الناز شاکردوست | اخبار الناز شاکردوست | حواشی الناز شاکردوست | فیلم های الناز شاکردوست | اخبار هنرمندان

کتک خوردن الناز شاکردوست از بازیگر مشهور | الناز شاکردوست حالش وخیم شد

کتک خوردن الناز شاکردوست از بازیگر مشهور | الناز شاکردوست حالش وخیم شد
کدخبر : 560515

سکانسی جذاب از بازی بی نظیر الناز شاکردوست و هوتن شکیبا در فیلم "تی تی" را ببینید.

الناز شاکردوست از هوتن شکیبا کتک می خورد. الناز شاکردوست در فیلم تی تی خوش درخشید. الناز شاکردوست و هوتن شکیبا بار دیگر در یک فیلم جدید کنار هم نقش آفرینی کردند. الناز شاکردوست ندر هنر بازیگری نظیر ندارد.

لحظاتی از فیلم بی نظیر تی تی با بازی الناز شاکردوست و هوتن شکیبا را ببینید.

 فیلم سینمایی تی تی سال ۱۳۹۹ به کارگردانی و تهیه‌کنندگی آیدا پناهنده ساخته است. نویسندگان فیلم تی تی ارسلان امیری و آیدا پناهنده هستند. الناز شاکردوست، پارسا پیروزفر و هوتن شکیبا بازیگران این فیلم هستند.

در خلاصه فیلم سینمایی تی تی آمده است:  فیزیکدانی که در حال کار بر روی فرضیه‌ای دربارهٔ پایان جهان است، با زنی حامله ملاقات می‌کند که می‌خواهد به بشریت خدمت کند و خانه‌ای از آن خود داشته باشد.

ویدئوی گپ و گفت الناز شاکردوست با هوتن شکیبا در مقابل عکاسان را ببینید.

الناز شاکردوست کنار هوتن شکیبا 

الناز شاکردوست با انتشار استوری در اینستاگرامش بابت حمایت مخاطب از فیلم «تی‌تی» تشکر کرد.

فیلم سینمایی «تی‌تی» به کارگردانی آیدا پناهنده و بازی پارسا پیروزفر، الناز شاکردوست و هوتن شکیبا شب گذشته (چهارشنبه ۱۵تیر) در پردیس سینمایی کوروش اکران شد.

الناز شاکردوست به مناسبت این مراسم با انتشار عکسی در استوری اینستاگرام خود نوشت: «ممنونم بابت استقبال بی‌نظیرتون از «تی‌تی» و ساختن این شب فراموش نشدنی.»

این فیلم اولین‌بار در سی‌ونهمین جشنوا ه فیلم فجر به نمایش درآمد.

الناز شاکردوست

الناز‌ شاکردوست از رابطه‌ با هوتن‌شکیبا رونمایی کرد

الناز شاکردوست با انتشار چند عکسی در اینستاگرام از صمیمیت‌اش با هوتن شکیبا خبر داد.

الناز شاکردوست این عکس‌ها را به بهانه اکران فیلم "تی‌تی" در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد. پیش از این رسانه‌ها به دفعات خبر از رابطه دوستانه و خاص شاکردوست با شکیبا داده‌اند. این دو بازیگر در جشنواره فجر هم خبرساز شدند و عکس‌های متفاوت دونفره‌شان بسیار مورد توجه قرار گرفت.

شکیبا و شاکردوست پس از فیلم "شبی که ماه کامل شد" با جوایز فراوان در دو فیلم مطرح "ابلق" و "تی‌تی" هم نقش زوج مقابل را بازی کردند که از نظر بسیاری، نشان‌دهنده صمیمیت این دو بازیگر برجسته بود. این که الناز شاکردوست علیرغم همه شایعات، همچنان ارتباط دوستانه و نزدیکش با هوتن شکیبا را رسانه‌ای می‌کند، احتمالا پیامی دارد که شاید در آینده از آن رونمایی شود.

الناز شاکردوست

ببینید | الناز شاکر دوست همراه خواهر و برادرش در اکران «تی تی »

الناز شاکر دوست همراه خواهر و برادرش در اکران فیلم سینمایی «تی تی» ساخته آیدا پناهنده حاضر شد.

ر اکران مردمی فیلم سینمایی «تی تی» به کارگردانی آیدا پناهنده که روز گذشته در پردیس کوروش برگزار شد الناز شاکردوست همراه خواهر و برادرش حاضر شد که سوژه عکاسان شد.

«تی تی» فیلمی به کارگردانی و تهیه کنندگی آیدا پناهنده و نویسندگی مشترک ارسلان امیری و آیدا پناهنده و حضور چهره هایی نظیر الناز شاکردوست، پارسا پیروزفر و هوتن شکیبا در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت اما به دلیل اینکه نمایش اول این فیلم در سی و سومین فستیوال بین‌المللی فیلم توکیو  از داوری در دو بخش بهترین فیلم و بهترین کارگردانی بازماند.

این فیلم روایت زندگی فیزیکدانی در حال کار بر روی فرضیه ای درباره پایان جهان است که با زنی حامله ملاقات می‌کند. این زن می‌خواهد به بشریت خدمت کند و خانه ای از آن خود داشته باشد..

بیوگرافی الناز شاکردوست و زندگی شخصی

الناز شاکردوست در سال 1363 در محله پاسداران تهران متولد شد. پدرش تاجر ابزار آلات صنعتی و مادرش خانم فاطمه محتشمی خانه‌دار است. بین او و مادرش علاقه فراوانی وجود دارد. خانم شاکردوست دومین فرزند خانواده است و یک برادر بزرگتر از خود به نام علی و یک خواهر کوچکتر به نام الیکا دارد. او از نظر چهره شباهت زیادی به برادر خود دارد و رابطه صمیمانه‌ای نیز بین آنها برقرار است، به طوری که عکس‌های دو نفره زیادی از آنها در رسانه‌ها دیده می‌شود.

شروع فعالیت هنری الناز شاکر دوست

الناز شاکردوست بازیگری را از صحنه تئاتر شروع کرد. او بعد از ورود به دانشگاه در تئاتر دانشجویی فعالیت داشت و این زمینه‌ای شد تا در سال 1382 توسط کیومرث پوراحمد کارگردان فیلم "گل یخ" برای بازی در این فیلم دعوت شود. او در اولین فیلم خود در کنار گوهر خیراندیش و محمدرضا گلزار به ایفای نقش پرداخت.

الناز شاکردوست

پس از آن در طول کمتر از یکسال در ۴ فیلم سینمایی حضور پیدا کرد و از آنجایی که فرد باهوش و با استعدادی است، به خوبی توانست از عهده اجرای نقش‌ها برآمده و زمینه شهرت او فراهم شد. الناز شاکردوست نقش‌های بسیار متفاوتی را بازی کرده است از جمله یک دختر مرفه، یک دختر از پایین شهر، یک دختر نسل سومی و در همه آنها به خوبی ظاهر شده است. بسیاری از منتقدین از همان ابتدا بازی او را مورد تشویق قرار داده اند. کیش و مات، اتوبوس شب، قاعده بازی و دوخواهر از فیلم‌های سینمایی بودند که موجب شهرت و محبوبیت او شدند. از مطرح‌ترین فیلم‌های او می‌توان به "شبی که ماه کامل شد" اشاره کرد که روایت یک اتفاق واقعی است.

الناز شاکردوست اصالتا اهل کجاست

الناز شاکردوست اصالتا اهل تهران است و در پاسداران بزرگ شده است. این بازیگر در یکی از فیلم‌هایش در نقش دختری آذری زبان ایفای نقش کرد و اجرای خوب او این تصور را برای بسیاری به وجود آورد که اصالت آذری دارد.

همسر الناز شاکردوست

الناز شاکردوست هنوز ازدواج نکرده است، با این وجود برای مدتی شایعه ازدواج او با علیرضا حقیقی دروازه بان سابق پرسپولیس مطرح بود که صحت نداشت.

الناز شاکردوست

خاله الناز شاکردوست کیست

در برخی سایت‌ها خانم مرجان محشتم بازیگر سریال پربیننده پس از باران، خاله الناز شاکردوست معرفی شده است؛ اما تنها تشابه فامیلی بین ایشان و مادر خانم شاکردوست وجود دارد و نسبت فامیلی از طرف این دو بازیگر تایید نشده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: