اخبار روز | اخبار هنرمندان | اخبار جنجالی | فیلم آواز مرجانه گلچین

آواز خوانی سوزناک مرجانه گلچین + فیلم

آواز خوانی سوزناک مرجانه گلچین + فیلم
کدخبر : 547055

مرجانه گلچین یا همان مرجانه دلدار گلچین از بازیگران به نام و قدیمی ایرانی می باشد که بیشتر در سریال های طنز دیده شده است.

مرجانه گلچین بازیگر خوش سیما و پرآوازه کشورمان می باشد. خانم مرجانه گلچین به تازگی عزادار شده است. مرجانه گلچین مادر خود را از دست داده است. بازی های مرجانه گلچین در سریال های طنز و جدی بسیاری دیده شده است. قطعا مرجانه گلچین از بازیگران پر ادعای سینما و تلویزیون می باشد .

مرجانه گلچین

آواز سوزناک مرجانه گلچین در غم مادرش

مرجانه گلچین در غم از دست دادن مادرش آوازی سوزناک می خواند .ویدئو این آواز را در زیر مشاهده می نمایید :

بیوگرافی مرجانه گلچین

مرجانه گلچین متولد 2 اسفند 1347 تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. مرجانه گلچین با سریال آینه عبرت به شهرت رسید ولی به دلایلی که در ادامه توضیح داده شده وقفه ای در کار این بازیگر توانا به وجود آمد، در ادامه با بیوگرافی مرجانه گلچین بیشتر آشنا خواهید شد.

مرجانه گلچین

خانواده مرجانه گلچین

پدرش آذری و مادرش شمالی است. او فرزند آخر خانواده بوده و شش خواهر و برادر دارد.

پدرش افسر نظامی ارتشی و مادرش خانه‌دار است ولی پدرش را در کودکی ازدست داد؛ و خواهرش منیژه نام دارد که درزمینه موسیقی باهم همکاری می‌کنند.

وی برادرزادهٔ نادر گلچین خواننده موسیقی ایرانی، و دخترعموی نادیا دلدار گلچین بازیگر ایرانی است.

مرجانه گلچین

 علت فرزند نداشتن مرجانه گلچین 

«من مادر نشدم.» این جمله شاید خیلی کوتاه باشد اما تصمیم گیری برای آن کار راحتی نبود اما تصمیمی بود که گرفتم. دلیلش هم این بود که من عاشق کارم بودم و این وقف بودن در کار با مسئولیت مادری ام در تضاد بود. به خودم میگفتم، بچه رسیدگی و پرستاری میخواهد و نمی توان او را به بهانه کار به حال خود رها کرد.

وضعیت ازدواج و همسر مرجانه گلچین

مرجانه گلچین سال 1374 با کریم آتشی کارگردان ازدواج کرد و در سریال گریز و سقوط به کارگردانی همسرش نیز بازی کرد او از همسرش جدا شده است.

مرجانه گلچین

علت طلاق مرجانه گلچین

مرجانه گلچین در برنامه دورهمی اعلام کرد که همسرش با بازیگری وی موافق نبوده و او نیز به خواست همسرش به مدت ۱۰ سال بازیگری را کنار گذاشت اما سرانجام نتوانست با شرایط کنار آمده و به بار دیگر دنیای بازیگری بازگشت و از همسرش نیز جدا شد.

مرجانه گلچین

روایت مرجانه گلچین از بیماری اش 

مرجانه گلچین بازیگر سینما و تلویزیون با ظاهری نه مثلِ همیشه و شاداب و با طراوت بلکه بیمارگونه جلوی دوربین صفحه اینستاگرامش ظاهر شد و ویدئویی از خودش منتشر کرد.

او در این ویدئو اشاره کرده که دوست نداشته کسی بفهمد کرونا گرفته است. بازیگر سریال‌ "بزنگاه" و "بوتیمار" چنین می‌گوید:  بعد از طی کردن دوران سخت بیماری کرونا خدمت رسیدم تا از همراهی‌ها، دلجویی‌ها و احوالپرسی‌های شما تشکر کنم. اگر چه اصلاً دلم نمی‌خواست کسی از بیماری من آگاه شود زیرا همیشه شما من را با روحیه شاد دیده‌اید اما گوش به گوش رفت و خبردار شدند.

گلچین سپس درباره شرایط بیماری اش گفته است: سخت بود؛ آن‌قدر سخت که فکر می‌کنم از یک کابوس وحشتناک پریده‌ام و هنوز هم بدنم از آن خواب وحشتناک عرق کرده، ترسیده و یخ زده است.

مرجانه گلچین

او همچنین می‌گوید: خیلی سخت گذشت به اندازه‌ای که اگر تجربه‌اش نمی‌کردم آن‌قدر کرونا را جدّی نمی‌گرفتم اما بسیار جدّی و بسیار خطرناک و آزاردهنده است. مشکل من در کرونا بیشتر مربوط به قسمت سرم بود. سردرد و گردن درد. گوش دردهای وحشتناکی داشتم که هنوز هم برطرف نشده است. در روزهای اول بدن‌درد و سرفه هم داشتم خوشبختانه با تشخیص به موقع دکترم و شروع آنتی بیوتیک ریه‌ام درگیر نشد. اما تا آخرین روزهای درمان تعریق و تب را داشتم. بی حالی و بی انرژی عجیبی و غریبی دارد کرونا. همه ما بارها مریض شده ایم و آنفلوآنزا گرفته‌ایم اما این بیماری را هیچ‌کس تجربه نکرده و امیدوارم هیچ‌کس هم تجربه نکند.

مرجانه گلچین

این بازیگر در ادامه لب به انتقاد و دلخوری گشود و چنین گفت: وقتی مریضی و دچار کرونا می‌شوی باید از مواد غذایی خوب استفاده کنی؛ با این هزینه‌های سرسام‌آور یک خانواده در حالت طبیعی هم نمی‌تواند از مواد غذایی که یک مریض نیاز ندارد هم استفاده کند چه برسد به کسی که باید هر روز آبمیوه بخورد و از گوشت و مرغ فراوان استفاده کند و این‌ها برای خانواده‌هایی که در توانشان نیست به یک رویا شبیه است. داروهای بسیار گران و قیمت‌های سرسام آور هر کدامشان معضلی است برای کسانی که هنوز واکسن نزده‌اند و حالا حالا هم نخواهند زد. نمی‌دانم تا کی باید در مورد این مشکلات صحبت کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: