فوری / زمان واریز یارانه جدید / یارانه ۱۰۰ هزار تومانی کی واریز می شود ؟

فوری / زمان واریز یارانه جدید / یارانه 100 هزار تومانی کی واریز می شود ؟
کدخبر : 536847

زمان واریز سرانه ۱۰۰هزار تومانی کمک معیشتی به حساب ۲۹میلیون و ۷۰۰هزار نفر از افراد مشمول اعلام شد.

یارانه انواع گوناگون دارد . یارانه 100 هزار تومانی ابهامات زیادی برای مردم ایجاد کرده است . یارانه به صورت نقدی و غیر نقدی به مردم پرداخت می شود . جزئیات پرداخت یارانه را در ادامه می خوانید .

 

 

زمان واریز یارانه 100هزارتومانی اعلام شد. یارانه معیشتی جدید به ۶۰ میلیون ایرانی برای تامین کالاهای اساسی خود تعلق می گیرید. یارانه جدید به دنبال کمک به اقشار متوسط و کم درآمد جامعه از طریق اعطای یارانه خرید کالاهای اساسی است. یارانه جدید از مهرماه پرداخت می شود.سقف  یارانه  کالایی خانوار پنج نفره و ۶۰۰ هزار تومان است.

 


خبرداغ : سلفی عاشقانه بابک جهانبخش با همسرش قبل از عمل قلب باز + عکس


 

 

یارانه (4)

 

 

زمان واریز سرانه ۱۰۰هزار تومانی کمک معیشتی اعلام شد

حامد شمس، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت رفاه با اشاره به مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر پرداخت سرانه 100 هزار تومانی به هر یک اعضای خانوار در تا پایان سال خاطرنشان کرد: در این زمینه قرار است 11 میلیون سرپرست خانوار شامل 29 میلیون و 700 هزار نفر تسهیلات 100 هزار تومانی را در ماه‌های آذر، دی ، بهمن و اسفند دریافت کنند.

 
 

شرایط ثبت نام برای دریافت واکسن کرونا

وی درباه فرایند شناسایی خانواده‌های مشمول دریافت سرانه 100 هزار تومانی کمک معیشتی تصریح کرد: لیست این افراد در مرحله نهایی شدن قرار دارد و در هفته جاری برای سازمان برنامه و بودجه ارسال خواهد شد.

 

 

 

وی افزود: افراد مشمول دریافت تسهیلات 100 هزار تومانی نیز بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا شناسایی شده‌اند.

 

شمس درباه زمان واریز سرانه 100 هزار تومانی به حساب خانواده‌های مشمول گفت: بر اساس برنامه‌ریزی تا پایان آذر رقم اشاره شده به حساب 29 میلیون و 700 هزار نفر از افراد مشخص شده توسط وزارت رفاه واریز خواهد شد.

 

 

یارانه (3)

 

با یارانه جدید چقدر غذا می‌شود خرید؟

اما یارانه جدید چقدر مواد غذایی نصیب خانواده‌های ایرانی می‌کند؟ قیمت مواد غذایی در بازار ایران جهش قابل توجهی را تجربه کرده است. این روزها قیمت یک کیسه 10 کیلوگرمی برنج هندی در بازار ایران به 200 تا 208 هزار تومان رسیده و قیمت یک کیلوگرم برنج نیم‌دانه در فروشگاه‌های اینترنتی از 22 تا 30 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

 

قیمت یک کیلوگرم گوشت گوساله در بازار تهران حداقل بین 70 تا 80 هزار تومان، قیمت هرکیلوگرم مرغ بین 16 تا 18 هزار تومان و قیمت یک شانه تخم مرغ بین 38 تا 40 هزار تومان است.

 

به این تریتب اگر یک خانواده 4 نفره 240 هزار تومان یارانه مواد غذایی دریافت کند، با این یارانه فقط می‌تواند سه کیلوگرم گوشت گوساله در ماه یا یک کیسه برنج هندی یا شش شانه تخم مرغ خریداری کند.

 

 

یارانه (2)

 

طرح تأمین کالاهای اساسی قطعا بر روی تثبیت قیمت‌ها اثر دارد

وی افزود: طرح تأمین کالاهای اساسی با توجه به گرانی و کمبود کالا یک حرکت ارزشمند است و قطعا بر روی تثبیت قیمت‌ها اثر دارد، اما قطعا برای کاهش قیمت‌ها باید شیوه‌های دیگری را دنبال کرد.

 

شهبازی تصریح کرد: افرادی که تحت پوشش سازمان‌های حمایتی هستند به هر نفر ۱۲۰ هزار تومان و یک خانوار ۵ نفره ۶۰۰ هزار تومان یارانه کالایی دریافت می‌کنند و می‌توانند حداقل کالاهای زندگی را تأمین کنند.

 

نماینده مردم نهاوند در پاسخ به این پرسش که آیا خانواری که بیش از ۵ نفر جمعیت دارند یارانه کالای بیشتری دریافت می‌کنند یا خیر، گفت: ما متوسط را در نظر گرفته‌ایم. خانوار ۶ الی ۷ نفر استثناء است. مجلس قانونی را تصویب کرده و دولت باید اجرا کند.

 

وی با بیان این که یارانه کالایی به ۲۰ میلیون نفری که تحت سازمان‌های حمایتی هستند کامل و به ۴۰ میلیون نفر باقیمانده با ۵۰ درصد تخفیف اختصاص داده می‌شود.

 

 

یارانه (1)

 
سقف یارانه کالایی خانوار پنج نفره و ۶۰۰ هزار تومان است

غلامحسین کرمی دیگر عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نیز اظهار داشت: دولت به زودی فروشگاه هایی که تامین کالاهای اساسی مردم بر عهده دارد را مشخص و اعلام می کند مردم می‌توانند از این فروشگاهها فقط با اعتبار که به کارت های آن‌ها داده می شود، کالا تهیه کنند.

 

وی تصریح کرد که سقف یارانه کالایی خانوار پنج نفره و ۶۰۰ هزار تومان است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴۲ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: