رپورتاژ آگهی/

ویزای ۴۹۱ استرالیا

ویزای 491 استرالیا
کدخبر : 582427

مهاجرت کاری یکی از راه کارهایی به حساب می‌رود که افراد برای رسیدن به زندگی‌ای با شرایط بهتر به سراغ آن می‌روند. آن دسته از اشخاصی که استرالیا را به عنوان مقصد خود برگزیده‌اند، باید توجه داشته باشند که برای رسیدن به هدف فوق باید مجوز اقامتی مناسبی را دریافت نمایند.

اگر کمی پیرامون ویزاهای کاری کشور مورد بحث به جست و جو پرداخته باشید، از این موضوع مطلعید که گزینه‌های متنوعی در این زمینه پیش رویتان قرار دارند و می‌توانید با استفاده از هر یک به مزایای متفاوتی دست یابید. ما در این مقاله قصد داریم به سراغ معرفی و بررسی یکی از آنها که طرف‌داران بسیاری هم دارد بپردازیم.

ویزای ۴۹۱ استرالیا به افراد اجازه خواهد داد که به طور موقت در مناطقی خاص به اشتغال و زندگی بپردازند. آیا به دنبال اطلاعات تکمیلی در ارتباط با Australia ۴۹۱ visa هستید؟ پس تا انتها ما را همراهی کنید.

معرفی ویزای ۴۹۱ استرالیا

همان‌طور که در انتهای بخش قبلی بیان کردیم، ویزای 491 استرالیا مجوزی اقامتی است که به دارندگان خود این اجازه را می‌دهد موقتاً در برخی مناطق مشغول به کار و زندگی شوند. اگر بتوانید پیش نیازهای تعیین شده توسط اداره مهاجرت را تامین نمایید و طبق سیستم امتیاز بندی حداقل مشخصی را به دست آورید، شانس موفقیت زیادی خواهید داشت.

البته باید به این موضوع هم اشاره داشته باشیم که کد شغلی‌ای که از طریق آن قصد مهاجرت دارید، نقش تاثیر گذار و تعیین کننده‌ای در سرنوشتتان خواهد داشت. آیا می‌خواهید به سراغ مجوزی بروید که امکان گرفتن اقامت دائم و سپس شهروندی را در اختیارتان قرار دهد؟ در این صورت توصیه می‌کنیم توجه ویژه‌ای به ویزای 491 استرالیا داشته باشید.

مراحل ویزای ۴۹۱ استرالیا

برای آن که بتوانید ویزای 491 استرالیا را با موفقیت به دست آورید، توصیه می‌کنیم برخی از گام‌ها را به ترتیب پشت سر بگذارید. ابتدا باید به طور کامل با شرایط و پیش نیازهای تعیین شده آشنایی پیدا کنید و در صورت همخوانی آنها با وضعیتتان این ساب کلاس را به عنوان گزینه اصلی در نظر داشته باشید. پس از این کار زمان آن فرا می‌رسد تا به سراغ نگارش EOI و سپس ارسال آن به اسپانسر ایالتی خود بروید.

در صورتی که درخواست علاقه‌مندی‌تان نظر منطقه انتخابی را جلب کند، به شما دعوت‌نامه‌ای خواهند داد که با استفاده از آن می‌توانید روند درخواست را آغاز نمایید. جمع آوری و آماده سازی مدارک، پرداخت هزینه‌ها و تقاضای رسمی را می‌توان به عنوان سایر گام‌هایی معرفی کرد که افراد باید برای رسیدن به ویزای 491 استرالیا پشت سر بگذارند.

شرایط ویزای ۴۹۱ استرالیا

اداره مهاجرت برای انتخاب افرادی واجد شرایط در هر یک از مسیرهای مهاجرتی، چارچوب‌هایی را تعیین می‌کند. اگر به دنبال گرفتن ویزای 491 استرالیا هستید، باید بدانید که آشنایی با شرایط آن تاثیر زیادی بر روی شانس موفقیتتان خواهد داشت. سن، مدرک تحصیلی، حداقل امتیاز، داشتن اسپانسر، تسلط به زبان انگلیسی و سابقه کاری شاخصه‌های مهم در این روند به حساب می‌روند.

هر فرد باید طبق سیستم امتیاز بندی و با کمکی که از اسپانسر خود دریافت می‌کند حداقل 65 امتیاز داشته باشد. داشتن سن زیر 45 سال، حداقل مدرک تحصیلی دیپلم، اسپانسر ایالتی یا خانوادگی، تسلط به سطح Competent در انگلیسی و حداقل 3 سال سابقه کار را می‌توان به عنوان کف شرایط در نظر گرفته شده برای واجدین شرایط ویزای 491 استرالیا معرفی کرد.

مدارک مورد نیاز برای ویزای ۴۹۱ استرالیا

اداره مهاجرت پس از آن که EOI متقاضیان مورد تایید قرار بگیرد، از آنها می‌خواهد که اسنادی را برای اثبات ادعاهای بیان شده در آن آماده سازی و ارسال کنند. مدارک هویتی مانند پاسپورت، ترجمه شناسنامه و کارت ملی برای احراز هویت و شناسایی اشخاص ضروری به حساب می‌روند. آیا قصد دارید اعضای خانواده‌تان را هم با خود ببرید؟

در این صورت اسناد نشان‌دهنده ارتباطشان با خود مانند سند ازدواج را هم باید ترجمه نمایید. گواهی‌های عدم سوء پیشینه و تمکن مالی، اسسمنت مثبت از سازمان ارزیاب، رسیدهای پرداخت هزینه‌های دولتی، شرکت در مدیکال تست و داشتن پاسخ آن و مدرک زبان انگلیسی معتبر را می‌توان به عنوان سایر اسناد اصلی و مهم معرفی کرد. اگر به دنبال اطلاعات تکمیلی پیرامون موضوع مورد بحث هستید، توصیه می‌کنیم چک لیستی مدارک مورد نیاز برای ویزای 491 استرالیا که اداره مهاجرت برایتان ارسال خواهد کرد با دقت مطالعه کنید.

مدت زمان صدور ویزای ۴۹۱ استرالیا

اگر کمی در مورد مسیرهای مهاجرتی تحقیق کرده باشید، بدون شک می‌دانید که نمی‌توان بازه زمانی مشخصی را برای مدت پاسخگویی به درخواست ویزاها بیان کرد؛ زیرا فاکتورهای مختلفی بر آن تاثیر گذار هستند. اگر تمامی اسناد و مدارک خود را به طور کامل آماده کرده باشید و پرونده‌تان کم و کسری نداشته باشد، بین 6 تا 18 ماه به طول خواهد انجامید تا نتیجه نهایی به شما اعلام شود.

آیا هنگام گرفتن ویزای 491 استرالیا برای همراهانتان هم درخواستی ثبت کرده‌اید؟ در این صورت باید بدانید که بین 4 تا 30 ماه زمان خواهد برد تا پاسخی نهایی به تقاضای آنها داده شود.

هزینه گرفتن ویزای ۴۹۱ استرالیا

یکی از شاخصه‌های مهم دیگری که افراد مختلف هنگام انتخاب مجوز اقامتی مناسب به آن توجه می‌نمایند چیزی نیست جز مخارجی که باید برای رسیدن به هدف پرداخت کرد. دولت برای آن که اسناد و مدارک ارائه شده را بررسی نمایند، مبلغی را از هر متقاضی می‌گیرد که به آنها هزینه‌های دولتی گفته می‌شود.

علاقه‌مندان ویزای 491 استرالیا برای این مجوز اقامتی باید 4640 دلار برای خود و همین مبلغ را برای هر یک از همراهانشان بپردازند. آیا قصد دارید از خدمات وکیل مهاجرتی استفاده نمایید؟ در این صورت باید هزینه‌های مربوط به آن را نیز در نظر بگیرید.

در کنار مواردی که بیان کردیم جمع آوری مدارک و ترجمه آنها، دریافت مدرک زبان انگلیسی، شرکت در مدیکال تست و اموری این چنینی هم مخارجی را به همراه خواهند داشت که باید آنها را در محاسبات خود لحاظ کنید.

مزایای ویزای ۴۹۱ استرالیا

کسانی که بتوانند ویزای 491 استرالیا را دریافت کنند، شانس آن را خواهند داشت تا ابتدا به مدت 5 سال به طور موقت در کشور مورد بحث زندگی نمایند. اگر پس از گذر مدتی به ادامه اقامت در این منطقه علاقه‌مند شدید، باید به سراغ یکی از ویزاهای دائم بروید و با فراهم کردن پیش نیازهای آن درخواستی را به اداره مهاجرت طبق قوانین و ضوابط موجود ارائه دهید.

به همراه بردن اعضای خانواده و مجاز بودن آنها و دارنده اصلی ویزا به کار و تحصیل آزادانه، استفاده از سیستم خدمات درمانی و ورود و خروج آزادانه به کشور را می‌توان به عنوان برخی از اصلی‌ترین مزایای ویزای 491 استرالیا معرفی کرد.

سخن آخر

ویزای 491 استرالیا یکی از روش‌هایی است که با استفاده از آن می‌توانید اقامت موقت کشور مورد بحث را به مدت 5 سال به دست آورید. در انتهای این بازه افرادی که شرایط و پیش نیازهای مجوزهای اقامتی دائم را دارند، می‌توانند برای آنها درخواست دهند و زمینه رسیدنشان را به شهروندی فراهم نمایند.

اگر پس از مطالعه توضیحاتی که در بخش‌های مختلف این مطلب بیان کردیم دچار سردرگمی شده‌اید و یا می‌خواهید با کمک گرفتن از افرادی خبره شانس موفقیتتان را بیش از پیش افزایش دهید، توصیه می‌کنیم از خدمات وکیل مهاجرت به استرالیا یا سازمان‌های فعال در این زمینه استفاده کنید. مجموعه سلکت ویزا یکی از گروه‌هایی است که سابقه فعالیت درخشان و طولانی مدتی را در زمینه بیان شده دارد.

شما می‌توانید با مراجعه به سایت آن اطلاعاتی کامل در ارتباط با ویزاهای استرالیا و سایر مطالب مرتبط با مهاجرت به این کشور به دست آورید. آیا می‌خواهید به طور حضوری یا تلفنی با افرادی خبره و مجرب مشاوره داشته باشید؟ در این صورت تنها کافی است اطلاعاتتان را از طریق تماس تلفنی، فرم‌های ثبت اطلاعات در سایت و یا شبکه‌های اجتماعی با سلکت ویزا به اشتراک بگذارید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: