عادل فردوسی پور به تلویزیون برمی‌گردد

عادل فردوسی پور به تلویزیون برمی‌گردد
کدخبر : 549097

بابک کاظمی خبرنگار صداوسیما طی توییتی اعلام کرد که احتمالا عادل فردوسی پور با برنامه ی فوتبال ۳۶۰ به شبکه ی سه برمیگردد.

به گزارش گل کوچیک اکثر مخاطبان دلیل برکناری عادل فردوسی پور را می‌دانند. علی فروغی رئیس شبکه سه دشمن اصلی عادل فردوسی پور بود و به محض نشستن بر مسند ریاست شبکه سوم سیما عادل فردوسی پور را اخراج و برنامه ۹۰ را تعطیل کرد. در ساعات اخیر اخبازی مخابره شده از برکناری فروغی از ریاست این شبکه. اتفاقی که باعث می‌شود بازهم شایعه بازگشت عادل فردوسی پور به تلویزیون داغ شود. در غیاب عادل فردوسی پور تمام امتیازات برنامه ۹۰ و حتی بیشتر از آن به محمدحسین میثاقی و برنامه فوتبال برتر رسید. برنامه‌ای که با وجود داشتن امتیازات بسیار زیاد نتوانست حتی نیمی از مخاطبان برنامه ۹۰ را به دست بیاورد و مجری سابقا دوست داشتنی ورزشی را به چهره‌ای منفور تبدیل کرد.

گفته می‌شود علی فروغی، رییس شبکه سوم به شبکه افق رفته است و از این به بعد قرار است مدیر این شبکه باشد. این خبر از آنجایی اهمیت دارد که حضور عادل فردوسی پور در شبکه ۳ ارتباط مستقیمی با مدیریت فروغی در این شبکه دارد. پیش از این جبلی، رییس صدا و سیما هم اعلام کرده بود مخالفتی با بازگشت عادل فردوسی پور به تلویزیون ندارد.

البته هنوز صداوسیما به این شایعه واکنش نشان نداده است و این خبر به صورت رسمی اعلام نشده است.

 

روز گذشته بابک کاظمی خبرنگار صداوسیما طی توییتی اعلام کرد احتمالا عادل با برنامه ی فوتبال ۳۶۰ به شبکه ی سه برمیگردد. چندی پیش صفحه رسمی برنامه ۹۰ در اینستاگرام به فوتبال ۳۶۰ تبدیل شده بود که این موضوع به شایعات استارت برنامه جدید عادل دامن زد.

پروژه جدید عادل فردوسی پور لو رفت

 

عادل فردوسی‌پور پروژه تازه‌ای به نام «فوتبال ۳۶۰» آغاز کرده است.

عادل فردوسی پور مجری سرشناس و دوست داشتنی برنامه 90 که چند سال پیش برکنار شد در حال انجام پروژه جدید است. عادل فردوسی پور پس از تعطیلی برنامه نود تنها به تهیه کنندگی فوتبال 120 مشغول است. عادل فردوسی پور در این مدت هیچ صحبتی در مورد حذف از صدا و سیما نکرده و در سکوت کامل خبری بوده است. برنامه جدید عادل فردوسی پور به احتمال زیاد 360 نام دارد. صفحه رسمی اینستاگرام برنامه تلویزیونی «۹۰»، به «فوتبال ۳۶۰» تغییر نام داد. گفتنی است عادل فردوسی پور ممنوع التصویر است، و حالا باید دید در برنامه جدید جلوی دوربین می‌آید و یا همچنان پشت دوربین کار خواهد کرد.

این تغییر ۱۸ آبان ماه اتفاق افتاده و از همان روز، فعالیت «فوتبال ۳۶۰» به عنوان وبسایت و اپلیکیشن خبری تحلیلی در حوزه فوتبال، آغاز شده است. در آذرماه ۹۹ و مدتی پس از آن که سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا) به برنامه اینترنتی «۹۹» به تهیه‌کنندگی و اجرای عادل فردوسی‌پور مجوز نداد، اخباری از حضوری این برنامه‌ساز در پروژه جدیدی به نام «فوتبال ۳۶۰» منتشر شد.

حال مطابق آنچه در وبسایت «فوتبال ۳۶۰» آمده، این سایت و اپلیکیشن قرار است با تولید و انتشار اخبار، گزارش، تحلیل و ویدیوهای اختصاصی به فوتبال ایران و جهان بپردازد. اگرچه در این سایت، نامی از عادل فردوسی‌پور به عنوان سردبیر یا مدیر نیامده، اما یکی از نخستین ویدیوهای منتشرشده در آن، ویدیویی با عنوان «به یاد حمیدرضا صدر؛ با روایت عادل فردوسی‌پور» است که با صدای این مجری، در برنامه «فوتبال ۱۲۰» پخش شده بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: