قیمت مرغ | قیمت مرغ تازه | قیمت ران مرغ

قیمت مرغ تازه و منجمد ۲۲ تیر ۱۴۰۱ | قیمت مرغ پرکشید

قیمت مرغ تازه و منجمد 22 تیر 1401 | قیمت مرغ پرکشید
کدخبر : 560635

نرخ مرغ در بازار به حدود ۵۹ هزارتومان در هر کیلوگرم رسیده که به نرخ مصوب آن (۶۰ هزار تومان) نزدیک شده است اما با نرخ تمام شده فاصله دارد.

قیمت مرغ کامل تازه، بسته‌بندی کیسه‌ای (پوشش کیسه نایلونی) امروز چهارشنبه ۲۲ تیرماه ۱۴۰۱ اعلام شد.بر اساس گزارش میدانی، قیمت مرغ کامل تازه، بسته‌بندی کیسه‌ای (پوشش کیسه نایلونی) امروز چهارشنبه ۲۲ تیرماه ۱۴۰۱ در بازار تهران هر کیلو ۵۷,۵۰۰ تومان است.مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی گفت: از وزیر جهاد درخواست کردیم تا قیمت مرغ زنده را که در قرارگاه امنیت غذایی تعیین شده است را ابلاغ کند. قیمت مرغ تازه با مرغ منجمد متفاوت است. قیمت مرغ را با ما دنبال کنید.

حبیب اسدالله نژاد با بیان اینکه نرخ مرغ هنوز با نرخ منطقی و نرخ تمام شده آن فاصله زیادی دارد، گفت: نرخ مرغ در بازار به حدود ۵۹ هزارتومان در هر کیلوگرم رسیده که به نرخ مصوب آن (۶۰ هزار تومان) نزدیک شده است اما با نرخ تمام شده فاصله دارد. وی اضافه کرد: برای وزیر جهاد کشاورزی در این باره نامه‌ای نوشته و خواستار اصلاح نرخ مرغ شدیم.

 قیمت جدید مرغ مشخص شد ( ۲۲ تیر)

قیمت مرغ

اسدالله نژاد با بیان اینکه برای ادامه تولید و ایجاد انگیزه تولیدکنندگان این کار ضروری است، گفت: قرارگاه امنیت غذایی نرخ هر کیلوگرم مرغ زنده را ۴۹ هزار تومان اعلام کرده اما نرخ مرغ زنده در بازار هم اکنون بین ۴۰ تا ۴۲ هزار تومان است.

وی اضافه کرد: در خواست ما از وزیر جهاد این بوده که نرخ تعیین شده در قرارگاه امنیت غذایی برای مرغ زنده، ابلاغ و نرخ مرغ گرم نیز بر این اساس اصلاح و اعلام شود.

مرغ کامل تازه، بسته‌بندی کیسه‌ای (پوشش کیسه نایلونی) ۵۷,۵۰۰

ران مرغ بدون پوست ۶۹,۰۰۰

کتف مرغ ۵۳,۵۰۰

ران مرغ با پوست ۵۰,۵۰۰

مغز ران مرغ ۸۴,۱۵۰

ساق مرغ بدون پوست و سر ساق ۸۹,۱۰۰

سینه مرغ ۱۰۸,۰۰۰

سینه مرغ بدون استخوان با کتف ۱۰۸,۰۰۰

فیله مرغ ۱۱۴,۹۰۰

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران گفت: قیمت کنونی مرغ به نرخ مصوب ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان رسیده است.مهدی یوسف خانی، رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران بیان کرد: علی رغم تعیین قیمت مرغ زنده در قرارگاه امنیت غذایی، اما هنوز ستاد تنظیم بازار قیمت را اعلام نکرده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهرانرئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران گفت: قیمت مرغ به میزان تولید بستگی دارد به طوریکه با کاهش تولید، قیمت افزایش می یابد. زنده، نرخ مرغ گرم افزایش می یابد .

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران گفت: قیمت مرغ به میزان تولید بستگی دارد به طوریکه با کاهش تولید، قیمت افزایش می یابد.بررسی ها از سطح بازار نشان می دهد قیمت کنونی هر کیلو مرغ ۵۶ تا ۶۰ هزار تومان، سینه مرغ ۱۰۰ تا ۱۱۰ هزار تومان و فیله مرغ ۱۲۰ تا ۱۳۰ هزار تومان است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: