الهام چرخنده | سلام فرمانده و الهام چرخنده

دابسمش الهام چرخنده با اجرای سلام فرمانده سوژه شد | اجرای سرود سلام فرمانده با عشوه‌گری الهام چرخنده اینستاگرام را ترکاند

دابسمش الهام چرخنده با اجرای سلام فرمانده سوژه شد |  اجرای سرود سلام فرمانده با عشوه‌گری الهام چرخنده اینستاگرام را ترکاند
کدخبر : 557191

تصاویری از حضور الهام چرخنده در اجرای سرود سلام فرمانده را مشاهده می‌کنید. این مراسم چهارم خرداد در باغ‌موزه دفاع مقدس دزفول برگزار شده است.

از بازیگران پر حاشیه سینما می توان الهام چرخنده را نام برد. الهام چرخنده در ۶ تیر ۱۳۵۷ در تهرانبدنیا آمد. الهام چرخنده بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و مستندساز ایرانی است. الهام چرخنده فعالیت خود را از سال ۱۳۷۵ با بازیگری در فیلم عروسی مهتاب آغاز کرد.الهام چرخنده پیش‌تر به عنوان ترانه‌سرا و خواننده نیز سابقه کاری دارد و یک آلبوم موسیقی نیز ضبط کرده‌است. الهام چرخنده و فرشید نوابی در دهه ۱۳۸۰ مجری برنامه «ستاره مهاجر» در شبکه ماهواره‌ای مهاجر بودند که برنامه‌ای به سبک آمریکن آیدل بود.

اجرای سرود سلام فرمانده با عشوه‌های الهام چرخنده

تصاویری از حضور الهام چرخنده در اجرای سرود سلام فرمانده را مشاهده می‌کنید. این مراسم چهارم خرداد در باغ‌موزه دفاع مقدس دزفول برگزار شده است.


همزمان با همایش بزرگ سلام فرمانده در تهران ویدئویی از الهام چرخنده در شبکه‌های اجتماعی وایرال شد. پس از پخش گسترده این ویدئو الهام چرخنده با انتشار توضیحاتی در قالب ویدئو به این تصاویر واکنش نشان داد و درباره زمان و مکان برگزاری این مراسم توضیحاتی داد.

در ادامه ویدئویی را می‌بینید که الهام چرخنده پس از توضیحات خود منتشر کرد:


بیوگرافی الهام چرخنده

نام:الهام

نام خانوادگی:چرخنده (زهرایی)

تاریخ تولد :۴ تیر ۱۳۵۷ در کاشان

تحصیلات:دانشجوی انصرافی رشته معماری

سالهای فعالیت:از ۱۳۷۵ ۱۳۹۵

همسر سابق:فرشید نوابی (بازیگر)

همسر فعلی:سید محمد درویشی 

فرزندان:شایان و ارسطو

بیوگرافی الهام چرخنده

الهام چرخنده بازیگر کشورمان

الهام چرخنده

زندگی شخصی الهام چرخنده

الهام چرخنده بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و مستندساز ایرانی است که در 4 تیر 1357 در کاشان و در یک خانواده سنتی با اصالت بختیاری از طایفه هفت لنگ متولد شد.

این هنرمند تحصیلات خود را در رشته معماری نیمه تمام گذاشته و از ادامه تحصیل انصراف داد و فعالیت های هنری خود را با تدریس طراحی و نقاشی در اصفهان پی گرفت.

الهام چرخنده از علاقه مندان به رشته بازیگری بوده و بازیگری را بصورت جدی از تئاتر آغاز کرد تا اینکه در 18 سالگی و سال 1375، برای اولین بار مقابل دوربین حضور داشت. این هنرمند پیش تر به عنوان ترانه سرا و خواننده نیز سابقه کاری دارد و یک آلبوم موسیقی نیز ضبط کرده است.

ازدواج الهام چرخنده و فرزندان او

از ازدواج اول الهام چرخنده اطلاعاتی در دسترس نیست اما ارشیا، پسر اول خانم چرخنده ماحصل ازدواج اول او است.

الهام چرخنده برای دومین بار در سال 1375 با فرشید نوابی یکی از بازیگران سینما و تلویزیون ازدواج کرد که پسر دوم خود به نام ارسطو را به دنیا آورد

الهام چرخنده در سال 1392 اعلام کرد که از فرشید نوابی طلاق گرفته است. این دو بازیگر در همان سال، در سریال پروانه که فروردین سال 92 از شبکه 3 پخش می شد، همبازی بودند.

الهام چرخنده

ازدواج الهام چرخنده با یک روحانی

الهام چرخنده در شهریور ماه ۱۳۹۶ ازدواج سوم خود با یک روحانی به نام سید محمد درویشی را رسانه ای کرد. این هنرمند از آن زمان بخاطر شغل همسرش ساکن کربلای عراق است.

الهام چرخنده از قرائت قرآن تا والیبال

الهام چرخنده در مهدیه تهران، قاری قرآن بود و به مدت چند سال رشته والیبال را در عرصه ملی ادامه داده است. او سالها در بسیج مساجد نقاشی را تدریس می کرد.

الهام چرخنده

ماجرای تغییر حجاب الهام چرخنده

الهام چرخنده در نوروز سال 1393 با انتشار یک ویدیو و در پوشش چادر به رهبر انقلاب فرا رسیدن عید را تبریک گفت و تغییر حجاب خود را علنی کرد. همین اقدام او باعث حمایت و مخالفت های بسیاری شد. بسیاری از طرفداران، او را سمبل تبلیغات چادر دانسته و از او حمایت کردند.

الهام چرخنده از آن پس شروع به فعالیت های اجتماعی برای تبلیغات حجاب و چادر کرد و به گفته خود، مشکلات بسیاری را در این راه متحمل شد.

در سال 1393، کمیسیون فرهنگی مجلس نهم با دعوت از الهام چرخنده، به خاطر فعالیت در زمینه دفاع و گسترش فرهنگ ایرانی تقدیر کردند.

بازیگری الهام چرخنده

الهام چرخنده بازیگری خود را برای اولین بار با فیلم عروسی مهتاب به کارگردانی خسر ملکان در سال 1375 آغاز کرد. سریال داروخانه پرماجرا به کارگردانی رسول نجفیان اولین کار تلویزیونی الهام چرخنده است که در سال 1379 پخش شد.

الهام چرخنده در سریال من یک مستاجرم

من یک مستاجرم عنوان سریالی به کارگردانی پریسا بخت آور و نویسندگی شادمهر راستین است که در سال 1383 از شبکه سه سیما پخش شد. این سریال در مورد ساختمانی 5 واحدی بود که که صاحبخانه پس از بازگشت از خارج تصمیم به اجاره دادن آن گرفت و هر مستاجر داستان متفاوتی را در سریال بازگو می کرد.

الهام چرخنده در نقش نگار به همراه هنرمندانی همچون کتیون امیر ابراهیمی، امیر جعفری، ریما رامین فر، سعید آقاخانی، سپند امیرسلیمانی، نگار فروزنده، فرشید نوابی، جواد عزتی و ... حضور داشت.

الهام چرخنده

الهام چرخنده در دایره تردید

دایره تردید مجموعه ای تلویزیونی به کارگردانی امیر قویدل و به قلم فرهاد توحیدی و خشایار الوند است که در سال ۱۳۸۵ از شبکه جام جم پخش شد. هر قسمت از سریال دایره تردید یک ماجرای پلیسی، جنایی را روایت می کرد.

فرامرز صدیقی، علی اوسیوند، رضارضوی، محمد فیلی از بازیگران ثابت این مجموعه و داوود رشیدی، فخری خوروش، الهام چرخنده، فرشید نوابی، جعفر بزرگی، مهدی میامی، بهزاد خداویسی، صالح میرزاآقایی، الهام بوشهری در قسمت های مختلف حضور داشتند.

الهام چرخنده در سریال پروانه

پروانه نام یک مجموعه تلویزیونی به کارگردانی جلیل سامان است که در فروردین ۱۳۹۲ از شبکه سوم سیما پخش شد. این سریال داستانی را در اواخر دهه پنجاه روایت می کند که جوانی با گروهی مبارز همراه شده و زندگی پرحادثه ای را تجربه می کند.

الهام چرخنده در نقش نیلوفر به همراه حامد کمیلی، نیما رئیسی، مهدی سلوکی، قطب الدین صادقی، هدایت هاشمی، شهرام عبدلی، فرشید نوابی، سپیده خداوردی و سارا بهرامی در سریال پروانه حضور داشت.

الهام چرخنده

اجرای سرود سلام فرمانده با حضور 100 هزار نفر در ورزشگاه آزادی برگزار شد. سرود «سلام فرمانده»، اسفند سال ۱۴۰۰ برای اولین‌بار پخش شد و تا امروز شهر به شهر در ایران اسلامی و حتی فراتر از مرز‌ها گشته و خود را در دل مردم جا کرده است. نیمه شعبان مصادف با ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۰ بود که نماهنگی با عنوان «سلام فرمانده» با نوای ابوذر روحی در لنگرود اجرا شد. نماهنگ سرود سلام فرمانده در صحن و سرای مسجد مقدس جمکران بلافاصله در شبکه‌های اجتماعی سپس در رسانه ملی پخش شد و مورد استقبال مردم قرار گرفت.

دابسمش الهام چرخنده با اجرای سلام فرمانده سوژه شد |  اجرای سرود سلام فرمانده با عشوه‌گری الهام چرخنده اینستاگرام را ترکاند

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر:

  • حسین

    خانم چرخنده حجاب و راهی که انتخاب کردی بعضی ها که ملاکشون از زن برهنگی و عریان بودنش هست رو آتیش زده.انشاالله مستدام باشید.

    • سکینه

      واقعا درسته که میگن هرچی قره زیر چادره

  • ناشناس

    این چقد مسته سلام فرمانده کیلویی چند این شرو ورها چیه پدر مردم از گرونی و بدبختی در آمده اینها هم دلشون خوش چند بچه بی زبون برداشتن دارند شرو و ور میخونن

    • فعلا تو داری شرو ور میگی

    • مدافع

      درست صحبت کنید
      این سرود در مورد امام زمان عج و نوعی دعای عهد هست
      برای رهایی از این مشکلات هم لازم به ظهور آقا هست که منجی جهان هست
      در ضمن دهه نودی هامون با عشق و علاقه و معرفتی که از آقا به دست آوردن این سرود رو خوندن و کسی اجبارشون نکرده
      مسئله عشقه بزرگوار، عشق به امام زمان

  • مجید

    جالبه اول انقلاب با فریب مردم که سینمای قبل ازانقلاب فسادو عشوه گری بیداد کرده ولی الان همون چیزا خیلی عادی و طبیعی زیر چادر رسمی شده توسط جک و جندایی مثل این ششی و سحر قره ووووو

  • رقیه سادات

    با سلام

    ماشاالله خدا حفظتون کنه، بهترین کار شما خارجشدن از سینما بود
    ان شاءالله بحق ایزد منان خوشبخت و سعادتمند باشید

    • خارج نشده هنوزم فیلم بازی می‌کنه منتها به اصل خودش برگشته
      عشوه ای

  • روح اله

    توکه ۳تا شوهرکردی خخخ دنبال شوهری باز بس کن بابا ابروی ایرانی رو بردی مردم تو فقر وزیر فشار هستند و زیر اوار از دست این راند و عیره

    • شما خائنین آبروی ایران و بردین با نوکری عربستان ، آمریکا،اسرائیل برید بمیرید

  • بنده خدا

    انصاف داشته باشید بنده خدا برای بچه ها اینجوری میکنه چرا قضاوت بیخود میکنید

  • هادی

    پروین غفاری

  • ناشناس

    زنک....

    • ناشناس

      هوی بیشعور

  • مینا

    الان این عشوه گری عیبی نداره؟ چون رهبر تاییدش کرده؟ تو رو خدا آنقدر با این آدمای هزار رنگ با روح و روان جوان هامون بازی نکنید. یه چادر سرش کرده و مهر تایید به همه کارهای قبلش زده . جالبه که هنوز همون آدم قبله فقط چادر سرش کرده . همین آدما باعث شدن به آدمای چادری همه بی اعتماد بشن و بهشون توهین کنن . اینا باعث شدن آدمای سالم و با ایمان هم مورد شک و تردید واقع بشن. جای تاسفه

    • ناشناس

      میگما یکم کمتر حرف بزن فکر کنم تخم کفتر خوردی تو خودت وقتی تو جلسه ای شرکت میکنی یه یه سری بچه ها روی سن یا بچه خودت روی سن دارد سرکد میخواند براش دست یا قربونت برم نمیکردی؟؟؟تازه به گفته خودشون قرار نبوده فیلم پخش بشه ولی شده دوما قضاوت نکن اره ......

    • مدافع

      بزرگوار آیا دوست داری کسی شما رو قضاوت کنه ؟؟
      فقط خداست که از باطن عمل هر کس خبر داره من و شما که نمی دونیم
      پس قضاوت نکنید دیگران رو
      بیشتر شما ها در بیوی اینستاتتون از قضاوت نکردن حرف میزنین
      وقتی بهتون میگن حجاب میگید ظاهر رو قضاوت نکنید ماها دلمون پاکه
      بزرگواران لطفا لطفا لطفا ان چیزی رو که برای خودتون می‌پسندید برای دیگران هم بپسندید

  • ناشناس

    خوش به حالت معروف شدی

  • ایرانی

    دشمنان مخصوصن خائنین خیییییلی دارن میسوزن بشینید تو وان آب سرد مشکل حل میشه

    ما فداییان امام زمان و اقای خامنه ای هستیم
    شما کی هستین ؟خادمین عربستان و اسرائیل

    • نیما

      روایته که بعضی ازمنتظران ظهور اولین دشمنان حضرت مهدی میشن یعنی تا حضرت ظهورنکرده ادعای انتظارفرجشو دارن اما بعدازظهور نمیتونن عدالتشو تاب بیارن بعید میدونم با این بیعدالتیها وفسادگسترده که درین حکومته امام زمان کسی رو بعنوان منتظر واقعیش قبول کنه

  • ناشناس

    نمایش های مسخره ای که ضد حال روز مردم است .
    مضحک و مسخره !!

    • حاج ماشالا

      زارت

  • .

    فازش چیه؟؟؟
    چقدر ادا و عشوه میاااد اه حالم بهم خورد

  • Soroor

    لایق فحش هم نیستی عشوه ای

    • تو لایق ادم بودن نیستی

    • اخه گاگول ادامه را ببین فیلمی که خود الهام چرخنده گذاشته روی سن یا صحنه چنتا بچه یا بچه خودش داشته میخونده دوما قرار هم نبود فیلمی گرفته بشه و پخش بشه حالا اگر بچه خودت داش اون بالا سرود میخوند تو زوق نمیکردی یا یه سری بچه هایی که روی صحنه سرود امام زمان را میخونن و عششق به امام زمان داشته باشی خب معلومه ذوق میکنی ....

  • ناشناس

    خانم چرخنده آخوندا خوب

  • الهام

    الهام خانم علنا دیگه
    شرم‌کن حیا هم خوب چیزیه والله

  • ناشناس

    عوضی عشوه گر

  • بهمن

    ما ديگه مردیم خیلی چیزها رو میدونیم بخدا از قیافش هزار تا هرزه گی میباره

  • ناشناس

    بچرخ تا بچرخیم چرخنده

    • واقعا شعور نداری واقعا شعور نداری مردی بیا رودرو حرفت را بگو ببین چیکارت میکنم هی من که دستم بهت نمیرسه ولی خدا هست با یه پشه جونتو میگره هه مواظب خودت باش بپا با این قضاوت های قلط جونتو به باد ندی

  • ایرانی

    این همه کارهای زشت و بی حیایی و عشوه گری واقعی را رها کردید یک لبخندو سر تکان دادن و به سینه زدن ان هم با پوشش کامل را گرفتید و میگویید عشوه گری ؟ بی شرمی هم حدی دارد .خدایی رسانه ها با چه قیمتی نان مبخورند ؟ انسانیت برایشان مفهوم دارد ؟

  • ناشناس

    بابا تفلکی عشوهاش عمدی نیست یه مقدار کم داره

  • ناشناس

    مرحبا به خانم چرخنده دشمنان دارن میسوزن ،
    مگر چه کار کرده خجالت بکشه مثل بعضی‌ها خودشو رو لخت عریان نشون نداده تا خجالت بکش احمق به خاطر اینکه احمقی

  • ناشناس

    محبوب دلها ، الهام جان عزیز باعث افتخاری

  • یه شخصی

    عزیزم 😂😄ماشاالله به حجابت یه بازیگر هم داریم که باحجاب هست منتظر بودم یه بازیگر با حجاب ببینم

  • علی

    ببخشید مردم دارن از گرسنگی جون میدن ایشون داره سلام میده به این.....

    • مدافع

      از گرسنگی میمیرید که چندین دلار پول دادین برای دیدن کنسرو تتلو ؟؟؟
      برادر محترم
      این سرود مخاطبش آقا صاحب الزمان هست
      نمیدونم واقعا نمی فهمید یا خودتون رو به نفهمی می‌زنید
      آخه فرق هست بین کسی که خوابه و کسی که خودش رو با خواب میزنه شما هم فکر کنم داری خودتو به نفهمی میزنی و هر چی بگیم نمیفهمی

  • ناشناس

    واقعا واسه الهام‌چرخنده متاسفم! یعنی پول انقدر ارزش داره که برای پول این کارها رو میکنی ملت تمام تو زجر و بدبختی و افسردگی و بیماری بسر میبرن تو عشوه میای برو خودتو جمع کن خجالت بکش چطور روت میشه سر و کله ات پیدا بشه خاک بر سرت برو بمیر

    • چی میگی اولا چه ربطی داره دوما پس فوت بالیستا که میلیارد میلیارد پول میگرند اون وقت کسی گشنه نیست نه
      ...


  • ناشناس

    همش شوهر میکنی جدا میشی شوهر میکنی چته از خدا بی خبری با آقازاده ها زد و بند میکنی پدر ملت و درنوردیده جم کن بساطت روزی اون چادرت چه کارایی میکنی.. انقدر پول جمع میکنه و هروز یه شوهر دیگه سینما واسه چیشه وقت میکنه سینما باشه

    • ببین خبر هایی که از تو اینترنت میخونی که نمیدونم شوهر کرد جدا شد دوباره شوهر کردا چهار تا دری وری بیش نیست اخه گاگول چرا انقدر گاوی هان به خدا من کسی و ندیدم انقدر گاو باشه تو فقط ننه وا خیلیا یا خودشون را زدند به گاوی یا گاوند

  • ناشناس

    عشوه گری کجا بود ؟این بنده خدا معلومه با جون و دل داره این سرود رو میخونه.یه نادان یه حرفی میزنه بقیه هم تاییدش میکنند

  • مهدی

    نون به نرخ روز

  • ناشناس

    حالا اگه مثل سلبریتی ها سگش باهاش بود با بلوز شلوار می اومد خوب بود ؟ دمت گرم خانم چرخنده دمت گرم

  • ناشناس

    چقد شما مردم نادانی هستین که دنبال یک سوژه بی اهمیت و میگیرینی ولکن هم نیستین جمع کنین خودتونو بابا با این حرفهای زشت و مضخرفتون مردشور همتونو ببره به یک بنده خدا توهین میکنین کثافتها

  • خانم چرخنده موفق و مؤید باشید عزیزم به چرندیات یک عده نفهم و نادان و جاهل بی سروپا توجه نکنید من به شخصه خیلی دوستت دارم و بی نظیری.

  • نیکا

    به من چه

  • فاران

    حالا یه هنرپیشه برا ویزا گرفتن میره اونور دنیا برهنگی میکنه .......تازه تشویق میشه روشنفکره .یکی میره خالکوبی میکنه ... تشویق میشه ......چی شده مگه یه همخونی کرده و احساسش و نشون داده ...چقدر ....تا کی .....

  • ناشناس

    نون به نرخ روز خور اون ترانه ست که اگه از ایران نگه گرین کارتش باطل میشه..یا اون نوید و فرشته که جشنواره کن رو کردن فیلم لب گیریاشون عقده ایا انگار خونه ندارن...ابو بریزین اونجایی که سوختین..همین الانم کتایون ریاحی ازاون سعید صمیمی پور که رفته جشنواره به عنوان کسی که ۲۵ سال پیش بهش تجاوز کرده پرده برداشته...خود تحقیرها غربگداها هرکی پشت مملکتشه نون به نرخ روز خوره شما وطن فروشهها نون کی رو توخون میکنین تا گشنه نمودین

  • علیسان

    واقعا عرضه میخواد چادر سر کردن مرحبا به غیرتت به چرت و پرت آدمهای بیخودی اهمیت ندین شیر زن هستین باعث افتخارشون بی حجابی راحت ولی چادر سر کردن واقعا سخت من خودم دوست دارم ولی نمیتونم

  • آسیه

    سلام خانم الهام چرخنده ،کارتان عالی بود سلام کردن به امام عصر(ع)
    لیاقت خاصان درگاه حضرت مهدی است،کور شود هر آن که شمارانمیتواند
    ببیند

  • حسین

    سوژه!!! یکی رو فرش قرمز!!

    یکی با ادای احترام به امام زمان!

    این کجا و آن کجا؟!!!!!!!!

  • ناشناس

    فرمانده مردم از گشنگی مردن ایران ویران شده

  • دهقانی

    باید افسوس خورد که حکومت به این حد ذلیل و درمانده شده که افتخار می کنه الهام چرخنده فاسد از سرود بچگانه و مسخره اش حمایت می کنه

  • عبدالله

    دمت گرم آبجی درد و بلای شما بخوره توی سر بدحجابا
    به یاری خدا اسلام پیروز است

    • ناشناس

      چرت نگو اسلام ۱۴۴۵ پیروز شده

  • ناشناس

    اینایی که نظرات توهین آمیز دادن مطمئن باشید با خانم چرخنده کار ندارن با حجاب مشکل دارن.خانم چرخنده موفق باشی همیشه .تا کور شود هرانکه نتواند دید

  • محمد

    وباز هم مردم حاضر در صحنه طراحی شده رسانه های عبری عربی
    بابا برو ی کم سواد یاد بگیر
    دشمن شناسی کن ببین این اراجیف داره کجا میبره تورا
    همین رسانه ها یکی مثل روحانی را ۸ سال کردند تو پاچه مملکت باز هم نمیخای متوجه بشی باید چ اتفاقی بیافته

  • ایرانی

    امام زمان کی گفته خون مردم و بریزین شیشه بعد همع چی و بنام امام زمان تموم کنیم امام زمان کی دزدی کرده کی مال حق الناس و گزاشته حیبش بسه توروخدا خجالت بکشین کم گوه کاریهاتونو ب اسم املمای معصوممون تنوم کنین کاری کردین کافر شدیم بهشون

  • جرگه

    عشوه گری یعنی چی، حرف مفت میزنین
    کجا عشوه گری ردین معلومه دارین الکی جبهه میگیرین

  • محمد

    اگر این همه اختلاس ودزدی نمیشد اگر میلیاردها میلیاردازمال مردم بینوا هر. روز توسط عوامل از خدا بی خبر چپاول نمی شد کسی کاری به حرکات الهام چرخنده نداشت و حتی تایید هم می‌کردند منتها الان مردم به هرچیزی گیرمیدهند