رپرتاژ اگهی

روش کره گیری با دستگاه کره گیر بکردانه

روش کره گیری با دستگاه کره گیر بکردانه
کدخبر : 552538

دستگاه کره گیر چیست و روش کره گیری از آن چگونه است؟ اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که به تازگی وارد این صنعت شده اید یا می خواهید کسب و کار خود را در زمینه کره گیری از محصولات لبنی و دانه های روغنی آغاز کنید، بهتر است ابتدا معتبرترین شرکت تولیدکننده دستگاه های کره گیر را بشناسید.

 دستگاه کره گیر چیست و روش کره گیری از آن چگونه است؟ اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که به تازگی وارد این صنعت شده اید یا می خواهید کسب و کار خود را در زمینه کره گیری از محصولات لبنی و دانه های روغنی آغاز کنید، بهتر است ابتدا معتبرترین شرکت تولیدکننده دستگاه های کره گیر را بشناسید.

ماشین آلات بکردانه همگی با برترین کیفیت روز دنیا و مطابق با استانداردهای جهانی طراحی و تولید می شوند تا شما بتوانید با آسودگی خاطر محصولاتی ارگانیک را تولید کنید. برای خرید دستگاه های کره گیری در مدل ها و اندازه های مختلف کافی است به سایت بکردانه مراجعه و دستگاه مورد نظر را انتخاب کنید.

کره گیری با دستگاه یکی از کسب و کار های پر درآمدی است که این روزها رونق روش سنتی و قدیمی را از بین برده. در واقع روش کره گیری با دستگاه نوعی کارآفرینی برای افراد، چه در منزل و چه در مغازه های کوچک و بزرگ به حساب می آید و با توجه به اینکه این شغل یکی از مشاغل پرطرفدار است، نوع دستگاهی که در در آن مورد استفاده قرار می گیرد، نیز مهمترین مسئله به شمار می آید. به همین دلیل توصیه می کنیم با ما در این مقاله همراه باشید تا با این روش سریع و آسان آشنا شوید.

کره به هر روشی که تهیه شود، چه سنتی و چه صنعتی، مصرف روزانه همه انسان های کره زمین است. کره گیری به کمک دستگاه یکی از روش های نوین تولید کره به شیوه کاملا مکانیزه و بهداشتی است. برای راه اندازی و استفاده از دستگاه کره گیر بکردانه نیازی به تخصص ندارید. شغل کره گیری کسب و کاری پردرآمد با کمترین میزان هزینه اولیه است که نیازی به فضاهای بسیار بزرگ هم ندارد.

با ما در این مقاله همراه باشید تا روش کره گیری با کمک دستگاه های کره گیر را به شما آموزش دهیم.

jk

نحوه کره گیری از ماست و دانه های روغنی با استفاده از دستگاه

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم کره محصولی طبیعی است که به روش های مختلف سنتی و صنعتی در مصرف روزانه انسان ها خصوصا ما ایرانی ها مورد استفاده قرار می گیرد.

در زمان های قدیم دامداران و عشایری که می خواستند کره ای را تولید کنند باید حتما از مشک استفاده می کردند و مشک پر شده از ماست پرچرب را آنقدر تکان می دادند تا کره دست ساز آنها تولید شود. اما امروزه با کمک دستگاه این کار بسیار آسان تر از قدیم شده است و شما می توانید با تهیه دستگاه کره گیر به راحتی کره را تولید کنید.

پیش از شروع کره گیری به کمک دستگاه حتما مخزن ماشین کره گیر را بشویید. برای این کار بهتر است در مخزن کره گیر مقداری آب گرم بریزید و دستگاه را روشن کنید تا تمام گرد و غبار درون مخزن شسته شود.

برای تولید کره لازم است ماست مناسبی را انتخاب کنید. هرچقدر ماست از چربی بالاتری برخوردار باشد، کره بیشتری بدست می آورید. نکته ای که باید حتما به آن توجه کنید این است که تنها از یک نوع ماست برای تولید کره استفاده کنید. به طور مثال تنها از ماست گاو یا گوسفند استفاده کنید چرا که اگر این دو را با هم مخلوط کنید، به دلیل تفاوت طعم این دو ماست، نتیجه دلخواه را بدست نمی آورید و کره تولیدی شما طعم خوبی نخواهد داشت.

در مرحله بعدی ماست را با آب مخلوط کنید به حالت دوغ دربیاید و سپس آن را در مخزن مربوطه بریزید، دستگاه را روشن کنید و منتظر بمانید تا بدون کمترین زحمت، کره شما آماده شود.

n

چرا از دستگاه کره گیر بکردانه استفاده کنیم؟

دستگاه کره گیر بکردانه به دلیل داشتن فیلتر و صافی قادر است لرد و تفاله ایجاد شده را در مخزنی مخصوص جداسازی و کره ای خالص و بسیار شفاف را تولید کند. در نتیجه چون محصول تولید شده ناخالصی زیادی ندارد، طعمی بسیار دلنشین خواهد داشت؛ به طوری که می تواند بازار فروش فوق العاده ای را به دست آورد و علاوه بر رضایت مشتریان سود زیادی را هم برای شما به همراه داشته باشد.

روش کره گیری با دستگاه یکی از روش های منحصر به فردی است که علاوه بر استفاده در فروشگاه ها و مغازه های کوچک و بزرگ، در خانه هم جوابگوست. در واقع هر شخصی با استفاده از روش کره گیری با دستگاه می تواند به راحتی از ماست محلی یا انواع دانه های روغنی کره درست کند.

برای خرید بهترین مارک کره گیری برقی به سایت گروه تولیدی-صنعتی بکردانه مراجعه و با خیال آسوده خرید کنید. کارشناسان و مشاوران بکردانه آماده اند تا به تمامی سوالات شما در رابطه با انواع دستگاه های کره گیر و شیوه استفاده از آن ها برای تولید کره ارگانیک و سالم پاسخ دهند. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: