رپرتاژ اگهی

در بازار لوازم خانگی ایران کدام تلویزیون را بخریم؟

در بازار لوازم خانگی ایران کدام تلویزیون را بخریم؟
کدخبر : 568898

با توجه به تحریم های کمپانی های معروف مانند ال جی و سامسونگ و کاهش واردات لوازم خانگی، برندهای داخلی توانسته اند این تهدید را تبدیل به فرصت نموده و به ارائه ی تلویزیون ها و سایر لوازم خانگی با کیفیت قابل قبولی بپردازند.

 

 اگر شما قصد خرید تلویزیون را داشته باشید، قطعا این سوال برایتان پیش می آید که چه برند تلویزیون را بهتر است خریداری نمود؟ برای پاسخ به این سوال به شما پیشنهاد می کنیم تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

 

  • تلویزیون های ایکس ویژن؛ پر قدمت و با کیفیت

برند ایکس ویژن یکی از برندهایی است که طی چند سال اخیر توانسته به محبوبیت بالایی دست پیدا کند. تلویزیون های ایکس ویژن از با کیفیت ترین محصولات داخلی می باشد که با راحتی می تواند با محصولات برند های مطرح دنیا به رقابت بپردازد.در رابطه با کیفیت تصویر تلویزیون های ایکس ویژن باید به این موضوع اشاره کرد که ، اکثر تلویزیون‌های ایکس ویژن دارای کیفیت تصویر فول اچ دی می باشند. علاوه بر این ها در ساخت صفحهٔ نمایش تلویزیون های ایکس ویژن از فناوری HDR استفاده شده است و از سوی دیگر صفحهٔ LED تلویزیون های ایکس ویژن طیف رنگی گسترده ‌ای را ایجاد می‌ نمایند.

یکی دیگر از فاکتورهای مهم در انتخاب و خرید تلویزیون ایکس ویژن، کیفیت صدای آن است. سیستم صوتی در مدل‌های مختلف تلویزیون های ایکس ویژن با وجود تفاوت های زیادی که باهم دارند، دارای دو بلندگو هستند که روی هم رفته ۲۰ وات خروجی صدا دارد. اما یکی از مشکلات اصلی تلویزیون های ایکس ویژن این است که بلندگوهای آن در پایین صفحهٔ نمایش است و این مسئله در کیفیت صدا تأثیر مستقیمی گذاشته است. علاوه بر این ها کمپانی ایکس ویژن در برخی از مدل‌های شاخص از سیستم صوتی pure sound استفاده کرده است و در برخی دیگر از سیستم صوتی Harman Kardon بهره برده است.

درگاه‌های ارتباطی تلویزیون های ایکس ویژن:

درگاه‌های USB، HDMI، کامپوزیت و کامپوننت در تلویزیون های ایکس ویژن به علاوهٔ پشتیبانی از درگاه‌های ارتباطی مانند: MHL، CEC و HDMIARC امکان اتصال به آنتن خارجی در کنار دریافت‌ کنندهٔ داخلی و اتصال به هدفون را برای کاربران فراهم آورده است.

77d7936a-6317-48d7-b302-40ac38f6c57c

  • جی پلاس؛ رقیبی تازه نفس

یکی از برندهای نوپا که توانسته در شروع کار خود به محبوبیت بالایی برسد، برند جی پلاس می باشد. برند جی پلاس یکی از زیر مجموعه های شرکت معتبر گلدیران است و  از سال ۱۳۹۷ تلویزیون خود را به بازار عرضه نمود. در رابطه با کیفیت تصویر تلویزیون جی پلاس باید گفت، برند جی ‌پلاس در زمینهٔ تولید تلویزویون‌های Full HD و ۴ K یکی از بهترین برند های داخلی به حساب می آید.

تلویزیون‌های جی پلاس با قابلیت  HDR (High Dynamic Range) می توانند محتوایی که به شکل HDR تصویر برداری شده است را  به خوبی به تصویر بکشند. در تلویزیون های اچ دی آر تمام تصاویر با جزئیات بسیار زیادی پخش شده  و علاوه بر آن بخش‌های از دست رفتهٔ تصویر می‌توانند به راحتی بازیابی شوند و تصاویر بسیار واقعی تر به نظر برسند.

کیفیت صدای تلویزیون های جی پلاس یکی دیگر از مشخصه های این محصول است. در ساخت سیستم صوتی تلویزیون های GPlus عمدتاً از سیستم دو کاناله با توان خروجی ۱۶ وات بهره برده شده است. در واقع هر کانال صوتی تلویزیون های جی پلاس توان پخش ۸ واتی صوت را دارد. به کمک این تکنولوژی در تلویزیون های جی پلاس، صدای خروجی از دستگاه صدایی شفاف و واضح است اما مقدار خروجی آن از تلویزیون ایکس ویژن کمتر است. در تلویزیون جی پلاس می‌توانید صدای خروجی را با توجه به نوع برنامه ( فیلم، مستند، موسیقی و…) تنظیم کنید و با این امکانات شما می‌توانید صدایی با کیفیت از گیرنده دریافت نمایید.

تلویزیون‌ های جی ‌پلاس نیز مانند تلویزیون ایکس ویژن دارای درگاه ارتباطی پیشرفته و کاربردی می باشند. پورت‌های USB، HDMI، کامپوزیت و کامپوننت در تمامی مدل‌های تلویزیون جی پلاس وجود دارند، همچنین تلویزیون‌های جی‌پلاس از طریق WiFi می‌توانند به خروجی هدفون و بلوتوث نیز به دستگاه‌های دیگر اتصال پیدا نمایند.

3be90d25-bbb9-448e-88b8-906719c899ab

  • تی سی ال؛ خارجی خوش قیمت

یکی دیگر از برندهای معتبر خارجی که در این چند سال واردات محصولات خود را به ایران ممنوع نکرده است، شرکت تی سی ال می باشد. تلویزیون تی سی ال به دلیل خارجی بودن یکی از پرفروش ترین تلویزیون های بازار ایران به حساب می آید.  همچنین  برخی از مدل‌های تلویزیون‌های تی سی ال توانایی رقابت با برندهای شناخته شده ای همچون ال جی و سامسونگ را دارند. در سری‌های ۳، ۴ و ۵، تلویزیون‌های تی سی ال، این کمپانی از سیستم عامل هوشمند آندروید استفاده نموده است اما در مدل های جدید تر تلویزیون های تی سی ال از سیستم عامل هوشمند روکو بهره برده است که کارایی بیشتری به نسبت اندروید دارد.

بدنه و طراحی تلویزیون های تی سی ال با تنوع بالا و زیبایی که دارد توانسته به محبوبیت بالایی دست پیدا کند. تلویزیون های تی سی ال با مدل پایه های مختلف، نام برند که با ظاهری شیک و ساده در طراحی جای گرفته و همچنین بدنه و ضخامت و قاب که در مدل های مختلف و رنج قیمت های گوناگون، متفاوت است.

 

جمع‌ بندی:

در این مقاله قصد داشتیم به معرفی محبوب ترین برند های تولیدی تلویزیون در بازار لوازم خانگی ایران بپردازیم. شما می توانید با توجه به توقعات خود و بودجه تان مناسب ترین تلویزیون را از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر خریداری نمایید. بهتر است این را در نظر داشته باشید که در بین برند های تولیدی تلویزیون، برندهای ایرانی قیمت مناسبی دارند و با توجه به قیمت آنها کیفیت خوبی دارند.

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری شماواقتصاد مسولیتی بابت آن ندارد ..

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: