در چین اتفاق افتاد؛

تنبیه کارمندان با خوردن اجباری تخم مرغ خام! + فیلم

تنبیه کارمندان با خوردن اجباری تخم مرغ خام! + فیلم
کدخبر : 572474

یک شرکت به دلیل وادار کردن کارکنانش به خوردن تخم مرغ خام به عنوان مجازات مورد انتقاد قرار گرفت.

یک شرکت چینی پس از اینکه مشخص شد برای تنبیه کارکنانش، آن‌ها را مجبور به خوردن تخم مرغ خام کرده جنجال برانگیخت.

ماجرا از آنجا شروع شد که یک دانشجو با نام "دو" در شبکه‌های اجتماعی از تجربه خود به عنوان کارآموز در این شرکت فناوری در ژنگژو شکایت کرد. او ادعا کرد که در این شرکت قانون عجیبی وجود دارد که در صورتی که کارکنان موفق نشوند تا انتظارات مدیر آن را برآورده کنند یا تعداد مشخصی سفارش دریافت نکنند مجبور به بلعیدن تخم‌مرغ‌های خام می‌وشند.

این دانشجو مدعی شد که پس از خودداری از پیروی از این قانون دوره کارآموزی خود را خاتمه داده است. او افزود مدیریت شرکت وی را مجبور کرده است که «دلایل شخصی» را به عنوان دلیل پایان کارآموزی بنویسد تا شرکت را از هر گونه مسئولیتی مبرا کند.

این اظهارات و انتشار ویدئویی که کارمندان شرکت را در حال خوردن تخم مرغ خام نشان می‌داد خشم کاربران اینترنت را برانگیخت. در ویدئوی منتشر شده کارکنان شرکت ظاهراً در حالی که سعی می‌کردند تخم‌مرغ‌های خام را ببلعند، دچار حالت تهوع می‌شدند.

پس از انتشار این اخبار مسئولان محلی از پیگیری این موضوع خبر دادند. طبق گزارش ها، تیم بازرسی اداره کار در حال بررسی این پرونده است. با این حال کارشناسان حقوقی ادعا می‌کنند که آن‌ها به بیش از شهادت دو نفر نیاز دارند.

این شرکت نیز در بیانیه‌ای در مورد اخبار منتشر شده اعلام کرد: «کارکنان مسئول نتایج فرآیند فروش هستند و پاداش‌ها و مجازات‌ها نیز در فرآیند استخدام به وضوح تعریف شده است.»

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: