این خودرو یک‌شبه ۲ میلیارد تومان گران شد/ افزایش عجیب قیمت خودرو‌های وارداتی در بازار

این خودرو یک‌شبه ۲ میلیارد تومان گران شد/ افزایش عجیب قیمت خودرو‌های وارداتی در بازار
کدخبر : 576365

ب‌ام‌و سری ۵ سدان مدل Perfection در بازار به قیمت ۱۵ میلیارد تومان به فروش می‌رود. این خودرو در ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۱۲.۶ درصدی قیمت، یعنی در حدود یک میلیارد و ۶۵۰ هزار تومانی روبه‌رو شده است.

قیمت‌ها در بازار خودرو‌های وارداتی به طور عجیبی رو به افزایش است، به طوری که شاهد افزایش قیمت ۲۰۰ میلیون تا ۲ میلیارد تومانی قیمت مدل‌های مختلف ب ام و در بازار بوده ایم.

گزارش‌ها از روند بازار خودرو و در میان خودرو‌های وارداتی حاکی از آن است که قیمت ب‌ام‌و سری ۷ مدل individual vip در بازار با افزایش حدود ۰.۰۹ درصدی روبه‌رو شده و به ۲۴ میلیارد تومان رسیده است.

این خودرو فقط در طول یک روز گذشته افزایش حدود ۲ میلیارد تومانی قیمت را تجربه کرده است. این خودرو مدل ۲۰۱۸ است. اما مدل ۲۰۱۷ این خودرو هم که در بازار ۲۱ میلیارد تومان قیمت دارد، رشد حدود ۱۰.۵ درصدی را تجربه کرده و با افزایش ۲ میلیارد تومانی، در بازار ۲۱ میلیارد تومان قیمت پیدا کرده است.

ب‌ام‌و سری ۵ سدان مدل Perfection هم در بازار به قیمت ۱۵ میلیارد تومان به فروش می‌رود. این خودرو در ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۱۲.۶ درصدی قیمت، یعنی در حدود یک میلیارد و ۶۵۰ هزار تومانی روبه‌رو شده است.

بنا به این گزارش، قیمت ب‌ام‌و سری ۳ سدان مدل Performance در بازار به ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان رسیده است. این خودرو رشد ۱.۴ درصدی را تجربه کرده است.

ب‌ام‌و سری ۱ هاچ‌بک مدل Executive نیز در حال حاضر در بازار ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت دارد. این خودرو طی ۲۴ ساعت گذشته رشد در حدود ۴.۶ درصدی، یعنی ۲۰۰ میلیون تومان را تجربه کرده است.

در این میان، قیمت ب‌ام‌و X ۴ مدل exclusive در بازار به ۱۳ میلیارد تومان رسیده است. این خودرو طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ درصد، یعنی یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان گران شده است.

ب ام و X ۱ هم در بازار یک میلیارد تومان گران شد. این خودرو در بازار ۹ میلیارد تومان قیمت پیدا کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: