قیمت بیت‌کوین | وضعیت قیمت بیت‌کوین | روند قیمت بیت‌کوین

قیمت بیت‌کوین | قیمت بیت‌کوین ۲۲ تیرماه ۱۴۰۱ | در نمودار قیمت بیت‌کوین امروز چه خبر است؟

قیمت بیت‌کوین | قیمت بیت‌کوین 22  تیرماه 1401 | در نمودار قیمت بیت‌کوین امروز چه خبر است؟
کدخبر : 560623

قیمت بیت‌کوین امروز چهارشنبه، 22 تیرماه 1401 اعلام شد. نمودار قیمت بیت‌کوین امروز چه می گوید؟

قیمت بیت‌کوین امروز چهارشنبه، 22 تیرماه 1401 اعلام شد. قیمت بیت‌کوین امروز روند نزولی داشته است. نمودارهای قیمت بیت‌کوین نشان می دهد قیمت بیت‌کوین از ۲۰ هزار دلار در روز گذشته به ۱۹ و ۲۰۰ کاهش داشته است. جزئیات قیمت بیت‌کوین امروز را در ادامه بخوانید.

نمودار قیمتی بیت‌کوین از دیروز تا کنون روند نزولی داشته و از قیمت ۲۰هزار  دلار تا قیمت ۱۹هزار و ۲۰۰ کاهش پیدا کرده. سپس مجددا تا سطح ۱۹ هزار و ۵۳۰ افزایش قیمت داشته است.

نمودار قیمتی بیت‌کوین از دیروز تا کنون روند نزولی داشته و از قیمت ۲۰هزار  دلار تا قیمت ۱۹هزار و ۲۰۰ کاهش پیدا کرده. سپس مجددا تا سطح ۱۹ هزار و ۵۳۰ افزایش قیمت داشته است.

قیمت بیت کوین

در فریم یک ساعته، بیت‌کوین روند نزولی را پیش گرفته است و در تایم فریم ۴ ساعته در حال تکمیل نمودار  در کانال رنج است. این کانال رنج بین ۲۲ هزار و ۳۰۰ تا محدوده ۱۸هزار و۴۲۰ قرار دارد. هم اکنون بیت کوین نزدیک حمایت کف این کانال است.

در تایم فریم یک ساعته بیت‌کوین تا سطح ۱۹هزار و ۲۰۰ کاهش پیدا کرده و سپس مجدداً تا ۱۹هزار و۵۰۰ دلار بالا رفته است. در حال حاضر احتمال کاهش تا محدوده ۱۹ هزار با توجه به پتانسیل‌های بازار و سیگنال‌ها، وجود دارد.

آیا خریداران از رالی نزولی اجتناب بیت‌کوین خلاص خواهند شد؟

قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۲٫۷۹ درصد کاهش یافته است. نمودار قیمتی بیت‌کوین یک الگوی سقف دو قلو را در تایم فریم روزانه نشان می دهد.

حجم معاملات ۲۴ ساعته بیت کوین ۲۷٫۸۵ میلیارد دلار بوده که حدودا افزایش ۰٫۴۹ درصدی را تجربه کرده، این موضوع در حجم بالاتر می‌تواند نشان از بازگشت اعتماد به بازار باشد.

قیمت بیت کوین

عملکرد گذشته بیت‌کوین

احتمال می‌رود بیت‌کوین بتواند روند صعودی خود را پس از عبور از سطح مقاومت ۲۱هزار و ۸۷۵ دلاری نشان دهد و یک الگوی کف دو قلو  ایجاد کند. علاوه بر این، اصلاحی منجر به افت ۸ درصدی در سه روز گذشته شد و این ارز دیجیتال به زیر حمایت روانی ۲۰ هزار دلار  دلار رسید. احتمالا واکنش نمودار به شکست این سطح کاهش قیمت تا سطح ۱۸هژار و ۸۵۰ دلار خواهد بود.

در نمودار بیت‌کوین شاهد کاهش حجم معاملات نسبت به دو روز گذشته هستیم که این موضوع احتمال برگشت از روند صعودی را افزایش می‌دهد. از این رو معامله‌گران باید قبل از باز کردن پوزیشن و چیدن استراتژی کوتاه‌مدت، به خوبی بازار را تحلیل کنند.

شاخص RSI یک واگرایی صعودی را در اصلاح منفی نمودار نشان می‌دهد و تلاش می‌کند تا از خط میانگین ۱۴ روزه حمایت بگیرد. از این رو شاخص RSI چشم انداز مثبتی را برای قیمت بیت‌کوین در آینده نشان می‌دهد.

به طور خلاصه، تحلیل تکنیکال بیت‌کوین با افزایش شتاب روند نزولی، احتمال سقوط به سطح حمایت ۱۸هزار و ۸۵۰ دلاری را افزایش می‌دهد.

قیمت بیت کوین

گرمای کشنده ماینرهای بیت‌کوین تگزاس را فلج کرد

فعالیت تقریبا همه ماینرهای صنعتی بیت کوین در تگزاس، درپی تلاش این ایالت برای مقابله با خاموشی‌ها در بحبوحه موج گرمای کشنده متوقف شد.

به گزارش ایسنا، شرکتهای استخراج کننده بیت کوین شامل ریوت، آرگو و کور سیانتیفیک، میلیون‌ها رایانه را در واکنش به موج گرمای شدیدی که پیش بینی می‌شود باعث بروز خاموشی شود، خاموش کردند. این ماینرهای بیت کوین تحت تاثیر هزینه‌های پایین انرژی در تگزاس مستقر شده‌اند.

عده‌ای برآورد می‌کنند که حداکثر  ۹درصد از نیروی رایانش رمزارز جهان در تگزاس واقع شده است و بزرگترین فعالیت استخراج بیت کوین آمریکا در شهر کوچک راکدیل تگزاس متمرکز شده است.

استخراج بیت کوین، یک فرآیند انرژی‌بر است. استخراج رمزارز برای امن نگه داشتن سیستم از طریق استفاده از بلاک چین که مستلزم محاسبات پیچیده است و همچنین ثابت نگه داشتن نرخ تولید، مستلزم نیروی بیشتری است. برای دستیابی به این امر، مشکلاتی که ماینرها حل می کنند، پیچیده و پیچیده‌تر می شود زیرا افراد بیشتری استخراج را آغاز می کنند و به این ترتیب تولید یک بیت کوین هر بار مستلزم مصرف نیروی بیشتری است. کلمبیا اعلام کرده که صنعت بیت کوین هر ساله ۱۵۰ تراوات ساعت برق مصرف می‌کند که بیش از دو برابر مصرف برق آرژانتین با جمعیت ۴۵ میلیون نفر است. مصرف این میزان انرژی، هر ساله ۶۵ مگاتن دی اکسید کربن در فضا منتشر می‌کند.

قیمت بیت کوین

شورای اتکاپذیری برق تگزاس روز دوشنبه در واکنش به موج گرمای شدید، از مصرف کنندگان عادی و شرکتها در تگزاس خواست در مصرف انرژی صرفه جویی کنند. ساعت برنامه ریزی شده برای کاهش مصرف انرژی بین دو تا هشت بعدازظهر است. با این حال احتمال خاموشی هم بعید نیست.

بر اساس گزارش اویل پرایس، برای دومین بار در سال میلادی جاری است که اپراتور شبکه تگزاس خواستار صرفه جویی در مصرف انرژی می‌شود.

منبع: تجارت نیوز/ایسنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: