قیمت خودرو | اخبار قیمت خودرو | نوسان قیمت خودرو | تغییر قیمت خودرو

قیمت خودرو | قیمت خودرو ۱۹ تیرماه ۱۴۰۱ | پژو پارس در مرز ۵۰۰ میلیون تومان قرار گرفت! | چرا زر ماکارون تصمیم به تولید خودرو گرفت؟

قیمت خودرو | قیمت خودرو 19 تیرماه 1401 | پژو پارس در مرز 500 میلیون تومان قرار گرفت! | چرا زر ماکارون تصمیم به تولید خودرو گرفت؟
کدخبر : 560329

قیمت خودرو امروز یکشنبه 19 تیرماه 1401 اعلام شد. افزایش قیمت عجیب پژو پارس و رسیدن تا مرز 500 میلیون تومان.

قیمت خودرو امروز چند؟ افزایش قیمت خودرو مشهود است. قیمت خودرو در بازار امروز به چه شکل است. قیمت خودرو با نوسان زیاد همراه است. وضعیت قیمت خودرو به کجا خواهد رسید؟

قیمت خودرو نوسان کمتری را نسبت به گذشته تجربه می‌کند. اما بازار همچنان در وضعیت رکودی قرار دارد و خرید و فروش چندانی صورت نمی‌گیرد. در واقع بین عرضه و تقاضا در بازار خودروی کشور تعادل برقرار نیست.

قیمت خودرو صفر داخلی در روز یکشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۱ با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.

قیمت خودرو صفر داخلی امروز یکشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۱ در بازار ایران به شرح زیر است:

قیمت خودرو

پراید ۱۱۱ با قیمت ۲۰۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پراید ۱۳۱ نیز با قیمت ۱۷۵ میلیون تومان عرضه می‌شود. دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ نیز به ۴۰۳  میلیون تومان رسید.

قیمت خودروهای پرطرفدار

تیبا هاچ‌بک پلاس هم‌اکنون با نرخ ۲۱۱ میلیون تومان معامله می‌شود.

پژو ۲۰۶ تیپ دو  مدل ۱۴۰۱ به ۳۰۳ میلیون تومان رسید. ۲۰۶ تیپ پنج نیز در بازار کشور تا نرخ ۳۵۸ میلیون تومان پیش رفت.

تارا اتوماتیک امروز  با قیمت ۵۹۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودرو

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

کاظم محمدی نیک‌خواه، کارشناس صنعت خودرو در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: در حال حاضر بین عرضه و تقاضا در بازار خودروی کشور تعادل برقرار نیست. رکود بر بازار حاکم است و هیچ خرید و فروشی در بازار صورت نمی‌گیرد. به نظر می‌رسد این روند در روزهای آینده نیز ادامه داشته باشد.

چندی پیش، مرتضی مصطفوی، کارشناس صنعت خودرو در گفتگو با تجارت‌نیوز گفته بود: با به نتیجه نرسیدن مذاکرات دوحه و همچنین مذاکرات وین به نطر می‌رسد قیمت خودرو در بازار با افزایش نواسان همراه باشد. البته حتی اگر افزایشی در کار نباشد، شاهد کاهش قیمت نیز نخواهیم بود.  بازار خودرو در حال حاضر یک بازار دلاری است. اگر فروشنده دلار را افزایشی ببیند، خودروی خود را به قیمت بالاتری به فروش می‌رساند.

امید قالیباف سخنگوی وزارت صنعت، در خصوص تولید یک میلیون خودرو توسط شرکت تولیدکننده ماکارونی زر ماکارون توضیح داد.

قیمت خودرو

زر ماکارون چرا خودرو می‌سازد؟

به نقل از تسنیم، امید قالیباف سخنگوی وزارت صنعت در خصوص تولید یک میلیون خودرو توسط یک شرکت تولیدکننده ماکارونی زر ماکارون به ارائه توضیحاتی پرداخت.

وی با بیان اینکه در بهار سال گذشته تعدادی از هلدینگ‌های بزرگ تولیدی و سرمایه گذاری تفاهمنامه‌ای را با وزارت صنعت منعقد کردند، گفت: این تفاهمنامه در چارچوب اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و برای توسعه سرمایه گذاری اجرایی شده است.

سخنگوی وزارت صنعت افزود: گروه سرمایه‌گذاری زر پیشنهاد ۴ میلیارد دلاری را برای سرمایه گذاری در حوزه‌های حمل و نقل، غذایی، پتروشیمی و خودرو را مطرح کرده بود که در قالب آن در بخش خودرو پیشنهاد سرمایه‌گذاری یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون یورویی برای تولید یک میلیون خودرو شامل ۶۰۰ هزار خودروی سواری، ۲۰۰ هزار هیبریدی و ۲۰۰ هزار خودروی سنگین مطرح شده است.

قیمت خودرو

قالیباف با اشاره به اینکه بررسی کارنامه عملکردی گروه صنعتی زر نشان می‌داد این گروه در دهه ۶۰ به ساخت قطعات خودرو از جمله سرسیلندر و میل لنگ اقدام کرده بود و همین امر حکایت از تجربه مناسب این واحد صنعتی داشت گفت: به همین منظور تیرماه ۱۴۰۰ مجوز تولید خودرو برای این گروه صادر شد و در حال حاضر با تخصیص زمین خط تولید در حال آماده سازی است.

وی تأکید کرد که این تفاهمنامه منحصر به گروه صنعتی نیست بلکه در راستای سیاست‌های وزارت صنعت در حمایت از سرمایه گذاری هلدینگ‌های بزرگ در بخش‌های مختلف تولیدی صورت گرفته است.

قیمت خودرو

منبع: تجارت نیوز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: