخیص حرکت، force Sensore، امکان شارژ بی‌سیم محفظه شارژ که سازگار با استاندارد Qi است، از جمله قابلیت‌های برجسته ایرپاد 3 شناخته می‌شود.شایان ذکر است که تنها با 5 دقیقه شارژ می‌توان یکساعت از این محصول استفاده کرد.

بدون تردید هندزفری بی سیم اپل مدل ایرپاد 3 (Airpods 3) را می‌توان به عنوان یکی از بهترین محصولات غول فناوری آمریکا معرفی کرد. ایرپاد 3 با طراحی خاص و منحصر به فردی در مقایسه با نسخه‌های قبل تولید شده و در دسترس قرار گرفته است.

در آخر

در آخر این مطلب را با پاسخ به این پرسش پایان می‌دهیم که آیا مدل‌های کپی ایرپادهای موجود در بازار ارزش خرید دارند یا خیر. پاسخ ما به این پرسش یک «نه» بزرگ است و اکیدا توصیه می‌کنیم تاجایی‌که برایتان مقدور است از خرید ایرپادهای بی‌نام‌ونشان یا کپی دوری کنید؛ زیرا که این محصولات، علاوه‌بر اینکه کیفیت و کارایی خوبی ندارند، به سرعت نیز خراب می‌شوند. پیشنهاد ما این است که با پرداخت هزینه‌ای معقول و متناسب با جیبتان، خرید خود را از برندی مشخص و شناخته شده انجام بدهید تا از ضرر و زیان دوری کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: