اخبار روز | قیمت گوشی امروز

لیست قیمت گوشی امروز ۸ آبان ۱۴۰۰ | جدول قیمت گوشی

لیست قیمت گوشی امروز 8 آبان 1400 | جدول قیمت گوشی
کدخبر : 546572

لیست قیمت گوشی امروز در بازار را می توانید در این صفحه مشاهده نمایید. قیمت محصولات روزانه ۱-۳ بار بروزرسانی خواهد شد تا همیشه آخرین لیست قیمت محصولات را بتوانید مشاهده نمایید.

قیمت گوشی امروز با نوساناتی همراه بوده است. قیمت گوشی امروز در سایت ما به روزرسانی شده است. در مورد قیمت گوشی امروز می توانید اطلاعات صحیحی از ما دریافت کنید. قیمت گوشی امروز 8 آبان 1400 می توان گفت ثابت مانده است. اطلاعات لازم در مورد قیمت گوشی امروز 8 آبان در جدول زیر آمده است.

قیمت گوشی امروز

قیمت گوشی امروز چه نوسانی داشته است ؟

قیمت گوشی های موبایل در ایران به واسطه نوسان در قیمت دلار دائماً در حال تغییر است. شما می توانید لیست قیمت گوشی های موبایل امروز را از همین صفحه هر روز دنبال کنید. سایت کلیک یکی از به روزترین و معتبرترین سایت اعلام قیمت روز گوشی ها با برندهای مختلف است و شما می توانید آخرین و جدیدترین قیمت گوشی های سامسونگ، شیائومی، هوآوی در سال 1400 را در کلیک مشاهده نمائید.

قیمت گوش امروز اپل

شرکت اپل همواره تمرکز خود را بر عرضه مدل گوشی های محدود، اما باکیفیت گذاشته و این روند تا کنون جواب داده است.

اپل شرکتی نیست که در طول سال ۱۰ مدل گوشی موبایل یا بیشتر وارد بازار کند، هدف این شرکت بازار میان رده نیز نیست و تنها به دنبال عرضه و فروش مدل های بالارده و تلفن هوشمند پرچمدار می‌گردد که در این راه بسیار موفق هم بوده است.

در حال حاضر از محبوب ترین مدل گوشی های این شرکت می توان به آیفون 12 و آیفون 13 اشاره کرد، که در ادامه هم قیمت موبایل آیفون 12و هم قیمت گوشی همراه آیفون 13 آورده شده است.

قیمت گوشی امروز

قیمت گوشی امروز سامسونگ

در حال حاضر مهم ترین مدل گوشی سامسونگ در بازار جهان سری پرچمدار موبایل گلکسی نوت ۱۰ محسوب می‌شود که نزدیک به سه ماه از عرضه آن می‌گذرد.

اما جدیدترین مدل تلفن های هوشمند سامسونگ دو نسخه ارزان پرچمدار گلکسی S10 لایت و گلکسی نوت ۱۰ لایت هستند که قیمت مناسبی دارند.

اما یکی از محبوب ترین گوشی های سامسونگ مدل گلکسی A51 است این گوشی نسخه به روز شده میان رده محبوب A50 به حساب می آید که دوربین بهبودیافته و حاشیه های باریک تر نمایشگر آن به‌ همراه اندروید ۱۰ موجب شده بسیار مورد توجه و استقبال خریداران و مصرف کنندگان قرار بگیرد.

همچنین دوربین پشتی سه گانه گوشی گلکسی A50 در مدل A51 جای خود را به دوربین چهارگانه داده و این افزایش تعداد دوربین‌ها، افزایش وضوح تصویربرداری را نیز به همراه داشته است.

اگر قصد خرید گوشی های پرچمدار را نداشته باشید، این محصول که در دسته میان رده موبایل سامسونگ قرار می گیرد گزینه مناسب و جذابی برای خرید خواهد بود.

قیمت گوشی امروز

قیمت گوشی امروز

قیمت گوشی امروز

قیمت گوشی امروز چطور پیش میرود

وقتی می‌خواهید تلفن همراه جدید بخرید، قیمت گوشی مورد نظرتان را در چند سایت معتبر چک می‌کنید و بعد راهی بازار می‌شوید. اگر هم بخواهید از فروشگاه‌های اینترنتی گوشی بخرید، مقایسه قیمت با سایر سایت‌ها کار ساده‌ای است.

به گزارش کاماپرس، چون همه مصرف‌کنندگان با آگاهی نسبت به قیمت گوشی‌ها تصمیم به خرید می‌گیرند، فروشنده‌ها نمی‌توانند خیلی قیمت را بالا و پایین کنند. سود اصلی آنها از زمانی آغاز می‌شود که شما گوشی را می‌خرید. پس از خرید تلفن همراه، شما به قاب، محافظ صفحه نمایش، کیف، نصب چند نرم‌افزار و احتمالا لوازم جانبی دیگر نیاز پیدا می‌کنید. فروشنده‌ها بیشترین سودشان از خرید شما را روی همین محصولات به دست می‌آورند.

سود فروش لوازم جانبی تلفن همراه گاه تا 6 برابر قیمت اصلی آن‌ها است. خریداران که از قیمت اصلی آنها بی‌اطلاع هستند، در شادی و هیجان خرید گوشی جدید، معمولا دست به جیب می‌شوند و لوازم جانبی را با چندین برابر قیمت اصلی خرید می‌کنند. نکته ناراحت‌کننده این است که اگر مصرف‌کننده پس از خرید متوجه گرانفروشی فروشنده شود، مسیر واضحی برای پیگیری و طرح شکایت وجود ندارد، فرایند شکایت از طریق اتحادیه این صنف چنان طاقت‌فرساست که از خیر آن می‌گذرند.

قیمت گوشی امروز

 

قیمت گوشی امروز واقعی است ؟

یکی از فروشنده‌ها با اشاره به جنس اورجینال یا نوع تقلبی کالاها می‌گوید: «بعضی فروشنده‌ها برچسب سوپر دی را هم اچ دی می‌گویند. الان خرید برچسب سوپر دی برای خودمان ۷۳ هزار تومان و قیمت خرید اچ دی ۱۴ هزار تومان است. کلا جنس برچسب کالای باکیفیت فرق می‌کند. از طرفی سوپر دی سرعت تاچش خیلی بهتر است اما سرعت تاچ برچسب اچ دی کمتر است. مشتری هم متوجه نمی شود که من چه برچسبی روی گوشی اش می‌زنم».

یکی دیگر از فروشندگان در این باره می‌افزاید: «قیمت برچسب گوشی اورجینال ۵۵ هزار تومان و قیمت غیراورجینال آن ۳۵ هزار تومان است. قاب محافظ ۱۳۰ هزار تومان و قیمت غیر اورجینال آن ۷۰ تا ۸۰ هزار تومان است». او درباره تشخیص قاب محافظ اورجینال از نوع تقلبی آن می‌گوید: «یکی از راه‌های تشخیص این است که داخل قاب خز دارد که حالت برآمدگی ایجاد کرده، یکی دیگر از راه‌ها هم تست خودکار و حرارت است طوری که وقتی روی قاب خودکار می‌کشند از روی آن به راحتی پاک می‌شود».

قیمت گوشی امروز

یکی دیگر از فروشندگان درباره شگردهای فروش کالای تقلبی به جای اورجینال می‌گوید: «مشتری نمی تواند تشخیص بدهد که کالا تقلبی است یا اورجینال. مثلا الان دو عدد کابل به شما نشان می‌دهم و به شما می‌گویم کابل درجه یک ۷۰ هزار تومان و کابل درجه دو قیمتش ۵۰ هزار تومان است اما کابلی را که کیفیت کمتری دارد می‌فروشم تا سود بیشتری نصیبم شود چون قیمت خرید کالای تقلبی ام پایین تر بوده است. آیا شما الان می‌توانی تشخیص بدهی بین این دو کابل کدام یک اصلی است؟ بنابراین شما دارید به من اعتماد می‌کنید». او در ادامه می‌گوید:«درباره شارژر هم می‌توانند این کار را انجام دهند. بسته به سنگینی شارژر می‌توان متوجه کیفیت آن شد. البته این موارد حتی دست فروشنده هم نیست. قبلا آداپتور می‌خریدم ۸۰ هزار تومان اما الان همان جنس را باکیفیتی پایین تر ۱۰۰ هزار تومان می‌خرم. این‌ها از چین وارد می‌شود و یک تکه سرب داخلش می‌گذارند. یعنی باید یک شارژر را خراب کنید تا متوجه اصلی یا تقلبی بودنش شوید».

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: