عکس عاشقانه بابک جهانبخش و همسر دومش بعد از عمل جراحی + عکس لورفته

عکس عاشقانه بابک جهانبخش و همسر دومش بعد از عمل جراحی + عکس لورفته
کدخبر : 537456

عکس دیده نشده از بابک جهانبخش و همسرش که به تازگی منتشر شده است را مشاهده می کنید .

بابک جهانبخش خواننده پاپ و محبوب کشور است . بابک جهانبخش در روز های گذشته عمل جراحی قلب را پشت سر گذاشت . در ادامه عکس جالب و عاشقانه بابک جهانبخش و همسرش بعد از عمل جراحی را در ادامه مشاهده می کنید . 

 


خبرجنجالی : بزن و برقص شاد در جشن تولد سحر قریشی + فیلم نامتعارف


 

 

ac-image-bb1608984624u8

 

 

 

بابک جهانبخش از 5 سالگی نوازندگی پیانو را زیر نظر استاد آلمانی در مدرسه موسیقی آزاد شهر بوخوم آغاز کرد و بعد از تحصیلات پدرش و پس از بازگشت به ایران علاقه خود را به موسیقی بیشتر دید و به صورت جدی تر موسیقی شرقی را دنبال کرد.

 

download (12)

 

پدر یکی از دوستان او استاد مسعود میردامادی صدای او را شنید و با تایید استعداد و صدای بابک جهانبخش بهترین مشوق او شد و این باعث شد تا بابک جهانبخش شروع خیلی حرفه ای را آغاز کند و دوره های آموزشی جدید را طی کرد و در سال 76 مجوز رسمی خود را از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران دریافت کرد که در آن زمان با تایید محمد علی معلم همراه بود و در همان سال یک کار را برای صدا و سیما ضبط نمود.

 

unnamed (2)

 

علاقه مندی های بابک جهانبخش:

از طرفداران تیم فوتبال آلمان می باشد.از تیم مورد علاقه اش در ایران استقلال است. احمدرضا عابدزاده و خداد عزیزی از فوتبالیست های مورد علاقه ی او هستند. او دارای کمربند مشکی در رشته ی کاراته می باشد.

 

images (1)

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: