رپورتاژ آگهی/

تعمیر یخچال اسنوا در مشهد

کدخبر : 587986

تعمیر یخچال اسنوا در مشهد یکی از مهمترین مراکز افزایش دهنده طول عمر یخچال شماست.

تعمیر یخچال اسنوا در مشهد یکی از مهمترین مراکز افزایش دهنده طول عمر یخچال شماست.

یخچال اسنوا صندوقچه ها بزرگ و حجیم هستند که برای نگهداری انواع مواد غذایی به کار برده می شود. هنگام خرابی این سیستم بسیاری ها با اطلاعات نادرست به بدتر شدن وضعیت کمک می کنند. برای جلوگیری از بروز مشکلات بدتر می توانید به مرکز نمایندگی یخچال اسنوا در مشهد مراجعه نمایید و یا با خواندن این وبلاگ اطلاعات درستی در خصوص تعمیرات یخچال اسنوا به دست آورد.

 

 

یخچال اسنوا برق ندارد، مشکل از چیست؟

آیا یخچال اسنوا شما با وجود اینکه به برق وصل است و به مشکل بودن دستگاه مشکوک هستید برق ندارد؟ وحشت نکنید! معمولاً یک دلیل بسیار ساده وجود دارد که یخچال اسنوا شما کار نمی کند. تیم تعمیر یخچال اسنوا در مشهد برای رفع این نقص توصیه ی بررسی موارد زیر را می کند:

به سادگی دستگاه دیگری را به سوکت یخچال اسنوا وصل کنید و بررسی کنید که آیا کار می کند یا خیر. ساده ترین راه برای انجام این کار با یک چراغ رومیزی است. اگر هم روشن نشد، سوکت مسئول کار نکردن یخچال اسنوا است.

احتمالاً از خود می پرسید که چرا سوکت ناگهان دیگر کار نمی کند؟ شاید مدار قطع کننده جریان باقیمانده (سوئیچ FI) یا فیوز خانه مدار قطع شده باشد. فیوز برق و قطع کننده جریان باقیمانده (FI) برای ایمنی شما هستند. اگر در مدار اضافه بار وجود دارد، صحبت کنید تا اتفاقی نیفتد. شاید کابل تلفن همراه معیوب یا دستگاه دیگری باعث اضافه بار شده باشد. سوئیچ مربوطه را برای محفظه یخچال اسنوا در جعبه ایمنی دوباره بچرخانید. به طور معمول همه چیز اکنون باید دوباره کار کند.

اگر مطمئن نیستید، خطا بارها و بارها رخ می دهد و یخچال اسنوا شما اغلب برق ندارد، که می تواند باعث فاسد شدن غذا شود، سریعا با تیم ماهر تعمیر یخچال اسنوا در مشهد ماهر تماس بگیرید.

C:\Users\141\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\unnamed-file-170.jpg

 

چرا یخچال اسنوا من خنک نمی شود؟

یک رله استارت معیوب می تواند از خنک شدن یخچال جلوگیری کند. این قطعه در یخچال روبروی کمپرسور قرار دارد. این وظیفه دارد اطمینان حاصل کند که کمپرسور هنگام دریافت فرمان شروع به کار می کند و در نتیجه چرخه خنک کننده در یخچال شروع می شود.

کمپرسور هنگام راه اندازی در معرض فشار بالایی قرار می گیرد و برای راه اندازی به قدرت زیادی نیاز دارد. این امر از طریق رله شروع امکان پذیر می شود، که برق را به یک "سیم پیچ کمکی" اضافی در کمپرسور می رساند. هنگامی که کمپرسور کار می کند، منبع تغذیه ای که دیگر مورد نیاز نیست کاهش می یابد یا خاموش می شود.

اگر رله استارت معیوب باشد، برق کافی برای راه اندازی کمپرسور وجود ندارد و خنک کننده متوقف می شود. اگر یخچال خنک نمی شود و صدای زمزمه نمی شنوید، کمپرسور کار نمی کند. قبل از پرداختن به این موضوع، رله شروع / رله شروع باید از نظر تداوم بین سوکت شروع و پایان بررسی شود. در صورت وجود خطا، قطعه معیوب باید توسط نیروی ماهر تعمیر یخچال اسنوا در مشهد تعویض شود.

اگر با وجود بررسی نکات بالا، یخچال همچنان سرد نمی شود، لطفا امید خود را از دست ندهید. خازن راه اندازی است که در صورت معیوب بودن می تواند از خنک شدن یخچال جلوگیری کند.

اغلب از بیرون مشخص است که خازن راه اندازی دیگر در حالت کار نیست. اگر کمپرسور زمزمه می‌کند یا منقبض می‌شود یا اصلاً روشن نمی‌شود، به احتمال زیاد خازن راه‌اندازی یخچال معیوب است. این هنوز هم با مولتی متر قابل بررسی است. اگر نتیجه منفی باشد، خازن راه اندازی معیوب باید تعویض شود.

 

غذا در یخچال اسنوا منجمد می شود؟

آیا یخچال شما خیلی سرد است و غذا تقریبا یخ می زند؟ نه تنها برای بسیاری از غذاها و نوشیدنی ها در یخچال بسیار سرد است و دیگر نمی توان آنها را فوراً مصرف کرد - مصرف برق افزایش می یابد و طول عمر دستگاه به سرعت کاهش می یابد. یخچال باید ایرادی داشته باشد که باید هر چه سریعتر علت آن را پیدا کرد. خرابی برد کنترل در یخچال اسنوا بسیار رایج است.

برد کنترل یخچال را می توان نوعی فرستنده سیگنال در نظر گرفت. بسته به اطلاعاتی که این برد دریافت می کند، برد کنترل مدارهای خاصی را انجام می دهد یا سیگنال هایی را به سایر اجزای متصل ارسال می کند.

آزمایش اجزای مکانیکی برای عملکرد آسان‌تر از قطعات الکتریکی است. بدون دانش مناسب، به سختی می توان برد کنترل را از نظر عملکرد آزمایش کرد. اگر بتوان خطاهای جایگزین را رد کرد، برد کنترل معیوب باید توسط تیم نمایندگی یخچال اسنوا در مشهد تعویض شود. اگر شک دارید، توصیه می کنیم با متخصص های تعمیر یخچال اسنوا در مشهد مشورت کنید.

C:\Users\141\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\unnamed-file-169.jpg

 

توصیه ی تیم تعمیر یخچال اسنوا در مشهد برای چکه کرن یخچال اسنوا

امروزه بیشتر مراجعه کنندگان نمایندگی یخچال اسنوا در مشهد از نشتی یخچال خود گلایه مند است. برای متوجه شدن علت آن ابتدا باید متوجه شوید که آب از خارج یخچال می شود یا ته آن؟ اولین عیب احتمالی که تیم تعمیر یخچال اسنوا در مشهد توصیه می کند در نظر بگیرید "سینی قطره چکه" است.

وقتی در یخچال را باز میکنید، هوای گرم به داخل دستگاه می آید. طبق قوانین فیزیک، این ماده روی دیوار سرد پشتی متراکم می شود و هوای گرم را به آب تبدیل می کند. این آب از روی دیوار پشتی به یک دهانه کوچک در سینی جمع آوری می رود. به طور معمول، یخچال با گرم کردن تدریجی و تبخیر آن، این آب را خود به خود از بین می برد.

اگر این سینی چکه گیر معیوب باشد، ممکن است آب از یخچال نشت کند. اگر در زیر یخچال آب یافت شد، لطفاً سینی چکه‌کننده را به‌عنوان جزئی بررسی کنید و در صورت لزوم آن را به همراه تیم تعمیر یخچال اسنوا در مشهد تعویض کنید.

هر یخچالی دارای یک دهانه کوچک نسبتاً دور در وسط در دیواره پشتی است که از طریق آن آب میعان می تواند تخلیه شود. این آب از هوای گرمی می آید که با باز شدن درب یخچال وارد فضای داخلی سرد می شود. این هوا در پشت دستگاه متراکم می شود، یعنی مایع می شود و از طریق این دهانه کوچک به بیرون راه پیدا می کند. با گذشت زمان، خاک می تواند در اینجا جمع شود و تخلیه آب راغیرممکن می کند. همچنین ممکن است لوله یا دهانه در اثر تجمع یخ مسدود شده باشد. سپس آب تغلیظ شده مسیر دیگری را طی می کند و معمولاً از طریق پایین کشوهای پایینی از دستگاه خارج می شود.

اگر آب از یخچال در حال اتمام است و می توانید آب را در کف کشوهای داخل آن مشاهده کنید، لطفاً مطمئن شوید که زهکشی یخ زدایی عاری از هرگونه آلودگی باشد. داخل و زهکش را نیز تا حد امکان با کمک نیروهای تعمیر یخچال اسنوا در مشهد تمیز نگه دارید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: