طناز طباطبایی | حواشی طناز طباطبایی | اینستاگرام طناز طباطبایی | اخبار هنرمندان

ببینید | ذوق بازیگر جوان از دیدن سوپراستار | وقتی طناز طباطبایی می خواهد مادر باشد!

ببینید | ذوق بازیگر جوان از دیدن سوپراستار | وقتی طناز طباطبایی می خواهد مادر باشد!
کدخبر : 560185

ذوق بازیگر جوان از تجربه بازی در کنار طناز طباطبایی می گوید. واکنش جالب طناز طباطبایی با حرف های بازیگر جوان جالب بود.

طناز طباطبایی الگوی بازیگران جوان است. طناز طباطبایی سوپراستار سینمای ایران است. ذوق بازیگر جوان از دیدن طناز طباطبایی. نقش متفاوت طناز طباطبایی در فیلم یاغی زبان زد بود.

ویدئوی صحبت های بازیگر جوان و ذوق بازی کردن در کناز طناز طباطبایی را ببینید.

ببینید | اجرای فوق العاده خواننده معروف در کنار طناز طباطبایی در نمایش سیصد

 رضا بهرام در کنسرت نمایش سیصد در کنار طناز طباطبایی اجرایی زیبا را به نمایش گذاشت.


داستان سکانس پربازدید طناز طباطبایی و پارسا پیروزفر در قسمت جدید یاغی

سکانس عاشقانه ای از پارسا پیروزفر و طناز طباطبایی در هشتمین قسمت سریال یاغی ساخته محمد کارت پربازدید شده است.

سکانس عاشقانه ای از پارسا پیروزفر و طناز طباطبایی در هشتمین قسمت سریال یاغی ساخته محمد کارت در فضای مجازی پربازدید شده است. در این سکانس پارسا پیروزفر(بهمن خان) سعی می کند به طناز طباطبایی(طلا) که حال خوبی ندارد غذا بدهد و او را دلداری بدهد  درست زمانی که طلا کابوس سوختن صورتش را از کودکی به یاد می‌آورد و می‌گوید این کابوس از کودکی با من است.

طناز طباطبایی

یاغی روایتی از زندگی جوانی به نام جاوید (علی شادمان) است گرفتار سیاهی زاغه‌های جنوب شهر که می خواهد خود را از آن منجلاب نجات دهد. در این مسیر مرد ثروتمندی (پارسا پیروزفر) که در رشته ورزشی کشتی استعدادیابی می‌کند در مسیر او قرار می‌گیرد و زندگی او را نغییر می‌دهد.   نیکی کریمی،  امیر جعفری، طناز طباطبایی، ‌ فرهاد اصلانی، ‌آبان عسگری و عباس جمشیدی‌فر از دیگر بازیگرانی هستند که در این سریال حضور دارند.

بیوگرافی طناز طباطبایی 

طناز طباطبایی در ۲۰ اردیبهشت ۱۳۶۲ در محله نیاوران تهران متولد شد. طناز طباطبایی بسیار اهل خانه و خانواده اسـت، مادرش را بسیار دوست دارد و بـه او شدیدا وابسته اسـت، تنها خواهر کوچک تر او لیلا نام دارد و بـه خواهرش خیلی علاقه‌مند اسـت، خواهر طناز طباطبایی در سینما هیچ فعالیتی ندارد، بلکه شغل اصلی او مترجمی زبان اسـت.

پدر طناز طباطبایی در عرصه تجارت آدم بسیار موفقی اسـت و در زمینه‌ی موسیقی نیز فعالیت دارد، طناز کارگردانی تئاتر خوانده، با موسیقی آشنایی دارد و گیتار می‌زند، مدتی هم کار نقاشی می‌کرد و کم و بیش نزد پدرش در عرصه بازرگانی فعالیت می‌کند.

طناز طباطبایی

ورود طناز طباطبایی به عرصه بازیگری

طناز طباطبایی بازیگری را از شرکت در کلاس‌هـای آزاد بازیگری شروع کرد. کـه هنوز یک ماه از کلاس‌هایش نگذشته بود کـه اولین تجربه خودرا در سن ۱۸ سالگی برای بازی در «جوانی» سعید سلطانی درسال ۸۰ انجام داد. خانواده‌اش برای ورود او بـه عرصه بازیگری مخالفتی نکردند و بیشتر همراهش بودند.

زندگی خصوصی طناز طباطبایی از زبان خودش

خانواده‌ای دارم کـه همیشه بـه مـن چند گزینه می‌دهند و می‌گویند انتخاب کن و هیچ‌گاه دست و پایم را برای انجام کاری نمی‌بندند. پدرم پس از انتخاب این راه بـه مـن گفت :دوست ندارم تـو از کوچه و بازار بازیگر شوی. دوست دارم تحصیلات آکادمیک داشته باشی و تصمیم گرفتم در دانشگاه کارگردانی نمایش و تئاتر بخوانم.

طناز طباطبایی

بازی طناز طباطبایی در تئاتر

تجربه بازی در تئاتر را داشته اسـت. دراین رابطه میگوید:” فضای تئاتر نسبت بـه سینما بـه مـن اجازه تجربه بیشتری میدهد. بـه اضافه این کـه مـن آن تجربیاتی کـه برای ورود و شناخت و یادگیری بازیگری در مدیوم سینما و تلویزیون لازم داشتم را پیدا کردم. مـن هنوز مدیوم تئاتر را خوب نمی‌شناختم و کمی با آن برخورد سینمایی می کردم.

علاقه طناز طباطبایی به سینما

بیشتر بـه سینما علاقمند اسـت و عاشق پرده نقره ایست. بنظر او سینما سبک بازی و ژانرو مدل متفاوتی از بازی را می‌طلبد، نمی توان این دو رابا هم مقایسه کرد زیرا شبیه بـه هم نیستند.

تاثیر گریم در بازی طناز طباطبایی

مـن بعنوان بازیگر باید بازی خودم را بکنم گاهی گریم هم میتواند کمک کند. چهره پردازی در جایگاه خودش خیلی خوب اسـت و میتواند کمک کند، اما بعنوان بازیگر خیلی اعتقاد ندارم چهره پردازی بـه بازی کمک کند.

طناز طباطبایی

تاثیر بازیگر مقابل طناز طباطبایی 

از نظر طناز طباطبایی بازی نقش مقابل تاثیر زیادی روی او دارد و درباره تجربه در مقابل بازیگران کاربلد می گوید کاملا این احساس را می کردم کـه این عزیزان انرژی هـای زیادی بـه مـن هم منتقل میکنند، لذا ناخودآگاه اگر بازی مـن نقص داشت. یک دفعه ده پله بالا می آمدم بخاطر این کـه مـن هم پاسخ این انرژی رابه همان شدت می دادم.

صفحه اینستاگرام طناز طباطبایی tannaz.tabatabaeei@

در حال حاضر این صفحه تنها صفحه رسمی خانم طباطبایی در اینستاگرام اسـت و بـه دست ادمین بازرسی می شود، پیج هایی با نام ایشان ساخته شده اند و البته فالوورهای فراوانی هم دارند اما رسمی و واقعی نیستند. در آخر مروری داریم بر آخرین فعالیت هـای خانم طباطبایی در فضای مجازی.

طناز طباطبایی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: