رپورتاژ آگهی/

تعمیر پکیج بوتان در مشهد

کدخبر : 587053

بوتان یکی از شرکت‌های فعال در حوزه تولید لوازم گرمایشی در ایران است که فعالیت خود را در سال ۱۳۳۲ آغاز کرد. این مجموعه در ابتدا با هدف توزیع گاز مایع شروع به فعالیت کرد و بعد از مدت کوتاهی به تولید لوازم گازسوز روی آورد. خدمات پس از فروش عالی، قیمت مناسب و کیفیت بالا باعث شد محصولات بوتان مورد توجه مصرف کنندگان قرار گیرند. اگر در شهر مشهد ساکن هستید می‌توانید برای رفع مشکلات احتمالی در پکیج خود با مراکز تخصصی و مجاز تعمیر پکیج بوتان در مشهد در تماس باشید.

بسیاری از افراد کارهای فنی را دوست دارند و به محض خراب شدن یک وسیله در خانه خودشان به فکر تعمیر آن می‌افتند. ما در این مقاله در تلاش هستیم برای این دسته از افراد راه ساده‌تری برای عیب یابی و تعمیر پکیج فراهم سازیم. در ادامه مطلب به برخی از مشکلات رایج در پکیج‌های بوتان اشاره شده است و می‌توانید برای عیب یابی و تعمیر این دستگاه از این نکات استفاده داشته باشید. در صورتی که نیاز به کمک‌های تخصصی‌تر و بیشتری داشتید بهتر است با کارشناسان حاضر در مرکز تخصصی تعمیر پکیج بوتان در مشهد تماس بگیرید.

 

دلیل گرم نشدن آب در پکیج دیواری بوتان

از مشکلات مطرح در زمان استفاده از پکیج بوتان عدم گرم شدن آب مصرفی در ساختمان می‌باشد که باعث دردسرهای زیادی برای شما خواهد شد. برای رفع این مشکل در ابتدا از شما می‌خواهیم نگاه دقیقی به وضعیت کارکرد پکیج خود داشته باشید. اگر متوجه شده‌اید دستگاه اصلاً کار نمی‌کند بهتر است وضعیت برق، آب و گاز ورودی آن را بررسی نمایید و از وصل بودن تمام آنها مطمئن شوید. اگر مشکلی در هر یک از موارد گفته شده مشاهده کردید می‌توانید با متخصصین تعمیر پکیج بوتان در مشهد تماس بگیرید.

در صورتی که پکیج شروع به کار کرده و فعال است اما آب را گرم نمی‌کند نیاز به عیب یابی موارد دیگری وجود دارد. در قدم اول نیاز است ترموستات دستگاه خود را مورد بررسی قرار دهید. عدم تنظیم صحیح دما در پکیج اولین دلیلی است که می‌تواند روی دمای آب خروجی تاثیر بگذارد. در مرحله بعد به سراغ پمپ آب دستگاه می‌رویم. از آنجایی که تعمیر و تعویض این قطعه کمی تخصصی است برای انجام این کار با کارشناسان تعمیر پکیج بوتان در مشهد در تماس باشید.

 

علت گرم نشدن سیستم گرمایشی در زمان استفاده از پکیج بوتان

یکی از متداول‌ترین مشکلاتی که احتمال دارد با آن برخورد کرده باشید و به دنبال آن مجبور به عیب‌یابی پکیج شده‌اید مشکل عدم گرم شدن آب مصرفی یا گرمایشی در سیستم می‌باشد. در بیشتر مواقع این مشکل را در مدل‌های قدیمی‌تر پکیج مشاهده می‌کنید. در اغلب موارد به دنبال خراب شدن شیر اطمینان چنین وضعیتی در دستگاه به وجود می‌آید که برای تعویض آن می‌توانید با متخصصین تعمیر پکیج بوتان در مشهد تماس بگیرید.

شیر اطمینان در واقع قطعه‌ای در پکیج شما است که باعث هدایت شدن آب گرم داخل شده به پکیج به سمت مدار لوله آب گرم شیرها و مدار گرمایشی می‌شود. احتمال دارد به مرور زمان این قطعه آسیب ببیند و یا مشکل گیر کردن در آن بسیار متداول است. در چنین حالتی امکان دارد پکیج یکی از آب مصرفی یا سیستم گرمایشی را تغذیه کرده و دیگری سرد باقی بماند. اگر در مورد علائم خراب شدن شیر اطمینان در پکیج اطلاعی ندارید بهتر است از مشاوران ما در مرکز تخصصی تعمیر پکیج بوتان در مشهد راهنمایی بخواهید.

 

C:\Users\141\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\unnamed-file-41.jpg

 

بررسی دلیل سرد ماندن بخش بالای رادیاتور توسط کارشناسان تعمیر پکیج بوتان در مشهد

گاهی با مشکل گرم نشدن کلی رادیاتورها در زمان استفاده از پکیج مواجه می‌شوید اما در برخی موارد رادیاتورهای شما گرم می‌شوند اما قسمت بالای آنها سرد باقی می‌ماند. در چنین حالتی از شما می‌خواهیم قبل از هر کار به سطح رادیاتور خود دقت داشته باشید. اگر به تازگی رادیاتور را در خانه خود نصب کرده‌اید مطمئن شوید در وضعیت تراز مناسبی قرار دارد.

تراز بودن رادیاتورها کمک می‌کند آب گرم به مقدار مساوی به تمام پره‌های دستگاه برسد که باعث گرمای یکنواخت در سطح آنها می‌شود. اگر از تراز بودن رادیاتورها و نصب صحیح آنها مطمئن هستید ممکن است به خاطر انسداد هوا در رادیاتور قسمت بالای آنها سرد باقی می‌ماند. در چنین حالتی کافی است پیچ هواکش رادیاتور خود را به آرامی باز کنید و اجازه دهید آب آن خارج شود. این کار را برای تمام رادیاتورهای خانه تکرار کرده و اگر باز هم مشکل شما ادامه داشت از متخصصین تعمیر پکیج بوتان در مشهد کمک بخواهید.

 

بررسی خرابی دکمه‌های پکیج بوتان

از دیگر مشکلات متداول در پکیج بوتان می‌توان به آسیب دیدن کلیدهای دستگاه اشاره داشت. این مشکل باعث می‌شود در زمان عیب یابی پکیج خود مشکلات دیگری را در نظر داشته باشید در حالی که مشکل اصلی کاملاً الکتریکی است و به کلیدهای دکمه‌های پکیج شما بستگی دارد. برخی موارد خاص هستند که تکرار آنها می‌تواند نشانه آسیب دیدن دکمه‌های پکیج باشد.

یکی از این موارد زمانی است که در موقعیت نامناسب دستگاه روشن یا خاموش می‌شود. همچنین بالاتر یا پایین‌تر بودن نمایش دما از چیزی که ترموستات نشان می‌دهد می‌تواند مربوط به دکمه‌های پکیج باشد. موارد دیگری مانند شنیده نشدن صدای استارت از ترموستات یا به گوش رسیدن صدای وزوز از ترموستات یا تایمر مکانیکی را نیز باید در نظر داشته باشید. در صورت خرابی دکمه‌ها احتمال دارد نیاز به تعویض آنها وجود داشته باشد که می‌توانید انجام این کار را به متخصصین تعمیر پکیج بوتان در مشهد بسپارید.

 

بررسی دلیل روشن ماندن فن توسط کارشناسان تعمیر پکیج بوتان در مشهد

شاید نسبت به روشن ماندن فن پکیج خود حساس شده باشید اما باید بدانید از کار افتادن فن در طول فصل‌های سرد سال کاملاً طبیعی است. اگر فن دستگاه شما کار نمی‌کند اما برای تامین آب گرم پکیج با مشکلی مواجه نشده‌اید لازم نیست زیاد نسبت به این موضوع حساسیت نشان دهید. اما اگر پکیج شما به درستی کار نمی‌کند و متوجه عدم کارکرد صحیح فن نیز شده‌اید باید چند مورد را بررسی نمایید.

یکی از اولین گام‌هایی که در زمان عدم کارکرد فن در پکیج باید بردارید بررسی کیت جرقه زن دستگاه می‌باشد. همچنین احتمال خراب شدن میله یونی پکیج را در نظر داشته باشید. اگر با وجود سالم بودن موارد فوق همچنان مشکل شما ادامه داشت احتمال آسیب دیدن فن وجود دارد. همچنین باید برد فن را نیز بررسی کنید. در ادامه وضعیت دودکش‌ دستگاه را نگاهی انداخته و از عدم انسداد آن مطمئن شوید. اگر نیاز به راهنمایی‌های بیشتری داشتید با کارشناسان تعمیر پکیج بوتان در مشهد تماس بگیرید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: