رپرتاژ اگهی /

بروزترین لیست قیمت ورق گالوانیزه، روغنی و سیاه (قیمت بازار)

بروزترین لیست قیمت ورق گالوانیزه، روغنی و سیاه (قیمت بازار)
کدخبر : 569631

مجموعه آهن پخش یکی از مراجع معتبری است که قیمت به روز انواع آهن آلات را ارائه می دهد. این مجموعه با ارائه بروزترین لیست قیمت ورق گالوانیزه، روغنی و سیاه تلاش می کند روند خرید آهن آلات را آسان تر کند.

مجموعه آهن پخش یکی از مراجع معتبری است که قیمت به روز انواع آهن آلات را ارائه می دهد. این مجموعه با ارائه بروزترین لیست قیمت ورق گالوانیزه، روغنی و سیاه تلاش می کند روند خرید آهن آلات را آسان تر کند.

ورق گالوانیزه، ورق روغنی و ورق سیاه از جمله محصولاتی هستند که کاربردهای گسترده ای در صنایع مختلف دارند. با توجه به عدم ثبات قیمت‌ها در بازار بسیاری از افراد به دنبال بروزترین لیست قیمت ورق گالوانیزه در بازار هستند. برای آشنایی بیشتر با این لیست قیمت با ما همراه باشید.

 

قیمت ورق گالوانیزه     

قیمت ورق گالوانیزه به موارد مختلفی بستگی دارد که یکی از مهمترین آنها قیمت دلار است. به صورت کلی با ایجاد تغییر بر قیمت دلار، قیمت ورق گالوانیزه تغییرات زیادی پیدا می‌کند.

یکی از موارد تاثیر گذار روی قیمت ورق گالوانیزه، فصل خرید این محصول عنوان کرد. در اکثر موارد در فصل زمستان با توجه به سخت بودن حمل و نقل مواد اولیه برای تولید ورق گالوانیزه و همچنین دشوار بودن حمل و نقل ورق گالوانیزه تولید شده برای مشتری، بسیاری از کارخانجات میزان تولیدات خود را کاهش می دهند که همین موضوع باعث افزایش قیمت ورق گالوانیزه در بازار می شود.

یکی دیگر از موارد تاثیر گذار بر قیمت این محصول را می‌توان مکان خرید محصول دانست. کارخانجات تولیدی ورق گالوانیزه در اکثر موارد محصولات را به صورت مستقیم و بدون واسطه در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند و به همین دلیل اگر خریداران محصول مورد نظر خود را از کارخانجات تولیدی خریداری کنند می توانند تا حدود زیادی در هزینه ها صرفه جویی نمایند و این محصول را با قیمت مناسب تر نسبت به قیمت های موجود در بازار خریداری نمایند.

یکی از مهمترین نکاتی که در مورد قیمت ورق گالوانیزه بهتر است به آن توجه داشته باشید این است که همیشه پایین بودن قیمت به نفع مشتری نیست و در برخی از موارد اگر متوجه شدید که قیمت محصولات نسبت به قیمت های موجود در بازار خیلی پایین است و این تفاوت قیمت غیر طبیعی است باید به اصل بودن محصول شک کنید.

به صورت کلی افرادی که می خواهند به قیمت ورق گالوانیزه دسترسی پیدا کنند باید قیمت این محصول را به صورت لحظه‌ای استعلام بگیرند. زیرا قیمت این محصول به صورت مداوم کاهش و افزایش پیدا می‌کند و قیمت ثابت و معینی ندارد. آهن پخش به صورت لحظه ای در فروشگاه اینترنتی خود قیمت ها را بروزرسانی می کند.

766bf806-1e84-4db5-aa48-a459321a890e

مشخصات فنی ورق گالوانیزه

ورق های گالوانیزه در ضخامت ها و کیفیت های مختلفی ساخته می شوند و هر یک مشخصات خاصی دارند. برخی از مشخصات فنی ورق های گالوانیزه در زیر آورده شده است:

  • عرض ورق گالوانیزه: یکی از مهمترین مشخصات فنی ورق گالوانیزه عرض این محصول است. ورق گالوانیزه در دو عرض استاندارد ۱۰۰ و ۱۲۵ تولید و روانه بازار می شود، اما در برخی از موارد کارخانجات تولیدی این محصول را در عرض های ۱۰۹ و ۱۲۲ سانتی متر نیز تولید می کنند.
  • وزن ورق گالوانیزه: وزن ورق گالوانیزه در اکثر موارد بین ۵ تا ۷ تن است. یکی از مهمترین پارامترهای تاثیرگذار بر وزن ورق گالوانیزه را می توان ضخامت آن دانست.
  • ضخامت ورق گالوانیزه: امروزه انواع متفاوت ورق های گالوانیزه موجود در بازار دارای ضخامت های ۱۸ صدم میلیمتر تا ۶ میلیمتر هستند که هر یک از آنها برای مصارف متنوعی مورد استفاده قرار می گیرند.

722cad46-ee90-401a-b27b-80dfabbb191d

  • جنس به کار رفته: انواع مختلف ورق گالوانیزه با استفاده از دو جنس کلی آهن و فولاد، تولید و روانه بازار می شوند. ورقه های از جنس آهن در میانه خود دارای آهن هستند ولی در کناره هایشان از روی استفاده شده است. جنس فولادی این محصول در میانه خود دارای فولاد است و روی فولاد با استفاده از روی پوشانده شده است.
  • خاصیت جوشکاری: انواع متنوع ورق گالوانیزه دارای خاصیت جوشکاری بسیار مناسبی هستند. با توجه به این خاصیت می‌توان گفت که این محصول می‌تواند در صنایع مختلف که در آنها نیاز به جوشکاری وجود دارد مورد استفاده قرار بگیرد.
  • خاصیت رنگ پذیری: انواع مختلف ورق گالوانیزه هم برای رنگ کردن به صورت کوره ای و هم برای رنگ آمیزی به صورت دستی کاملاً مناسب هستند و می‌توانند به هر دو شکل مورد استفاده قرار بگیرند. رنگ کاری روی این ورق ها کار ساده‌ای است و نیاز به مهارت خاصی ندارد.

کلام آخر

در این مقاله با مشخصات فنی ورق گالوانیزه آشنا شدیم. مجموعه آهن پخش با عرضه ورق های گالوانیزه با کیفیت می تواند با کیفیت ترین نوع ورق را در اختیار افراد قرار دهد. علاوه بر این آهن پخش بروزترین لیست قیمت میلگرد، ورق گالوانیزه، روغنی و سیاه را در وب سایت خود قرار می دهد تا اطلاع از قیمت ها را برای مشتریان آسان تر کند.

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری شماواقتصاد مسئولیتی بابت آن ندارد ...... 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: