رپرتاژ اگهی /

چگونگی مهاجرت به انگلستان و کانادا از روش تحصیل

چگونگی مهاجرت به انگلستان و کانادا از روش تحصیل
کدخبر : 564934

مهاجرت به انگلستان امروزه فکر بسیاری را به خود مشغول کرده، اما چه روشی را برای مهاجرت می توان انتخاب کرد؟

مهاجرت به انگلستان امروزه فکر بسیاری را به خود مشغول کرده، اما چه روشی را برای مهاجرت می توان انتخاب کرد؟ مهاجرت به کشورهای مختلف، روش های متفاوتی را نیز خواهد داشت. اما از طرطق چه روش هایی می توان راحت تر به نتیجه رسید؟ با اینکه کار روشی مناسب برای مهاجرت به اغلب کشور ها است اما ویزای تحصیلی را می توان مناسب ترین راه برای مهاجرت در نظر گرفت. اغلب کشور های جهان دانشگاه های مختلفی را در دل خود جای داده اند و با اخذ ویزای تحصیلی آن می توانید طول دوره تحصیل خود را در کشور هدف زندگی کنید. انگلستان و کانادا از جمله مطرح ترین کشورهای جهان از نظر تحصیلی شناخته می شوند. تحصیل در این کشورها به دلیل استادان و دانشگاه های مطرح، نقطه پروازی برای هر دانشجو خواهد بود. از این رو نباید این فرصت را از دست بدهید. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم:

 

مهاجرت به انگلستان

انگلستان یکی از 4 کشور پادشاهی متحد بریتانیا است و 56 میلیون نفر از جمعیت  67 میلیونی این منطقه را در خود جای داده است. انگلستان از نظر اقتصاد، بین 6 کشور برتر جهان قرار گرفته و این مهم را مدیون رشد تولیدات ناخالص خود می باشد. انگلستان به دلیل داشتن جاذبه های تفریحی و تاریخی متعدد، غذاهای متنوع و لذیذ، آداب و رسوم غنی و... به صورت سالانه پذیرای مسافران متعددی از جای جای نقاط جهان می باشد. نرخ بیکاری پایین انگلستان باعث شده که این کشور به مقصد مناسبی برای کارجویان تبدیل شود. از این رو ویزای کاری انگلستان یکی از پرطرفدارترین انواع ویزاهای مهاجرتی شناخته می شود. برای مهاجرت به انگلستان می توانید از روش های مختلفی نظیر: ازدواج، سرمایه گذاری، تولد، تحصیل و... اقدام کنید. اما تحصیل در انگلستان بهترین روش برای مهاجرت شناخته می شود.

مهاجرت به کانادا

کانادا از جنبه های مختلفی برای مهاجران چراغ سبز نشان می دهد. اما آیا همگان شانس مهاجرت به این کشور را دارند؟ کانادا به عنوان یکی از کشورهای مرفه جهان شناخته می شود و نمی توان مهاجرت به این کشور را ساده در نظر گرفت. برای مهاجرت به کانادا نیز روش های مختلفی پیش رو خواهید داشت. ویزای کار و تحصیل در کانادا به عنوان دو ویزای پردرخواست مهاجرتی به شمار می روند. پس از اخذ این ویزاها می توانید به فکر اقدامات مهاجرت خود به کشور کانادا باشید. کانادا برنامه های متنوعی نظیر: اسکیل ورکر، اسکیل ترید، جاب آفر، خود اشتغالی و...را برای مهاجران در نظر گرفته است. از این رو قبل از هرگونه اقدامی باید با روش های مهاجرتی کانادا به خوبی آشنا شوید تا بهترین مورد را برای مهاجرت خود انتخاب کنید.

 

mnvvc

تحصیل در انگلستان

انگلستان علاوه بر اقتصاد پویا و رو به رشد، دانشگاه هایی شناخته شده در سطح جهانی را داراست که بهترین دانشجویان را پرورش داده و از رتبه های علمی بالایی برخوردار هستند. تحصیل در انگلستان آرزوی بسیاری از جوانان و دانشجویان ایرانی است که از طریق اخذ پذیرش دانشگاه های انگلستان می توان به این آرزو دست پیدا کرد. توجه داشته باشید که تحصیل در کلیه مقاطع تحصیلی صورت می پذیرد. به دلیل اینکه اغلب دانشگاه ها و مراکز تحصیلات تکمیلی انگلستان از بالاترین استانداردهای جهانی برخوردار هستند، مدرک بین المللی را به دانشجویان خود ارائه خواهند کرد. انگلستان برای تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی، قوانین متفاوتی را وضع کرده است. برای مثال، افراد دارای مدرک کاردانی، پس از مهاجرت تحصیلی به انگلستان، در یک مقطع تحصیلی به نام قبل از فوق لیسانس  که یک دوره 9 ماهه است مشغول به تحصیل می شوند و سپس امکان ادامه تحصیل در مقطع فوق لیسانس را خواهند داشت!

تحصیل در کانادا

کانادا دارای موسسات علمی آموزشی متعددی است که هریک از آنها در مقطع تحصیلی منحصر به فرد خود فعالیت می کنند. تحصیل در کانادا بهترین روش برای مهاجرت به این کشور است. اما آیا به راحتی می توان ویزای تحصیلی کانادا را دریافت کرد؟ ویزای تحصیلی کانادا نیز به مانند تمامی انواع ویزا ها شرایط خاص خود را دارد و فرد متقاضی باید کلیه این شرایط را داشته باشد. از جمله مهمترین شرایط تحصیل در کانادا می توان به: سن، معدل، مدارک تحصیلی، مدارک تمکن مالی، مدرک زبان و... اشاره کرد. البته این شرایط بسته به مقطع تحصیلی انتخابی شما متغیر خواهد بود. ارائه کامل مدارک یکی از مهمترین مواردی است که باید به آن توجه داشته باشید. در صورتی که ویزای شما ریجکت خورده باشد، ممکن است نتوانید در دوره تحصیلی مورد نظر، خود را به کانادا برسانید.

بهترین روش مهاجرت به کانادا و انگلیس

انتخاب روش مهاجرتی، تاثیر بسزایی بر موفقیت و عدم موفقیت فرد متقاضی خواهد گذاشت. از این رو قبل از هر اقدامی باید ابتدا روش مهاجرتی مناسب خود را انتخاب کنید. اما پس از انتخاب روش مهاجرتی مناسب آیا می توان مقدمات مهاجرت را به تنهایی انجام داد؟ جهت اقدام برای مهاجرت باید به نکات ریز و درشت بسیاری دقت داشته باشید و نمی توان در این مورد سهل انگاری کرد. مراکز متعددی در زمینه خدمات مهاجرتی در حال فعالیت هستند که هریک از آنها ویژگی ها و خدمات متفاوتی نسبت به یکدیگر ارائه می کنند. شرکت ما یکی از مراکز با سابقه و فعال در این زمینه است که با بهترین راهکارهای مهاجرتی آشنا بوده و بهترین عملکرد را از خود نشان خواهد داد.

iuy

دانشگاه های انگلیس و کانادا

دانشگاه های انگلیس و کانادا از جمله بهترین دانشگاه های سطح جهان به شمار می روند. از این رو میزان تقاضا برای تحصیل در این دانشگاه ها بسیار بالا بوده و جهت اخذ ویزای تحصیلی این کشور ها باید حتما پذیرش دانشگاه مورد نظر را دریافت کرده باشید. دانشگاه های کانادا و انگلیس به دلیل ارائه مدرک بین المللی امکان ارائه مدرک به دانشگاه های کلیه کشورها را خواهند داشت. توجه داشته باشید که برای تحصیل در هر مقطع تحصیلی، باید هزینه خاص آن مقطع را پرداخت نمایید. البته قبل از اقدام برای مهاجرت، توصیه می کنیم که هزینه های زندگی، خورد و خوراک، اقامت و... را نیز مورد بررسی قرار دهید. ارائه مدارک تمکن مالی و همچنین تحصیلی نیز از جمله ضروریات مهاجرت به کشورهای خارجی است.

برگرفته از وب سایت https://fa.penstudents.com/

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری شماواقتصاد مسئولیتی بابت آن ندارد ..

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: