الهام چرخنده | بیو گرافی الهام چرخنده | فرزندان الهام چرخنده

سکوت چندین ساله الهام چرخنده شکست | حرف های الهام چرخنده شوکه کننده بود

سکوت چندین ساله الهام چرخنده شکست | حرف های الهام چرخنده شوکه کننده بود
کدخبر : 561833

الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون که مدتی است در کسوت بازیگری کاری را انجام نداده است سکوت خود را شکست

از بازیگران پر حاشیه سینما می توان الهام چرخنده را نام برد. الهام چرخنده در ۶ تیر ۱۳۵۷ در تهرانبدنیا آمد. الهام چرخنده بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و مستندساز ایرانی است. الهام چرخنده فعالیت خود را از سال ۱۳۷۵ با بازیگری در فیلم عروسی مهتاب آغاز کرد.الهام چرخنده پیش‌تر به عنوان ترانه‌سرا و خواننده نیز سابقه کاری دارد و یک آلبوم موسیقی نیز ضبط کرده‌است. الهام چرخنده و فرشید نوابی در دهه ۱۳۸۰ مجری برنامه «ستاره مهاجر» در شبکه ماهواره‌ای مهاجر بودند که برنامه‌ای به سبک آمریکن آیدل بود.

الهام چرخنده

سکوت چندین ساله الهام چرخنده شکست

الهام چرخنده در عین ناباوری از حسرتش در مورد بازگشت به سینمای ایران پرده برداشت.

الهام چرخنده بازیگر مطرح و سرشناس ایرانی می گوید به دلیلی که نمی داند، چند سال می شود که در سینما نقشی به او پیشنهاد نشده است.

الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون که مدتی است در کسوت بازیگری کاری را انجام نداده است،

در خصوص فعالیت هایش غیر از بازیگری اظهار داشت:«هم اکنون دوسال است که در سینما نقشی به من پیشنهاد نشده و دلیل این موضوع را نمی دانم؛ ولی در حال حاضر مشغول ساخت برنامه ای 30 قسمتی با نام «با من قدم بزن» با موضوع معضلات اجتماعی هستیم. من در این کار به عنوان مجری برنامه و البته تهیه کننده مشغول به فعالیت هستم. قرار است این برنامه از شبکه دو پخش شود.»

بازیگر سریال «آوای باران» ادامه داد:«در این مدت که کار بازیگری انجام ندادم، به مستند سازی مشغول بودم و مستندی 10 قسمتی با موضوع شهدای اقلیت را ساختم.»

چرخنده در انتها اظهار داشت:«امیدوارم در ادامه مسیر هموار شود و باز هم به بازیگری بپردازم.»

عکسی عجیب از الهام چرخنده بازیگر مطرح ایرانی در فضای مجازی با چادر بر روی تخت بیمارستان منتشر شد که نشان از خال خرابش می داد.

الهام چرخنده

راز چادری شدن الهام چرخنده فاش شد

بسیاری از افراد از من می پرسند چگونه یک شبه چرخیده ام (چنانچه فامیلی بنده هم به گونه ای است که به آها اجازه تبع شاعری می دهد) در پاسخ به این افراد گفته و می گویم من ۱۲ سال است که به حجاب چادر معتقد بوده ام و خانواده ای دارم که اغلب در رشته الهیات تحصیل کرده اند،‌ تنها امروز ظاهرم با چادر شبیه درونم شده است.

بازیگر سینما و تلویزیون بر همین اساس تصریح کرد: من طی این مدت از رکن تقوا یعنی حجاب دور بوده ام اما این بار با علم به عرصه آمده ام.

وی در ادامه با اشاره به مطالعات،‌ تحقیقات و سفرهایی که در زمینه اعتقادات خود انجام داده است،‌ گفت: سفرهای زیادی به خارج از کشور داشتم و عرفان ها و عقاید متفاوت را مورد مطالعه قرار داده و مستندسازی کرده ام که در طی این مسیر بارها به من پیشنهاد حضور در فیلم های اروپایی و یا در سفرم به هند پیشنهاد بازی در یک فیلم بالیوودی شد که من آنها را رد کردم.

چرخنده ادامه داد: اکنون می بینیم که چگونه بعضی افراد بازیچه دنیای لائیک می شوند و با انکار هویت خود به صورتی ناشایست در عرصه های اجتماعی حضور پیدا می کنند و باعث الگوگیری جوانان ما می شوند لذا اکنون رسالت مهمی بر دوش من قرار گرفته است.

این بازیگر سینما و تلویزیون در ادامه اظهار داشت: زمانی که به خارج از کشور سفر کردم برج میلادی وجود نداشت و وقتی برگشتم در کنار تغییرات جدید شهر مثل ساخت برج میلاد شاهد دختران و زنانی بودم که مبدل به یک چهره عروسکی شده بودند این در حالی است که ما تصور می کنیم در خارج از کشور آرامش بسیاری وجود دارد در حالی که در واقعیت آنها از زن با عفت و مرد با غیرت ایرانی هراس دارند.

الهام چرخنده بازیگر محبوب کشور در یک گفت و گو با رضا رشیدپور با حالت گریان درباره گلشیفته فراهانی اظهار نظر کرد.

الهام چرخنده بازیگر محبوب کشور در یک گفت و گو با رضا رشیدپور با حالت گریان درباره گلشیفته فراهانی اظهار نظر کرد.

اجرای سرود سلام فرمانده با عشوه‌های الهام چرخنده

تصاویری از حضور الهام چرخنده در اجرای سرود سلام فرمانده را مشاهده می‌کنید. این مراسم چهارم خرداد در باغ‌موزه دفاع مقدس دزفول برگزار شده است.

همزمان با همایش بزرگ سلام فرمانده در تهران ویدئویی از الهام چرخنده در شبکه‌های اجتماعی وایرال شد. پس از پخش گسترده این ویدئو الهام چرخنده با انتشار توضیحاتی در قالب ویدئو به این تصاویر واکنش نشان داد و درباره زمان و مکان برگزاری این مراسم توضیحاتی داد.

در ادامه ویدئویی را می‌بینید که الهام چرخنده پس از توضیحات خود منتشر کرد:

بیوگرافی الهام چرخنده

نام:الهام

نام خانوادگی:چرخنده (زهرایی)

تاریخ تولد :4 تیر 1357 در کاشان

تحصیلات:دانشجوی انصرافی رشته معماری

سالهای فعالیت:از 1375 1395

همسر سابق:فرشید نوابی (بازیگر)

همسر فعلی:سید محمد درویشی 

فرزندان:شایان و ارسطو

بیوگرافی الهام چرخنده

الهام چرخنده بازیگر کشورمان

زندگی شخصی الهام چرخنده

الهام چرخنده بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و مستندساز ایرانی است که در ۴ تیر ۱۳۵۷ در کاشان و در یک خانواده سنتی با اصالت بختیاری از طایفه هفت لنگ متولد شد.

این هنرمند تحصیلات خود را در رشته معماری نیمه تمام گذاشته و از ادامه تحصیل انصراف داد و فعالیت های هنری خود را با تدریس طراحی و نقاشی در اصفهان پی گرفت.

الهام چرخنده از علاقه مندان به رشته بازیگری بوده و بازیگری را بصورت جدی از تئاتر آغاز کرد تا اینکه در ۱۸ سالگی و سال ۱۳۷۵، برای اولین بار مقابل دوربین حضور داشت. این هنرمند پیش تر به عنوان ترانه سرا و خواننده نیز سابقه کاری دارد و یک آلبوم موسیقی نیز ضبط کرده است.

ازدواج الهام چرخنده و فرزندان او

از ازدواج اول الهام چرخنده اطلاعاتی در دسترس نیست اما ارشیا، پسر اول خانم چرخنده ماحصل ازدواج اول او است.

الهام چرخنده برای دومین بار در سال ۱۳۷۵ با فرشید نوابی یکی از بازیگران سینما و تلویزیون ازدواج کرد که پسر دوم خود به نام ارسطو را به دنیا آورد

الهام چرخنده در سال ۱۳۹۲ اعلام کرد که از فرشید نوابی طلاق گرفته است. این دو بازیگر در همان سال، در سریال پروانه که فروردین سال ۹۲ از شبکه ۳ پخش می شد، همبازی بودند.

الهام چرخندهازدواج الهام چرخنده با یک روحانی

الهام چرخنده در شهریور ماه 1396 ازدواج سوم خود با یک روحانی به نام سید محمد درویشی را رسانه ای کرد. این هنرمند از آن زمان بخاطر شغل همسرش ساکن کربلای عراق است.

الهام چرخنده از قرائت قرآن تا والیبال

الهام چرخنده در مهدیه تهران، قاری قرآن بود و به مدت چند سال رشته والیبال را در عرصه ملی ادامه داده است. او سالها در بسیج مساجد نقاشی را تدریس می کرد.

الهام چرخنده

ماجرای تغییر حجاب الهام چرخنده

الهام چرخنده در نوروز سال ۱۳۹۳ با انتشار یک ویدیو و در پوشش چادر به رهبر انقلاب فرا رسیدن عید را تبریک گفت و تغییر حجاب خود را علنی کرد. همین اقدام او باعث حمایت و مخالفت های بسیاری شد. بسیاری از طرفداران، او را سمبل تبلیغات چادر دانسته و از او حمایت کردند.

الهام چرخنده از آن پس شروع به فعالیت های اجتماعی برای تبلیغات حجاب و چادر کرد و به گفته خود، مشکلات بسیاری را در این راه متحمل شد.

در سال ۱۳۹۳، کمیسیون فرهنگی مجلس نهم با دعوت از الهام چرخنده، به خاطر فعالیت در زمینه دفاع و گسترش فرهنگ ایرانی تقدیر کردند.

بازیگری الهام چرخنده

الهام چرخنده بازیگری خود را برای اولین بار با فیلم عروسی مهتاب به کارگردانی خسر ملکان در سال ۱۳۷۵ آغاز کرد. سریال داروخانه پرماجرا به کارگردانی رسول نجفیان اولین کار تلویزیونی الهام چرخنده است که در سال ۱۳۷۹ پخش شد.

الهام چرخنده در سریال من یک مستاجرم

من یک مستاجرم عنوان سریالی به کارگردانی پریسا بخت آور و نویسندگی شادمهر راستین است که در سال ۱۳۸۳ از شبکه سه سیما پخش شد. این سریال در مورد ساختمانی ۵ واحدی بود که که صاحبخانه پس از بازگشت از خارج تصمیم به اجاره دادن آن گرفت و هر مستاجر داستان متفاوتی را در سریال بازگو می کرد.

الهام چرخنده در نقش نگار به همراه هنرمندانی همچون کتیون امیر ابراهیمی، امیر جعفری، ریما رامین فر، سعید آقاخانی، سپند امیرسلیمانی، نگار فروزنده، فرشید نوابی، جواد عزتی و ... حضور داشت.

الهام چرخنده

الهام چرخنده در دایره تردید

دایره تردید مجموعه ای تلویزیونی به کارگردانی امیر قویدل و به قلم فرهاد توحیدی و خشایار الوند است که در سال ۱۳۸۵ از شبکه جام جم پخش شد. هر قسمت از سریال دایره تردید یک ماجرای پلیسی، جنایی را روایت می کرد.

فرامرز صدیقی، علی اوسیوند، رضارضوی، محمد فیلی از بازیگران ثابت این مجموعه و داوود رشیدی، فخری خوروش، الهام چرخنده، فرشید نوابی، جعفر بزرگی، مهدی میامی، بهزاد خداویسی، صالح میرزاآقایی، الهام بوشهری در قسمت های مختلف حضور داشتند.

الهام چرخنده در سریال پروانه

پروانه نام یک مجموعه تلویزیونی به کارگردانی جلیل سامان است که در فروردین ۱۳۹۲ از شبکه سوم سیما پخش شد. این سریال داستانی را در اواخر دهه پنجاه روایت می کند که جوانی با گروهی مبارز همراه شده و زندگی پرحادثه ای را تجربه می کند.

الهام چرخنده در نقش نیلوفر به همراه حامد کمیلی، نیما رئیسی، مهدی سلوکی، قطب الدین صادقی، هدایت هاشمی، شهرام عبدلی، فرشید نوابی، سپیده خداوردی و سارا بهرامی در سریال پروانه حضور داشت.

الهام چرخندهاجرای سرود سلام فرمانده با حضور ۱۰۰ هزار نفر در ورزشگاه آزادی برگزار شد. سرود «سلام فرمانده»، اسفند سال ۱۴۰۰ برای اولین‌بار پخش شد و تا امروز شهر به شهر در ایران اسلامی و حتی فراتر از مرز‌ها گشته و خود را در دل مردم جا کرده است. نیمه شعبان مصادف با ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۰ بود که نماهنگی با عنوان «سلام فرمانده» با نوای ابوذر روحی در لنگرود اجرا شد. نماهنگ سرود سلام فرمانده در صحن و سرای مسجد مقدس جمکران بلافاصله در شبکه‌های اجتماعی سپس در رسانه ملی پخش شد و مورد استقبال مردم قرار گرفت.

سکوت چندین ساله الهام چرخنده شکست | حرف های الهام چرخنده شوکه کننده بود 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: