علی کریمی | اخبار علی کریمی | حواشی علی کریمی | اینستاگرام علی کریمی

جنجال های خندوانه تمامی ندارد | علی کریمی خندوانه را سوزاند!

جنجال های خندوانه تمامی ندارد | علی کریمی خندوانه را سوزاند!
کدخبر : 560879

علی کریمیدر واکنش به حذف نام وریا غفوری در برنامه خندوانه پستی جنجالی منتشر کرد.

علی کریمی اینستاگرام را منفجر کرد. علی کریمی نسبت به حذف نام وریا غفوری در خندوانه واکنش نشان داد. علی کریمی کنترل خود را از دست داد. علی کریمی در این ماه های اخیر حواشی زیادی داشته است.

چند روزی از داستان جنجالی برنامه خندوانه می‌گذرد. در فینال رقابت‌های قاتی‌بازی این برنامه کامران تفتی، یکی از شرکت کننده‌ها برای نوشتن اسم پسر با حرف «و» اسم وریا را انتخاب کرد، ولی اندکی بعد مشخص شد اسم وریا را خط زده و با خطی دیگر به جایش نوشته‌اند وحید!

 پخش فیلم این اتفاق عجیب و غریب باعث شد تا فضای حمایتی مجددی از وریا غفوری، کاپیتان سابق تیم استقلال شکل بگیرد و انتقاد‌ها نسبت به رامبد جوان، مجری و تهیه کننده خندوانه بیشتر شود. رامبد در توجیهی که بیشتر شبیه به عذر بدتر از گناه بود از وریا عذرخواهی کرد، ولی گفت به دلیل آنکه به این اسم در پخش گیر ندهند اسم وریا را خط زده است. همزمان، اما روابط عمومی شبکه نسیم با انتشار بیانیه‌ای خبر داد هیچ ممنوعیتی برای استفاده از اسم اشخاص در این شبکه وجود ندارد و کار مجری خندوانه تصمیمی شخصی بوده است!

همین موارد باعث شد تا روز گذشته، وریا غفوری دوباره در کانون توجه قرار بگیرد و بسیاری از او و صحبت‌هایی که پیش ازاین داشته حمایت کنند. علی کریمی، اسطوره فوتبال ایران و کاپیتان سابق باشگاه پرسپولیس، اما به شیوه‌ای دیگر به رامبد جوان و برنامه خندوانه تاخت. او با اشاره به این موضوع که اسم وریا پاک شدنی نیست از افرادی که در این برنامه شرکت کرده انتقاد کرد و نوشت: «وقتی یک برنامه معمولی می‌شود پربیننده نباید انتظاری غیر از این داشت!»

علی کریمی

علی کریمی به شایعات چند روز اخیر تغییر سرمربی تیم ملی در آستانه جام جهانی قطر واکنش تندی نشان داد.

یکی از خبرسازترین اتفاقات چند روز فوتبال کشور شایعه بازگشت کارلوس کی‌روش و برکناری دراگان اسکوچیچ از نیمکت تیم ملی فوتبال ایران بوده است. اخیرا جلساتی نیز ازسوی مسئولان فدراسیون فوتبال برای تصمیم‌گیری در این مورد برگزار شده است.

در این میان از کارلوس کی‌روش سرمربی اسبق تیم ملی به عنوان جانشین اسکوچیچ نام برده می‌شود ولی علی کریمی پیشکسوت فوتبال ایران که در زمان همکاری با مربی پرتغالی وقتی کارلوس کی‌روش هدایت تیم ملی را برعهده داشت با او به مشکل خورده بود در فضای مجازی نسبت به ماجرای اخیر بازگشت کی‌روش به فوتبال ایران واکنش تندی نشان داده است.

علی کریمی

درباره علی کریمی بیشتر بدانید

محمدعلی کریمی پاشاکی متولد ۱۷ آبان ۱۳۵۷، که با نام علی کریمی شناخته‌شده،  بازیکن فوتبال بازنشسته و سرمربی فوتبال ایرانی است. او در دوران فوتبال حرفه‌ای ۱۸ سالهٔ خود از سال ۱۳۷۵ تا ۱۳۹۳، سابقهٔ بازی در باشگاه‌های فتح،  پرسپولیس،  الاهلی امارات،  بایرن مونیخ،  القطر،  استیل‌آذین،  شالکه ۰۴ و تراکتور را دارد.

افتخارات ملی علی کریمی

از سال ۱۳۷۷ تا ۱۳۹۱، کریمی بیش از یک دهه بازیکن تیم ملی فوتبال ایران بود و با ۱۲۷ بازی و ۳۸ گل ملی، سومین بازیکن تاریخ ایران از نظر تعداد بازی ملی و سومین گلزن برتر این تیم مشترکاً با جواد نکونام به‌شمار می‌رود.

علی کریمی

لقب علی کریمی

علی کریمی که به‌عنوان یک بازی‌ساز دریبل‌زن شناخته می‌شود، با لقب «جادوگر» و «مارادونای آسیا» از او یاد می‌شود.

افتخارات آسیایی علی کریمی

کریمی در سال ۲۰۱۸؛ با کسب ۹۱٪ آراء کاربران سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، به عنوان بهترین هافبک تاریخ جام ملت‌های آسیا شناخته شد.

فعالیت حرفه ای علی کریمی

کریمی فوتبال حرفه‌ای خود را در سال ۱۳۷۵ با فتح در لیگ دسته دوم فوتبال ایران آغاز کرد و پس از ۲ سال به پرسپولیس پیوست، جایی که در ۳ فصل بازی موفق به ۲ بار قهرمانی در جام آزادگان و یک بار قهرمانی در جام حذفی شد و هم‌زمان با تیم ملی، در بازی‌های آسیایی ۱۹۹۸ بانکوک مدال طلا را به گردن آویخت. کریمی از بهمن ۱۳۷۷ به دلیل هل‌دادن داور در بازی تیم امید به مدت یک سال از حضور در تمام مسابقات باشگاهی و ملی محروم شد، و پس از پایان این مدت دوباره به فوتبال بازگشت و در جام ملت‌های آسیا ۲۰۰۰ نیز حاضر بود.

علی کریمی

وی در سال ۱۳۸۰ به الاهلی دبی منتقل شد که در فصل ۲۰۰۳–۲۰۰۲، به عنوان «بهترین بازیکن خارجی لیگ برتر فوتبال امارات» انتخاب شد و در فصل ۲۰۰۴–۲۰۰۳، عنوان «آقای‌گل لیگ برتر فوتبال امارات» و «مرد سال فوتبال امارات» را کسب کرد.

کریمی با تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۰۴ مقام سوم را کسب کرد و هم‌زمان به عنوان آقای‌گلی این مسابقات (مشترکاً با علاء حبیل از بحرین) دست یافت. او در همین سال (۲۰۰۴) جایزه «مرد سال فوتبال آسیا» را از کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت کرد.

در سال ۲۰۰۵ (۱۳۸۴)، وی به باشگاه بایرن مونیخ در بوندس‌لیگای آلمان پیوست و در ۲ سال حضورش در این باشگاه ضمن انجام بیش از ۴۰ بازی، قهرمانی جام حذفی و لیگ را هرکدام یک بار تجربه کرد. او همچنین در جام جهانی ۲۰۰۶ با ایران حاضر بود و در جام ملت‌های آسیا ۲۰۰۷ نیز بازی کرد.

پس از آن به القطر در لیگ ستارگان قطر رفت و پس از یک سال به پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران برگشت که حضورش در این تیم یک سال ادامه داشت. کریمی بازی در ایران را با ۱٫۵ فصل حضور در استیل‌آذین ادامه داد و در نیم‌فصل دوم ۲۰۱۱–۲۰۱۰ عضو شالکه در بوندس‌لیگا بود که قهرمانی جام حذفی آلمان را برای بار دوم کسب کرد.

علی کریمی

علی کریمی دوباره به پرسپولیس بازگشت تا سومین دوره حضور خود را با این باشگاه تجربه کند. پس از ۲ فصل بازی، علی کریمی به تراکتورسازی تبریز پیوست و آخرین فصل دوران بازیگری خود را با قهرمانی در جام حذفی پایان داد.

علی کریمی در سال ۱۳۹۳ با دستیاری کارلوس کیروش در تیم ملی ایران پا به عرصه مربیگری گذاشت. او همچنین در سال ۱۳۹۷ برای مدتی هدایت تیم سپیدرود را بر عهده داشت.

مهاجرت علی کریمی

علی کریمی روز چهارشنبه ۱۳ آذر ۹۸ ایران را به مقصد کانادا ترک کرد.

علی کریمی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: