سقوط ۸۰ میلیونی این خودرو پرطرفدار در عرض یک روز

سقوط 80 میلیونی این خودرو پرطرفدار در عرض یک روز
کدخبر : 576286

بازار خودرو پس از هفته‌ها بالاخره شکل نزولی به خود گرفت و بیشتر پرطرفدارهای ایران خودرو امروز با افت 7 تا 80 میلیون تومان در بازار عرضه شدند.

کاهش نرخ دلار در ابتدای روز باعث شد تا قیمت خودرو در بازار شکل کاهشی به خود گیرد و در حالی که در نیمه روز نرخ دلار تغییر کرد، اما قیمت خودرو شکل کاهشی خود را حفظ کرد. به گفته فعالان بازار خودرو علاوه بر کاهشی شدن نرخ دلار در ابتدای امروز اعلام خبر طرح پیش فروش بدون قرعه کشی خودرو خودروهای داخلی هم در روند کاهشی شدن قیمت خودرو اثرگذار بوده است.

براساس ارزیابی بازار امروز «هایما S۷ پلاس» افتی ۸۰ میلیون تومانی داشت و «پژو ۲۰۷ دنده ای» نیز با کاهش ۲۴ میلیونی در بازار قیمت‌گذاری شدند.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو ۲۰۷ دنده ای»، «هایما S۷ پلاس»، «سمند LX با موتورEF۷»، «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند LX با موتورEF۷ » بدون تغییر در بازار ۴۸۳ میلیونی تومان قیمت گذاری شد. اما قیمت «هایما S۷پلاس» امروز افتی ۸۰ میلیون تومان داشت در بازار یک میلیارد و ۷۹۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد؛ قیمت هایما S۷پلاس امروز در حالی شکل کاهشی داشت که هفته‌های اخیر این خودرو به دفعات رشد قیمت داشت و از این افت می توان با عنوان ریزش قیمت این خودرو در بازار یاد کرد.  

اما «تارا دنده ای» هم در بازار ۸۱۰ میلیون تومان قیمت خورد و افت ۱۳میلیون تومانی داشت. از سوی دیگر ارزیابی‌ها نشان دهنده آن است که در میان خانواده دنا هم «دنامعمولی» در بازار بدون تغییر ۷۲۵ میلیون تومان قیمت گذاری شد و «دنا پلاس توربو اتومات» هم در بازار ۹۳۰ میلیون تومانی شد و افتی ۷ میلیونی را تجربه کرد.  اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «پژو ۲۰۷ دنده‌ای» هم در بازار ۸۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری شد و افتی ۲۴ میلیونی را تجربه کرد.

MUmnaKActPDn

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۳ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر:

  • ایثارگر

    این قیمتها اشگ انسان را درمیآورد آخه درخبری دیگردیدم قیمت پراید قوطی حلبی 344میلیون تومان شده درصورتیکه در زمان جناب آقای سیدمحمدخاتمی حدود 6میلیون تومان بود وچه اتفاقی افتاده که حدود 5هزارو 800 درصد یعنی قیمت پراید 58برابر زمان روزهای آخردولت خاتمی شده واقعا شرافت انسانی کجاست بقدری گرانی بمردم فشارآورده که پدران خانواده نه تنها دیگه دشمنی باآمریکاندارند بلکه صدقه آمریکاهم میروند واین باعث بدبختی کل کشور هست خواهشا اقتصاد رادرست کنید،