اختلاف سنی عجیب شاهرخ استخری و همسرش + تصاویر

اختلاف سنی عجیب شاهرخ استخری و همسرش + تصاویر
کدخبر : 543359

شاهرخ استخری و همسرش اختلاف سنی جالبی با یکدیگر دارند که باعث حواشی زیادی پیرامون این زوج شده است .

به گزارش شماواقتصاد : شاهرخ استخری با نزدیک به ۲ میلیون فالوور در فضای مجازی فعالیت دارد هر روز تعدادی از پست های او و همسرش در فضای مجازی توسط پیج های مختلف وایرال می شود . او در مدت کوتاهی طرفداران زیادی در فضای مجازی جذب کرد . شاهرخ استخری ابتدا اصلا تمایلی به حضور همسرش معرفی رسمی او نداشت تا تا یکی دوسال قبل که همسر او نیز به طور رسمی وارد فضای مجازی شد و از لایف استایلش ویدیو  و عکس های مختلفی به اشتراک گذاشت . در حال حاضر شاهرخ استخری و خانواده اش از فعال ترین سلبریتی های ایران هستند . 

 

همسر جذاب شاهرخ استخری

 

شاهرخ استخری مانند بقیه از حواشی دور نبوده است و به شدت دچار شایعه های مختلف پیج های زرد شده است . در تازه ترین این حواشی اختلاف سنی این زوج به شدت مورد بحث قرار گرفت تا جایی که شایعات فراوانی نیز ایجاد شد . برخی صفحات مدعی شدند که شاهرخ استخری 5 سال از همسرش کوچک تر است  این حواشی به شدت دست به دست شد و نظرات مختلفی در پی داشت . اما این دو نفر از خود واکنشی نشان ندادند . در ادامه به بررسی صحت این شایعه می پردازیم . 

 

 

استخری متولد 1359 می باشد و سال 90 با سپیده بزمی پور ازدواج کرد . همسر شاهرخ استخری متولد سال 1367 می باشد که با این حساب اقای بازیگر 8 سال از همسرش بزرگتر می باشد و موضوع اختلاف سنی این دو نفر کاملا کذب بوده و خبری کذب برای به دست آوردن فالوور بوده است که در فضای مجازی مطرح شد . 

 

شاهرخ+استخری

 

بیشتر بخوانید : استایل جدید و جذاب بازیگر معروف سریال پایتخت | عکس

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: