اموال تملیکی/

رسیدگی به پرونده های اموال تملیکی فارس سرعت می گیرد

رسیدگی به پرونده های اموال تملیکی فارس سرعت می گیرد
کدخبر : 546404

محمد هادی ایمانیه استاندار فارس ضمن بازدید از انبارهای اموال تملیکی بر تسریع در صدور آرای قضایی مربوط به این سازمان تاکید کرد.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از  روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، محمد هادی ایمانیه استاندار فارس، حجت الاسلام والمسلمین کاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان، غلامرضا سالاری مدیر کل تعزیرات حکومتی و سردار رهام بخش حبیبی فرماندهی انتظامی فارس به همراه دیگر مقامات استانی از انبارهای اموال تملیکی بازدید کردند.

علی صاحب کرم فرد سرپرست اموال تملیکی استان فارس با ارائه گزارش عملکرد ۶ ماهه، مشکلات و موانع پیش روی این مدیریت را اینگونه عنوان کرد: اموال تملیکی آخرین حلقه از زنجیره تعیین تکلیف کالاهای به تملک رسیده دولت است و هر گونه اختلال و تاخیر در هر قسمت از روند تعیین تکلیف ( زمان بر بودن صدور آرای قضایی، تاخیر در صدور مجوزهای بهداشتی و استاندارد و ...) میتواند زمان تعیین تکلیف پرونده های مربوطه را طولانی نماید.

وی اظهار کرد: بودجه ناکافی جهت تجهیز انبار و نبود زیرساخت مناسب و کمبود نیروی انسانی نیز مشکلات این سازمان را دو چندان کرده است.

استاندار فارس نیز بر لزوم تسریع در صدور آرای قضایی تاکید و تصریح کرد:  باید به اموال تملیکی استان یاری دهیم تا با حداکثر توان بتواند ظرف مدت تعیین شده از سوی ریاست محترم جمهور (۳ ماه) ضمن ارتقاء و اصلاح ساختار و تشکیلات، اموال تحت تملک را به سرعت تعیین تکلیف نماید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: