پرویز پرستویی | اخبار پرویز پرستویی | حواشی پرویز پرستویی | ورزش پرویز پرستویی | اخبار هنرمندان

ببینید | وقتی کشتی گیر پیشکسوت مربی پرویز پرستویی می شود | تمیرینات ورزشی پرویز پرستویی با هادی حبیبی پیش می رود

ببینید | وقتی کشتی گیر پیشکسوت مربی پرویز پرستویی می شود | تمیرینات ورزشی پرویز پرستویی با هادی حبیبی پیش می رود
کدخبر : 559364

پرویز پرستویی دقایقی در کنار هادی حبیبی حضور داشت و با دمبل زدن به تمرین پرداخت.

به گزارش شماواقتصاد؛ پرویز پرستویی در حال تمرین ورزشی است. پرویز پرستویی با هادی حبیبی کشتی گیر پیشکسوت تمرین می کند. پرویز پرستویی در حال دمبل زدن در باشگاه به همراه هادی حبیبی دیده شد. پرویز پرستویی بازیگر فعال در اینستاگرام است. پرویز پرستویی در دنیا بازیگری و دنیای مجازی جزء برترنی های ایران است.

پرویز پرستویی از بازیگران کشورمان همراه با هادی حبیبی از کشتی‌گیران اسبق تیم ملی تمرین کرد.

هادی حبیبی از ورزشکاران و مربیان باسابقه تیم ملی کشتی آزاد کشورمان است که همراه با دیگر ورزشکاران در کار‌های خیریه شرکت داشته است.

پرویز پرستویی

پرویز پرستویی هنرپیشه کشورمان نیز در کار‌های خیر همراه با کشتی گیران در مناطق محروم حضور داشته و به جامعه خدمت کرده است.

این هنرمند کشورمان دقایقی در کنار هادی حبیبی حضور داشت و با دمبل زدن به تمرین پرداخت.

حبیبی در زمان تمرین نکات لازم را به پرویز پرستویی ارائه می‌کرد که فیلم آن را در زیر می‌بینید:


پرویز پرستویی فیلم زامبی شدن دختران شیرازی را در اینستاگرام خود منتشر کرد

پرویز پرستویی در صفحه شخصی خود نوشت: فیلم مربوط به تعدادی از دانشجویان دانشگاه شیراز است که با خوردن نوع خاصی از آدامس‌‌های وارداتی با طعم توت‌فرنگی دچار مسمومیت شده و رفتارهای وحشیانه (زامبی‌طور) از خود بروز داده‌اند.

 آقای پرویز پرستویی ویدئویی را در صفحه شخصی خود منتشر کرد و نوشت:

که اگرچه درباره آنچه راجع به این فیلم می‌گویند اطمینانی ندارد ولی نقل شده است که فیلم مربوط به تعدادی از دانشجویان دانشگاه شیراز است که با خوردن نوع خاصی از آدامس‌‌های وارداتی با طعم توت‌فرنگی دچار مسمومیت شده و رفتارهای وحشیانه (زامبی‌‌طور) از خود بروز داده‌اند.

بررسی ها حاکی است که انتشار این ویدئو مربوط به اسفند سال 1397 یعنی بیش از 3 سال پیش است.

همان موقع روابط عمومی دانشگاه شیراز ضمن تکذیب وقوع این حادثه در این دانشگاه، تأکید کرده بود که این حادثه در یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس رخ داده است. به هر صورت اگرچه مشخص نیست که داستان واقعی فیلم چیست، اما هرچه هست ارتباطی با ایران ندارد.

و اما حقیقت ماجرا چیست؟

پرویز پرستوییپرویز پرستویی امروز  ویدئویی را در صفحه شخصی خود منتشر کرد و نوشت که اگرچه درباره آنچه راجع به این فیلم می‌گویند اطمینانی ندارد ولی نقل شده است که فیلم مربوط به تعدادی از دانشجویان دانشگاه شیراز است که با خوردن نوع خاصی از آدامس‌‌های وارداتی با طعم توت فرنگی دچار مسمومیت شده و رفتارهای وحشیانه (زامبی‌طور) از خود بروز داده‌اند.

 بررسی‌ها حاکیست که انتشار این ویدئو مربوط به اسفند سال ۱۳۹۷ یعنی بیش از ۳ سال پیش است.

همان موقع روابط عمومی دانشگاه شیراز ضمن تکذیب وقوع این حادثه در این دانشگاه، تأکید کرده بود که این حادثه در یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس رخ داده است.

پرویز پرستویی

زندگینامه پرویز پرستویی

پرویز پرستویی در روستای چالو، از توابع شهرستان کبودرآهنگ به دنیا آمد. پدر وی کشاورز بود و زمانی که وی 3 ساله بود به تهران مهاجرت کرد. دوران کودکی و نوجوانی را در یک خانه اجاره‌ای کوچک در محله دروازه غار سپری کرد. او در مدرسه صادقیه اسلامی در کوچه گمرک تحصیلات ابتدایی خود را به پایان رساند. پرستویی با پس‌انداز کردن یازده هزار تومان خانه‌ای در حوالی ترمینال جنوب خرید.

مدتی به ورزش علاقه‌مند شده و دروازه‌بان تیم کارگران بود. پس از این زمان به مرکز رفاه نازی‌آباد رفت و شروع به آموختن تئاتر کرد. پرویز پرستویی در سال ۱۳۶۰ و زمانی که ۲۶ سال سن داشت، مدتی به عنوان منشی در دادگستری تهران مشغول به کار شد (مدت دو سال در دادگاه خانواده و هشت سال در دادگاه کیفری (جنایی سابق)) در نهایت با ویدئویی که از پرویز پرستویی پخش شد که او در حال بحث پشت تلفن باسید علیرضا قاسمی پطرودی سیاستمدار مازندرانی بود خودش را هنرمند دور از سیاست دانست و بیان کرد که یک فرد بشر دوستانه است. البته با حضور در مناطق محروم این را اثبات کرد. امّا پس از مدتی به خاطر علاقهٔ زیاد به تئاتر رفت و تا پایان در آنجا مشغول به کار شد.

پرویز پرستویی

پرویز پرستویی در تئاتر و سینما

وی در سال ۱۳۴۸ به گروه بهرام بیضایی پیوست و در همان سال سرانجام اولین نقشش در تئاتر ماجرای یک محل را بازی کرد. پرستویی فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۴۸ با اجرای نمایش در مراکز رفاه، کاخ جوانان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز کرد. در سال ۱۳۵۳ برای بازی در نمایش دکه و یک سال بعد برای بازی در نمایش تسلیم شدگان جایزه «کاخ جوانان» را گرفت. آشنایی او با بهزاد فراهانی او را به گروه کوچ کشاند تا به دنبال کسب تجربه باشد.

اوج دوران کاری وی در سال ۱۳۵۲ در نمایش‌های چشم برابر چشم، شبی در حلبی‌آباد، پتک و خانه روشن بود که در آن به بازی پرداخت. بازی او در نمایش پرطرفدار میلاد در نقش یک دلال زمین، خیلی زود اسم او را در بین طرفداران تئاتر بر سر زبان‌ها انداخت. پرستویی در سال ۱۳۶۲ اولین فعالیت خود را در سینما با دیار عاشقان آغاز کرد و در همان ابتدا مورد تحسین قرار گرفته و موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شد. وی در سال ۱۳۶۶ در فیلم شکار با خسرو شکیبایی هم بازی شد. بازی او در آدم‌برفی (۱۳۷۳) و لیلی با من است (۱۳۷۴) در نقش‌های متفاوت، باعث شهرت بیشتر وی شد و نیز برای ایفای نقش صادق مشکینی دیپلم افتخار جشنواره فجر را به دست آورد.

نقطه اوج وی در سال ۱۳۷۶ برای بازی در فیلم آژانس شیشه‌ای در نقش حاج کاظم بود. وی برای بازی در این نقش سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره فیلم فجر و دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم یوگسلاوی را در سال ۲۰۰۰ م. به دست آورد.

پرویز پرستویی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: