مهناز افشار به ایران باز می گردد ؟

مهناز افشار به ایران باز می گردد ؟
کدخبر : 543948

بازگشت مهناز افشار به ایران جدی شد .

 مهناز افشار چند وقتی است که بدون حاشیه زندگی خود را در خارج از کشور دنبال می کند . او به تازگی در یک استوری خبر از بازگشت به ایران داد . صفحه اینستاگرام تی وی پلاس نیز این خبر را منتشر کرد اما ایا مهناز افشار به ایران بازمیگردد ؟ مهناز افشار هنوز خبری قطعی در این مورد منتشر نکرده است . 

 

خبرداغ : رقص امین حیایی با تتلو و خالکوبی جدید در تایلند + فیلم

 

مهناز افشار تصاویری از خود منتشر کرده که در آن با لباس و استایل اسپورت دیده می‌شود.

 

    
مهناز افشار با تیپ اسپورت در حال ورزش کردن + عکس های جذاب
 
 

مهناز افشار بازیکن مطرح ایرانی است. مهناز افشار به خارج از کشور مهاجرت کرده است . مهناز افشار یک دختر دارد. مهناز افشار در فیلم آتش بس بازی کرده و مهناز افشار هم اکنون در آمان به سر می برد. در ادامه بیشتر از  مهناز افشار  بخوانید.

به گزارش مهناز افشار در این تصاویر، کاتالوگی از یک وبسایت پخش فیلم آلمانی را در دست گرفته که بیشتر فیلم‌های مخاطب خاص را به نمایش می‌گذارد.

 

مهناز افشار و یوگا

در روزهای اول قرنطینه به دلیل شیوع ویروس کرونا، عکسی از مهناز افشار منتشر شد که در آن در حال انجام حرکات یوگا بود.

این کار او در روزهای قرنطینه به مخاطبان این پیام را می‌رساند که می‌توانند در خانه با انجام این حرکات آرامش بیشتری داشته باشد.

 

مهناز افشار تمرین ورزش کرد.مهناز افشار تمرینات ورزشی کرد.مهناز افشار تمرینات با تیپ اسپورت ورزش کرد.

 

 

زندگی شخصی مهناز افشار

مهناز افشار در ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمد. وی متولد سال مار است.

 

او دارای دیپلم رشته تجربی است و پس از آن به مدت چهار سال در موسسه‌ای غیرانتفاعی آموزش دید. برای فراگیری بازیگری، افشار در کلاس‌های بازیگری حمید سمندریان، استاد برجسته تئاتر و بازیگری ثبت نام کرد. زندگی در یک خانواده مذهبی باعث شد که او با محدودیت‌ها و نارضایتی‌هایی برای بازیگری روبه رو شود، اما نارضایتی خانواده در نهایت نتوانست او را از ادامه فعالیت حرفه‌ای باز دارد.

 

بیوگرافی مهناز افشار و همسرش یاسین رامین

 

بسیاری از سلبریتی‌ها غیر از شغل حرفه‌ای خود، به صورت تفننی و تفریحی به مشاغل دیگری هم روی می‌آورند، مهناز افشار هم از این دسته است.

برادر کوچکتر مهناز افشار جواهر ساز است و همین موضوع باعث شده است که او نیز گاهی در این حوزه فعالیت کند. او درباره همکاری با برادرش در زمینه جواهرسازی می‌گوید:

«گاهی طراحی‌های جدیدی به او ارائه می‌دهم و او آن‌ها را می‌سازد.»

او مدتی نیز مزون لباس داشته است، اما به دلیل وقت گیر بودن آن کار را رها کرده است.

بازیگری مهناز افشار از تلویزیون و با مجموعه تلویزیونی (عشق گمشده) در سال ۱۳۷۶ آغاز شد

 

 

بیوگرافی مهناز افشار و همسرش یاسین رامین

 

 

شباهت بیش از حدمهناز افشار به فائقه آتشین (گوگوش) باعث شد تا قبل و بعد از اکران فیلم « شور عشق » به خواست خود سوژه اول مطبوعات باشد. بعد از مدتی جنجال مطبوعاتی و پس از توقیف فیلم « خاکستری » مدتی از او خبری نبود. تا اینکه پس از یکسال با بازی در فیلم « نگین » به سینما بازگشت.

 

بیوگرافی مهناز افشار و همسرش یاسین رامین

 

 

مهناز افشاربا فیلم (دوستان) به کارگردانی علی حاتمی در سال ۱۳۷۷ به سینما راه یافت به اتفاق محمد رضا گلزاربا حضور در فیلمهای (کما)، (زهر عسل)، (۱۳ گربه روی شیروانی)، (تله)، (آتش بس) و (کلاغ پر) به نوعی میتوان گفت که یک زوج هنری تشکیل داده بودند.

 

بیوگرافی مهناز افشار و همسرش یاسین رامین

بیوگرافی مهناز افشار و همسرش یاسین رامین

 

بیوگرافی مهناز افشار و همسرش یاسین رامین

 

شایان ذکر است که فیلمهای یاد شده همگی از پر فروشهای زمان خود بوده اند.

 

به اعتقاد مهناز افشار بازی رئال خیلی سخت تر از انواع دیگر است در حالیکه مخاطبان سینما به دیدن وی در فیلم هایی که صرفا گیشه را مد نظر داشتند عادت کرده بودند،مهناز افشار با ایفای نقش کوتاهی در فیلم “سالاد فصل” نشان داد که توانایی هایش بسیار بیشتر از حضور صرف در این فیلمهاست و با بازی در (آتش بس) مهر تاییدی بر این مدعا زد برای قبول یا رد یک پیشنهاد با تهمینه میلانی، فریدون جیرانی و محمدرضا شریفی نیا همیشه مشورت میکند و اعتقادی به داشتن مدیر برنامه ندارد.

 

مهناز افشار حضور در “دعوت” حاتمی کیا را برای خودش اتفاق بزرگی میداند و از این اتفاق ابراز خوشحالی میکند. قرار بود در سریال “شمس العماره” به کارگردانی سامان مقدم ایفای نقش نماید اما از حضور در این کار تلویزیونی انصراف داد. دلیل این انصراف جراحی دهان و لثه ذکر شد.

 

در سالهای گذشته و به ویژه در دهه ۸۰، از مهناز افشار بعنوان پولسازترین سینمای ایران یاد شده و حضورش در هر فیلم با فروش خوبی مواجه بوده است.

 

مهناز افشاردر میان ورزشها به اسکی و شنا علاقه دارد و به آنها می پردازد و البته والیبال هم جزء ورزشهای مورد علاقه ی اوست. در بیشتر نقشهایی که بازی کرده به ارائه کاراکتر یک دختر شوخ و اجتماعی و برون گرا می پردازد.

 

 

مهناز افشار کاراکترهای خاکستری را به نقشهای کاملا مثبت و کاملا منفی ترجیح میدهد و معتقد است خاکستری بودن یک کاراکتر کمک میکند که تماشاگر تا انتهای فیلم برود و منتظر کشف جدیدی باشد. همیشه دوست داشت نقشهای متفاوت و عجیب غریب بازی کند و می گوید: “آرزویم این است که نقش آنتونی کویین در گوژ پشت نتردام را بازی کنم.“

 

مهناز افشار می گوید تبریک تولد بهترین شادباشی است که تاکنون شنیده است و به معنای واقعی تولد را دوست دارد. خود را خیلی شکمو میداند و غذا خوردن را هم دوست دارد و می گوید: “به نظرم دست پختم عالی است چون به دلیل شکمو بودنم برای غذا پختن وقت می گذارم و طعم غذا هم برایم اهمیت فراوانی دارد” غذاهای مورد علاقه اش لوبیا پلو و ماکارونی است و به خاطر همین علاقه این غذاها را خیلی خوب می پزد.

 

افشار می گوید در زندگی همه چیز را فقط از خدا میخواهم و بس.

 

همانطور که پیش‌تر گفتیم، مهناز افشار مدتی شوی لباس داشت اما به خاطر وقت گیر بودنش از این کار صرف نظر کرد. در سینما به قسمت و اتفاقات ناشی از آن که برای آدمها رخ میدهند اعتقاد دارد و می گوید “من معتقدم که مسیرم مشخص شده است.” در کودکی از کارهای سخت که هیجان زیادی داشت لذت میبرد و به همین دلیل هیچوقت دوست نداشت دکتر یا مهندس شود بلکه میخواست راننده کام یون باشد.

 

مهناز افشار پس از اینکه بازی در فیلم “امشب شب مهتابه” را به پایان رساند در آفریقای جنوبی فیلم کوتاهی با عنوان “سیاه و سفید” پیرامون زندگی نلسون ماندلا ساخت که در آن موضوع آپارتاید را مورد توجه قرار داده است.

 

اگر قرار باشد برای معرفی دنیا به فضایی ها یک فیلم را انتخاب کند آن فیلم “اشکها و لبخندها” خواهد بود.

 

افشار عاشق تزیینات منزل است و دوست دارد هر چند سال یکبار فضای جدیدی برای خانه طراحی کند. همیشه وقتی فیلمهای خودش را می بیند احساس می کند راضی نیست و انگار خودش را در فیلمها دوست ندارد.

 

در اسفند ۱۳۸۶ در حمایت از کودکان کار بخشی از دستمزد یکی از فیلمهای خود را به آموزش این کودکان هدیه کرد. اعتقاد دارد که اتفاقهای خوب برایش دیر رخ داده اند اما با این حال خوشحال است که پله پله جلو میرود و پیشرفت میکند.

 

مهناز افشار جنگ را ترسناک ترین پدیده در دنیا می داند. در تنها دوره برگزاری مراسم زرشک زرین سینمای ایران فیلم” شور عشق” جایزه زرشک زرین را دریافت کرد. وی که در این فیلم بازیگر نقش اول بود اعتقاد دارد اختصاص یافتن زرشک زرین به “شور عشق” باعث شد که فیلم دیده شود. پول را خیلی دوست دارد و شاید عجیب باشد که به خرج کردنش – چه برای خودش و چه اطرافیانش- هم علاقمند است.

 

مهناز افشار تا قبل از حضور در فیلم “دعوت” تجربه اسب سواری نداشت و برای ایفای نقشی که در این فیلم داشت قبل از هر کاری به سوار کاری رفت.

 

مهاز افشار از زبان خودش:

 

• شروع کار بازیگری من از سال ۷۸ با سریال تلویزیونی به نام گمشده ساخته مسعود نوابی بود.

• دیپلم تجربی دارم.

• من وارد خونه هر کسی که می‌‌شم دکوراسیون خونشو عوض می‌‌کنم حتی در منزل خودمون هفته‌ای یکبار وسایل خونه رو جابه‌جا می‌‌کنم و دوست دارم در این رشته تحصیلات خودم رو ادامه بدهم، عاشق دیزاین دکوراسیون هستم.

• من ۴ سال تدوین خوندم ودر همین حیطه هم فعالیت کاری داشتم و همچنین کار در حیطه تیزرهای تبلیغاتی که چند کار انجام داده‌ام، کار خوب و قشنگی است و حس خوبی نسبت به کارم داشتم تا اینکه وارد بازیگری شدم.

• تاکنون ۹ یا ۱۰ کار سینمایی داشتم همین طور هم به تعداد کارهایم افزوده می‌‌شه.

• بر عکس همه، من در دوران کودکی و نوجوانی اصلا به بازیگری علاقه نداشتم و همیشه وقتی در مدرسه تئاتر اجرا می‌ شد، در می‌‌رفتم و فرار می‌‌کردم اصلا هم خوشم نمی‌‌آمد.

• قبل از قبول نقش سناریو رو می‌‌خونم، البته هر کسی روشی داره، من هم یکبار که سناریو رو خوندم، شب موقع خواب مرور می‌‌کنم با نقشم زندگی می‌‌کنم.

• فعلا من کارم بازیگریه و باید این کار را خوب انجام بدم، بعدا وقت برای کارگردانی زیاده.

• این اعتقاد رو دارم در فروش فیلم کلیه عوامل دخیل هستند، اگه بازیگر خوب باشه، ولی کارگردان خوب نباشه، مسلما کار خوب نمی‌‌شه، حتی عوامل پشت صحنه هم در فروش یک فیلم دخیل هستند.

• به خاطر تصادف بدی که داشتم از رانندگی ترسیدم و از اون موقع به بعد هیمشه کمربندم رو می‌‌بندم.

• چون شکمو هستم، دستپختم هم خوبه تمام زمانی که غذا در حال آماده شدنه سراجاق هستم.

• شاید من جزء خوش قول‌ترین هنرپیشه‌های سینما باشم.

• اصلا میونه خوبی با افراد بد قول ندارم. خوش قولی از نکات بارز زندگی من است.

• اگه مهناز افشار بازیگر نمی‌‌شد شاید راننده کامیون می‌‌شد! چون به کارهای سخت علاقه دارم.

• به نظر من هر کسی به هر کاری که بخواهد می‌‌تونه برسه در جهان هستی به هر چه بخواهید می‌‌تونید برسید فقط کافی است بخواهید. و چند سال پیش پدر خدا بیامرزم را از دست دادم، او قوت قلبی برای من در زندگی بود، یاد او همیشه در خاطرم است، روزی نیست که با یاد پدر زندگی نکنم او همه‌چیز من در این زندگی بود.

• مادرم مونس من است، اگر او هم نباشد، دیگر زندگی برایم معنا ندارد.

 

ازدواج مهناز افشار

مهناز افشار در خرداد ۱۳۹۳ با یاسین رامین فرزند محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره دوم ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد ازدواج کرد. خطبه عقد او را سید محمد خاتمی رییس جمهور پیشین خواند.

 

مهناز افشار و یاسین رامین در ۴ خرداد ماه سال ۱۳۹۴ صاحب دختری به نام لیا شدند.

 

 

همسر مهناز افشار کیست ؟

 

بیوگرافی مهناز افشار و همسرش یاسین رامین

 

محمد یاسین رامین متولد ۱۳۶۰، فرزند ارشد محمد علی‌ رامین، با مدرک دکترا از دانشگاه کشور آلمان، دارای دو ملیت ایرانی و آلمانی است که پیش از این یک بار ازدواج کرده است. پسر رامین در دولت احمدی‌نژاد از معاونین و مشاورین رئیس سازمان هلال احمر بود.

 

 

شایعه مهریه ۳۰ میلیاردی

به گفته مرضیه برومند، کارگردان سینما و تلویزیون پشت قباله مهناز افشار یک ملک ۳۰ میلیارد تومانی انداخته اند، اما یاسین رامین با رد شایعه مهریه ۳۰ میلیاردی گفت : مهریه همسرم ۵ شاخه گل نرگس، یک جلد کلام الله مجید و یک دست آینه و شمعدان بوده است.

 

مهناز افشار محبوب ترین و پرفالوترین بازیگر زن ایرانی در اینستاگرام !

وی با بیش از ۱۰ میلیون فالور در اینستاگرام پرفالوترین بازیگر ایرانی در این شبکه اجتماعی می باشد .

 

علایق شخصی مهناز افشار

تولد:  تبریک تولد برای مهناز افشار بهترین شادباشی است و به معنای واقعی تولد را دوست دارد.

غذای مورد علاقه:  غذاهای مورد علاقه اش لوبیا پلو و ماکارونی است و به خاطر همین علاقه این غذاها را خیلی خوب می پزد. او می گوید: چون خیلی شکمو هستم دست پختم عالیه برای غذا پختن وقت می گذارم، طعم غذا هم برایم اهمیت فراوانی دارد.

 

کشورهای مورد علاقه: عادات و رفتار مرد آلمان را دوست دارد و زندگی در آلمان برایش لذت بخش است، همچنین مصر و هندوستان را هم خیلی دوست دارد.

 

 

برند مورد علاقه:  خانم مهناز افشار در دهه ۷۰ طرفدار برند ورساچه (ورساچه شرکت پوشاک و خانه مد ایتالیایی) بود، بعد از ورساچه برند گوچی (صنعت مد و کالاهای چرمی) انتخابش بود، وی همچنین پورش دیزاین و ایوسن لارن را هم می پسندد.

 

 

شغل مورد علاقه مهناز افشار:  در سینما به قسمت و اتفاقات ناشی از آن که برای آدمها رخ میدهند اعتقاد دارد و می گوید “من معتقدم که مسیرم مشخص شده است” در کودکی از کارهای سخت که هیجان زیادی داشت لذت میبرد و به همین دلیل هیچوقت دوست نداشت دکتر یا مهندس شود بلکه میخواست راننده کامیون باشد! اگر قرار باشد برای معرفی دنیا به فضایی ها یک فیلم را انتخاب کند آن فیلم “اشکها و لبخندها” خواهد بود عاشق تزیینات منزل است و دوست دارد هر چند سال یکبار فضای جدیدی را برای خانه طراحی کند،همیشه وقتی فیلمهای خودش را می بیند احساس می کند راضی نیست و انگار خودش را در فیلمها دوست ندارد.

 

 

نقش مورد علاقه مهناز افشار: مهناز افشار بیشتر در نقش در بیشتر نقشهایی که بازی کرده به ارائه کاراکتر یک دختر شوخ و اجتماعی و برون گرا می پردازد کاراکترهای خاکستری را به نقشهای کاملا مثبت و کاملا منفی ترجیح میدهد و معتقد است خاکستری بودن یک کاراکتر کمک میکند که تماشاگر تا انتهای فیلم برود و منتظر کشف جدیدی باشد،همیشه دوست داشت نقشهای متفاوت و عجیب غریب بازی کند و می گوید:“آرزویم این است که نقش آنتونی کویین در گوژ پشت نتردام را بازی کنم “

 

 

فیلم های سینمایی مهناز افشار

 

بیوگرافی مهناز افشار و همسرش یاسین رامین

 

 

۱۳۹۶ شاه کش

۱۳۹۶ لس آنجلس تهران

۱۳۹۶ فیلم دارکوب

۱۳۹۵ ارادتمند؛ نازنین بهاره تینا

۱۳۹۵ گیلدا

۱۳۹۵ نهنگ عنبر ۲ : سلکشن رؤیا

۱۳۹۴ خانه‌ای در خیابان چهل و یکم

۱۳۹۴ نهنگ عنبر

۱۳۹۳ معلم

۱۳۹۲ دلم می‌خواد

۱۳۹۲ بیگانه

۱۳۹۲ متروپل

۱۳۹۲ چه خوبه که برگشتی

۱۳۹۱ از تهران تا بهشت

۱۳۹۱ هیچ‌کجا هیچ‌کس

۱۳۹۰ پل چوبی

۱۳۹۰ یک عاشقانه ساده

۱۳۸۹ برف روی کاج‌ها

۱۳۸۹ سعادت‌آباد

۱۳۸۹ قصه پریا

۱۳۸۸ طبقه سوم

۱۳۸۸ پسر آدم، دختر حوا

۱۳۸۸ خاطره

۱۳۸۷ امشب شب مهتابه

۱۳۸۷ پوپک و مش ماشاالله

۱۳۸۷ شیرین

۱۳۸۷ دعوت

۱۳۸۷ شبانه‌روز

۱۳۸۷ انعکاس

۱۳۸۶ تسویه‌حساب

۱۳۸۶ صد سال به این سال‌ها

۱۳۸۶ کلاغ پر

۱۳۸۵ رئیس

۱۳۸۵ محاکمه

۱۳۸۴ آتش‌بس

۱۳۸۴ آکواریوم

۱۳۸۴ تله

۱۳۸۴ چه کسی امیر را کشت؟

۱۳۸۴ کارگران مشغول کارند

۱۳۸۳ سالاد فصل

۱۳۸۲ سیزده گربه روی شیروانی

۱۳۸۲ کما

۱۳۸۱ دختری در قفس

۱۳۸۱ زهر عسل

۱۳۸۰ نگین

۱۳۷۹ خاکستری

۱۳۷۹ شور عشق

۱۳۷۸ دوستان

۱۳۷۸ شیرهای جوان

سریال های مهناز افشار

۱۳۹۶ – سریال گلشیفته ( بهروز شعیبی در نقش گلشیفته)

۱۳۹۵ عاشقانه

۱۳۹۳–۹۴ عشق تعطیل نیست

۱۳۷۷ گم‌شده

تئاترها

۱۳۹۵ دکلره

۱۳۹۳ دور همی زنان شکسپیر

۱۳۹۱ بیست و یک بار مردن در سی روز

۱۳۹۰ آمدیم، نبودید، رفتیم

 

 

بیوگرافی مهناز افشار و همسرش یاسین رامین

 

 

جوایز و افتخارات مهناز افشار

• کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر برای قسم ۱۳۹۷

• کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر برای دارکوب ۱۳۹۶

• کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره فجر برای پل چوبی ۱۳۹۰

• برنده تندیس بهترین بازیگر زن از جشن دنیای تصویر برای طبقه سوم ۱۳۹۰

• برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن از انجمن منتقدان برای برف روی کاج‌ها ۱۳۸۹

• برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر زن از بخش نگاه نو جشنواره فجر برای برف روی کاج‌ها ۱۳۸۹

• کاندید تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشن خانه سینما برای سعادت‌آباد ۱۳۸۹

• برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره فجر برای سعادت‌آباد ۱۳۸۹

• برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن از انجمن منتقدان برای طبقه سوم ۱۳۸۸

• کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره فجر برای تسویه‌حساب ۱۳۸۶

 

 

زندگی در آلمان

مهناز افشار همراه همسر و دخترش در آلمان زندگی می کنند و به دلیل ادامه تحصیل فعلا قصد بازگشت به ایران را ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: