رپرتاژ اگهی

شرایط ثبت شرکت با مسئولیت محدود در ایران

شرایط ثبت شرکت با مسئولیت محدود در ایران
کدخبر : 553072

اگر قصد دارید تا یک شرکت با مسئولیت محدود در ایران ثبت کنید و نیاز به اطلاع از: قوانین، هزینه ها، مدارک مورد نیاز و مراحل انجام این کار دارید، می توانید این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. ثبت شرکت با مسئولیت محدود در ایران یکی از مرسوم ترین و ساده ترین روش های تاسیس و راه اندازی یک شرکت تجاری می باشد که قوانین و مقررات خاص خود را دارد.

 این نوع از شرکتها  معمولا بین ۲ الی چند نفر به منظور فعالیت های اقتصادی و تجاری شکل می گیرد و افراد بر اساس میزان سرمایه ای که وسط گذاشته اند، مسئول و متعهد می باشند. در ادامه به بررسی مشخصات و ویژگی های این نوع شرکتها برای ثبت در ایران می پردازیم.

شرایط ثبت شرکت با مسئولیت محدود

ggggggggggguuuuuuuu

 

یکی از مهم ترین قوانینی که برای ثبت این نوع شرکتها در ایران باید در نظر داشت، این است که : هنگام انتخاب نام و اسم شرکت باید واژه " مسئولیت محدود" در آن قید شده باشد. از نظر تعداد افراد حداقل نیاز به حضور 2 نفر می باشد و در صورتیکه افرادی که با یکدیگر شریک هستند به بالای 12 نفر برسد، نیاز به تشکیل هیئتی به عنوان نظار می باشد که شامل 3 نفر از بین شرکا می باشد و سالی یک بار انتخاب خواهد شد.  برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود باید کلیه شرکا در حوزه ای تجاری و اقتصادی فعالیت کنند و قرارداد ها و صورت جلسه های مرتبط را تنظیم کرده باشند. هر فرد باید بپذیرد که بر اساس میزان سرمایه خود، مسئول ضرر و زیان شرکت می باشد و هیچ بحثی در آن وجود ندارد.

قرارداد ثبت شرکت مسئولیت محدود

ثبت و تاسیس شرکت با این نام، با تهیه و تنظیم یک قرارداد و صورت جلسه، امکان پذیر است و کلیه افرادی که با یکدیگر شریک هستند، باید آن را امضا کنند. در این قرارداد باید میزان سرمایه هر فرد و سهم الشرکه به صورت واضح مشخص شده باشد و عدم تعیین آن می تواند باعث برهم خوردن قرارداد شود. این امور را در صورت آشنایی می توانید بصورت شخصی انجام داده و در صورتیکه اطلاع کافی از مسائل حقوقی ندارید، بهتر است با استفاده از یک موسسه ثبت شرکت، آن را پیگیری کنید.

مدارک لازم برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود در ایران

gf4

 

تهیه مدارک یکی از اصول مهم و پر اهمیت برای راه اندازی و ثبت شرکت در ایران می باشد که برای انواع شرکتهای مسئولیت محدود نیاز به موارد زیر می باشد.

  • تهیه کارت ملی و شناسنامه کلیه شرکا  و سهامداران
  • ارائه کپی برابر اصل مدارک شناسایی
  • تهیه تقاضانامه ثبت شرکت با مسئولیت محدود به همراه امضاء
  • تهیه ۲ نسخه اساس نامه امضا شده توسط شرکا و سهامداران
  • دریافت مجوز های لازم
  • ارائه گواهی عدم سوء پیشینه کیفری

هزینه ثبت شرکت با مسئولیت محدود

tr

 

هزینه ثبت شرکت با مسئولیت محدود، سالانه می تواند بر اساس تعرفه های اعلام شده متفاوت باشد. با این حال متغییر هایی برای تعیین نرخ و قیمت این پروسه اداری وجود دارد که بر اساس تعداد شرکا، نوع شرکت، میزان سرمایه شما و نحوه انجام و پیگیری امور می تواند متفاوت باشد. اگر قصد دارید تا با استفاده از یک موسسه حقوقی اقدامات لازم را انجام دهید، هزینه حق الثبت و وکالت به هزینه های شما اضافه می شود که مقدار چشم گیری نیست. اما به دلیل تجربه و تعداد پروژه های انجام شده توسط موسسات حقوقی معتبر، نتیجه کار شما امیدوار کننده بوده و می توانید با خیالی راحت یک شرکت را بصورت رسمی و قانونی تاسیس کنید.

چگونه می توان مشاوره رایگان ثبت شرکت با مسئولیت محدود دریافت کرد

کلیه امور مربوط به ثبت و تاسیس شرکتها در انواع مختلف، ممکن است سوالات و مسائلی را در ذهن شما ایجاد کند. اگر نیاز به مشاوره رایگان برای تاسیس شرکت خود دارید می توانید از طریق موسسات حقوقی معتبر اقدام به دریافت آن کنید و به تمامی مواردی که نیاز به راهنمایی دارید، دست پیدا کنید.

سامانه ثبت شرکت irsherkat.ssa   با مسئولیت محدود

اگر قصد دارید تا بصورت شخصی امور مربوط به ثبت شرکت خود را پیگیری و انجام دهید، با مراجعه به سامانه ثبت شرکتها می توانید کلیه مراحل را به تنهایی گذرانده و منتظر نتیجه نهایی باشید.   

مراحل ثبت شرکت با مسئولیت محدود

در گام اول شما باید مدارک مورد نیاز و مجوز های لازم را بصورت کامل تهیه کرده و پس از آن یک نام برای شرکت خود انتخاب کنید. مشخصاتی که یک اسم مناسب و ایده آل باید داشته باشد شامل : با معنی بودن، عدم تکراری بودن و عدم مغایرت با قوانین کشور ایران می باشد. سپس کارشناسان یک موسسه حقوقی مدارک شما را دریافت کرده و پس از تنظیم صورت جلسه شما را برای چاپ آگهی ثبت شرکت و کلیه مراحل آماده خواهند کرد.

جمع بندی

ثبت شرکت با مسئولیت محدود یکی از پر طرفدار ترین روش های تاسیس و راه اندازی شرکتهای تجاری بصورت قانونی و رسمی در ایران است. هزینه ثبت شرکتها در این حوزه بستگی به تعداد شرکا و نحوه پیگیری امور اداری وحقوقی توسط شما دارد. پس از انجام مراحل بالا، شما می توانید بصورت قانونی و رسمی فعالیت شرکت با مسئولیت محدود خود را پیگیری کرده و اسم شرکت خود را در سامانه ثبت شرکتها مشاهده نمایید. این شرکت ها علاوه بر ایران قابل ثبت و تاسیس در کشور های خارجی مثل: عمان، امارات، دبی، ترکیه، آلمان، کانادا  و... می باشند که مزایای خاص خود را دارند و موضوع آن خارج از بحث ما می باشد. 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری شماواقتصاد مسئولیتی بابت صحت و سقم آن ندارد . 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: