جهت دریافت یارانه یک میلیونی اینجا کلیک کنید

جهت دریافت یارانه یک میلیونی اینجا کلیک کنید
کدخبر : 536676

طبق اعلام دولت بخش دوم وام یک میلیون تومانی کرونا فردا به حساب ۱٫۶ میلیون خانوار دیگر پرداخت می‌شود، همچنین ۷۸ میلیون نفر تا پایان روز یارانه ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان را دریافت می‌کنند.

یارانه نقدی امروز واریز خواهد شد . یارانه معیشتی نیز در هرماه واریز می شود . یارانه جدید و یک میلیون ریالی نیز در حال پرداخت به مردم می باشد . در ادامه به جزئیات پرداخت یارانه جدید می پردازیم . 

 

امروز برای 78 میلیون نفر یارانه نقدی 45 هزار و 500 تومانی و برای 2.4 میلیون خانوار مرحله دوم وام یک میلیون تومانی کرونا واریز می‌شود.

 

خبرداغ : سارا و نیکا ممنوع الکار شدن + فیلم جدید سارا و نیکا در خارج از کشور

 

این یارانه در یک سال گذشته معمولا در ساعات پایانی روز بیستم هر ماه در حساب سرپرستان خانوار قرار می‌گیرد.

 

همچنین براساس اعلام معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با نهایی شدن فرایند، مرحله دوم وام یک میلیون تومانی کرونا تا روز پنجشنبه ۲۰ آذر ماه به حساب بیش از ۱.۶ میلیون نفر از سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

 


خبرداغ : یکتا ناصر از مادر جوانش رونمایی کرد + عکس


 

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها نیز دیروز طی نامه‌ای لیست مشمولان وام کرونا را برای بانک مرکزی ارسال کرد که براساس آن دو میلیون و ۴۸۱ هزار و ۲۹۰ سرپرست خانوار امروز یک میلیون تومان را دریافت می‌کنند.

 

پنجشنبه گذشته نیز بانک مرکزی اعلام مرحله دوم وام یک میلیون تومانی کرونا برای ۴.۶ میلیون نفر واریز کرد.

 

این وام قرار بود برای ۱۱ میلیون سرپرست خانوار واریز شود، اما با واریزی‌های امروز تعداد خانوارهایی که این وام را دریافت می‌کنند هفت میلیون خانوار برآورد می‌شود.

 

منبع : تجارت نیوز 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۸۵ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: