حامد آهنگی | تولد حامد آهنگی | همسر حامد آهنگی

سورپرایز جانانه تولد حامد آهنگی در سینما | بریزو به پاش مردم برای حامد آهنگی سوژه اینستاگرام شد

سورپرایز جانانه تولد حامد آهنگی در سینما | بریزو به پاش مردم برای حامد آهنگی سوژه اینستاگرام شد
کدخبر : 560856

عکس های جشن تولد حامد آهنگی در حاشیه اکران فیلم بی صدا حلزون در پردیس سینمایی چارسو که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

حامد آهنگی (متولد ۱۷ تیر ۱۳۵۸ در بندر انزلی) استندآپ کمدین، مجری، بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون اهل ایران است. حامد آهنگی تحصیل کرده مقطع لیسانس و دارنده دکترای افتخاری رشته بازیگری از دانشگاه علوم و فنون می باشد که از بازیگری شروع کرد حالا می نویسند و اجرا هم می کند. حامد آهنگی در جوکر بسیار پرطرفدار شد. حامد آهنگی ازدواج کرده است و یک پسر  دارد.

حامد آهنگی

هواداران حامد آهنگی کمدین محبوب ایرانی در حاشیه اکران فیلم «بی صدا حلزون» برای این بازیگر جشن تولد گرفتند و عکس های این مراسم را در اینستاگرام به اشتراک گذاشتند.

هرچند جشن تولد حامد آهنگی با تاخیر چند روزه در میان مردم برگزار شد اما تصاویر آن در فضای مجازی پربازدید شد.

حامد آهنگی متولد ۱۷ تیر ۱۳۵۸ در بندر انزلی است.

بیوگرافی حامد آهنگی

نام اصلی : حامد آهنگی

متولد : 17 تیر ماه 1358 بندر انزلی

زمینه فعالیت : استندآپ کمدین

پیشه : استندآپ کمدین و مجری

مدرک تحصیلی : کارشناسی

سالهای فعالیت : 1372 تاکنون

قد : 178 سانتیمتر

همسر : صفورا آغاسی

فرزندان : آراد آهنگی

حامد آهنگی

دختر کره ای عاشق حامد آهنگی شد

واکنش جالب دختر کره‌ای به کره‌ای صحبت کردن حامد آهنگی در جوکر سوژه شد.

ویدئوی ضایع شدن حامد آهنگی توسط هومن برق نورد در حضور احسان علیخانی را ببینید.

خاطره جالب حامد آهنگی از علاقه‌اش به بازیگری در برنامه جوکر 

در قسمت پایانی از دومین فینال برنانه جوکر حامد آهنگی خاطره جالبی درباره علاقه‌اش به بازیگری تعریف کرد.

قسمت پایانی از دومین فینال برنانه جوکر حامد آهنگی خاطره جالبی درباره علاقه‌اش به بازیگری و رویارویی با برادر جمشید هاشم‌پور تعریف کرد که در ادامه مشاهده می‌کنید.

جوکر یک مجموعه تلویزیونی ایرانی در ژانر واقع‌نما و کمدی طنزاست که توسط احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی کارگردانی شده‌است. این مجموعه از ۶ آذر ۱۴۰۰ در سرویس استریمینگ فیلیمو به نمایش درآمد. این مجموعه با استقبال بالایی از سوی بینندگان مواجه شده‌است.

حامد آهنگی به خاطر این حرکت در جوکر ممنوع التصویر شد ؟

 فیلم منتشر شده از حرکت حامد آهنگی در برنامه جوکر که به ادعای برخی کاربران توهین به غلامرضا نیکخواه عنوان شده بازتاب زیادی در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو از فصل هفتم سریال جوکر حامد آهنگی در دو مرحله حرکات به مذاق برخی افراد «ناشایست» در قبال آقای نیکخواه انجام می دهد.

به ادعای برخی منابع در فضای مجازی همین حرکت حامد آهنگی موجب ممنوع التصویر شدن او شده است.

ادعای که البته بررسی ها نشان می دهد صحت و سقم چندانی ندارد؛ چرا که این کمدین مطرح ایرانی هم در قسمت آخر سریال جوکر دیده شد و هم در برنامه شب آهنگی با اجرای خودش!

فیلم حرکت ناشایست حامد آهنگی و احتمال ممنوع التصویری او که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

اما گفتن های حامد آهنگی در جوکر را از دست ندهید !

ویدئویی از جدیدترین اجرای حامد آهنگی در برنامه جوکر که مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته است.

حامد آهنگی پس از معرفی استندآپ کمدی در برنامه خندوانه؛ وی در سال ۱۳۹۵ اجرای برنامه استندآپ در خندوانه را آغاز کرد و به شهرت رسید.

حامد آهنگی در حال حاضر برنامه های شب آهنگی و جوکر را در دست بازی دارد.

اجرای بی نظیر و تقلید خنده دار حامد آهنگی در فینال جوکر که حسابی سر و صدا کرده را در ادامه مشاهده می کنید.

شروع کار هنری حامد آهنگی

کار هنری خود را از سال 1372 با گروه های نمایشی در بندر انزلی شروع کرد. باحضور در نمایش درام به کارگردانی مرحوم محمدعلی انتظاری در جشنواره تئاتر دانش آموزی استان توانست جایزه بازیگری بگیرد همین اتفاق باعث شد جدی تر به هنر بازیگری بپردازد.

از سال 1380 تاکنون در جنگهای شبانه زیادی به عنوان استندآپ کمدین حضور داشت. نمایشهای کوتاه طنز زیادی را نوشته و کارگردانی کرده است مانند سفر پرماجرا ، کنکور ، ماهواره 1و2 ، کلاس درس ، داماد تصادفی ، منشی قلابی و ده ها نمایش دیگر.

در این سالها به دعوت خیلی از ارگان های دولتی و خصوصی جهت اجرای نمایش به شهرهای مختلف کشور سفر کرده است. از سال 1381 همکاری خود را با صدا و سیمای مرکز گیلان شبکه باران آغاز کرد و همزمان با اجراهای تئاتر و جنگ در چند سریال ایفای نقش کرده است. او علاوه بر بازیگری کار فیلمنامه نویسی کارگردانی و نمایشنامه نویسی نیز می کند.

حامد آهنگی

حضور حامد آهنگی در خندوانه 

حامد آهنگی نخستین بار ۷ دی سال ۱۳۹۵ در برنامه طنز خندوانه حضور یافت و به اجرای کمدی پرداخت که با استقبال عمومی خوبی همراه بود. در دور جدید مسابقه ادابازی خندوانه که در تایستان ۹۶ شروع شده است ، حامد آهنگی با نصرالله رادش هم تیمی است.

شب های کیش حامد آهنگی و ممنوع الکاری

از اواخر سال ۱۳۸۹ در ویژه برنامه برترین های شبکه جام جم که در شهر شیراز برگزار می شد چندین اجرا داشت ، همانجا توسط یکی از خوانندگان خوش صدا کشور به حمید خندان بابت اجرای نمایش به جزیره کیش دعوت شد و از سال ۹۰ در سالن های مختلف بیش از ۱۲۰۰ اجرا داشته است. او چندین ماه بعلت حاشیه های اجراهایش مدتی ممنوع الکار بود.

حامد آهنگی از بازیگری تا نویسندگی

آهنگی سال ۱۳۸۰ در ۲۲ سالگی کنار رضا نظری (کمدین) کار در جنگ شبانه را آغاز کرد تا اینکه از سال ۱۳۸۴ بعنوان بازیگر اصلی وارد یک گروه نمایشی دیگری شد. او سپس بعنوان نویسندگی و کارگردان ، نمایش های مختلفی از جمله سفر پرماجرا ، کنکور ، ماهواره ۱ و ۲ ، کلاس درس ، داماد تصادفی ، منشی قلابی و … را کار کرد.

حامد آهنگی

مهاجرت حامد آهنگی به کیش

سال ۱۳۸۹ در ۳۱ سالگی بعد از اجرای موفق در ویژه برنامه برترین های شبکه جام و جم که در شیراز برگزار می شد توسط یکی از خوانندگان به حمید خندان معرفی شد. حمید خندان حامد را برا اجرا به کیش برد و حالا از خرداد ۱۳۸۹ تا به الان با برنامه «شب های کیش» هر ماه در این جزیره بروی صحنه می رود.

همکاری حامد آهنگی با صدا و سیما

در این سالها به دعوت خیلی از ارگان های دولتی وخصوصی جهت اجرای نمایش به شهرهای مختلف کشور سفر کرده است

از سال ۱۳۸۱ همکاری خود را با صد او سیمای مرکز گیلان شبکه باران آغاز کرد و همزمان با اجراهای تاتر و جنگ در چند سریال ایفای نقش کرده است. او علاوه بر بازیگر کار فیلمنامه نویسی کارگردانی و نمایشنامه نویسی نیز میکند.

سورپرایز جانانه تولد حامد آهنگی در سینما | بریزو به پاش مردم برای حامد آهنگی سوژه اینستاگرام شد 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: