علی کریمی | اخبار علی کریمی | حواشی علی کریمی | اینستاگرام علی کریمی

واکنش پرویز پرستویی نسبت به جنجال علی کریمی | حمایت بی بدیل پرویز پرستویی از علی کریمی کولاک کرد

واکنش پرویز پرستویی نسبت به جنجال علی کریمی | حمایت بی بدیل پرویز پرستویی از علی کریمی کولاک کرد
کدخبر : 563677

پرویز پرستویی نسبت به جنجال علی کریمی و حاج آقا معاونیان واکنش نشان داد و از علی کریمی حمایت کرد.

محمدعلی کریمی پاشاکی که با نام علی کریمی شناخته‌شده، بازیکن فوتبال بازنشسته ایرانی است. علی کریمی در دوران فوتبال حرفه‌ای ۱۸ سالهٔ خود از سال ۱۳۷۵ تا ۱۳۹۳، سابقهٔ بازی در لیگ‌های ایران، امارات، قطر و آلمان را دارد. علی کریمی اصالتا هفشجانی است و یکی از محبوب ترین بازیکنان تیم ملی و پرسپولیس است. علی کریمی در جوانی و در سن کم ازدواج کرده و دو پسر و یک دختر به نام های هاوش، هیرسا و هیما است. حمایت پرویز پرستویی از علی کریمی کولاک کرد.

پرویز پرستویی در حمایت از علی کریمی، متن زیر را در اینستاگرام خود منتشر کرده است.

حاج آقای معاونیان

اخیرا سخنرانی شما رو در دنیای مجازی دیدم و شنیدم ،بسیار متاسف شدم که بالای منبر ،سلطان فوتبال ایران و جهان را بی شرف خطاب کردید !

کجای حرف آقای علی کریمی توهین به مقدسات بوده یا خدای ناکرده بی حرمتی به سیدالشهدا؟

که این مرد پر افتخار را بی شرف خطاب کنید؟

آیا در شرایطی که خیلی از مردم ماه ها لب به برنج نزده اند ،حتی پول نان خالی و گوشت و... را هم ندارند اگر پول این نذری ها هزینه این مستمندان بشود ،امام حسین ناراحت می‌شود؟ بعید میدانم!

معترض شدید که علی کریمی و امثالهم پول های میلیاردی می‌گیرند.

آقای معاونیان، آقای کریمی در فوتبال لقب جادوگر دارد به این معنی که بارها و بارها دل مردم را شاد کرده و افتخار فوتبال ایران و جهان بوده ،هیچ جای دنیا بی جهت به علی کریمی و امثال ایشان پول های میلیاردی نمی‌دهند .

بعید میدانم شمابتوانید حتی یک بار دور زمین فوتبال آزادی بدوید .

آقای علی کریمی بارها و بارها قدم های بزرگی برای مردم نیازمند برداشته بدون شو وشواف

جایز است هرچه سریعتر از ایشان عذر خواهی کنید.

به همان سیدالشهدا

به خون پاک حسین

رفتار آدم هایی مثل شما ضد دین و حسین است

چرا به خودتان اجازه می‌دهید به آدم های پر افتخار و انسان ، مثل علی کریمی توهین کنید

بخدا که در دنیا از آدم هایی مثل علی کریمی مجسمه می سازند و به وجودشان افتخار می کنند در عوض ما فقط یاد گرفتیم توهین و اهانت به کسانی بکنیم که در دل مردم جا پیدا کرده اند

اگر فکر می‌کنید بنده اشتباه میکنم یک همه پرسی از مردم علاقمند به فوتبال داشته باشید بدون شک شرمنده خواهید شد...

علی کریمی

علی کریمی به  سیم آخر زد | مهاجرت احتمالی علی کریمی به  اروپا

جادوگر فوتبال ایران به خاطر یک استوری دوباره به سرتیتر اخبار تبدیل شده است. چندی قبل علی کریمی اسطوره فوتبال ایران با گذاشتن یک استوری در ایام محرم، عنوان کرد کاش به جای صرف میلیاردها تومان برای دادن نذری، این پول ها صرف درمان بیمارانی شود که مشکلات مالی دارند و از پس مخارج درمان برنمی آیند.

علی کریمی

همین موضوع باعث شد تا عده ای نسبت به علی کریمی شدیدا موضع بگیرند و به اسطوره فوتبال ایران انتقاد کنند. بعضی ها کریمی را متهم به مخالفت با مراسم عزاداری و دادن نذری کردند و مدعی شدند جادوگر به این مراسم توهین کرده است.

 بعد از گذشت چند روز، در اقدامی عجییب بیلبوردهای تبلیغاتی جادوگر در تهران جمع آوری شد تا خیلی ها این موضوع را به گذاشتن استوری کریمی ربط دهند. کریمی مدتی است که در ایران حضور ندارد و برای انجام کارهای شخصی راهی دبی شده است. موضوعی که هر چند وقت اتفاق می افتد و جادوگر که چند سالی در امارات فوتبال بازی کرده ، به این کشور سفر می کند.

جادوگر به سیم آخر زد؛ علی کریمی به ایران بازمی‌گردد؟

با این حال نزدیکان کریمی مدعی هستند این سفر با سفرهای قبلی کاملا متفاوت است و ممکن است یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران دیگر به کشور برنگردد.

از مدت ها قبل بحث مهاجرت کریمی در رسانه ها و فضای مجازی مطرح شد ولی خود کریمی آن را تکذیب کرد. با این حال طبق شنیده ها این احتمال وجود دارد که علی کریمی این بار واقعا مهاجرت کند و دیگر شاهد حضور جادوگر در ایران نباشیم. یکی از نردیکان کریمی که ارتباط خوبی با جادوگر دارد، مدعی شد کریمی به احتمال زیاد به یک کشور اروپایی مهاجرت خواهد کرد و ممکن است هرچند وقت و برای انجام کارهای شخصی به تهران بیاید. 

درواقع جادوگر که در دوران فوتبالش هم استاد گرفتن تصمیمات ناگهانی و غافلگیرکننده بود، به سیم آخر زده و شاید تصمیم بگیرد برای همیشه ایران را ترک کند. 

علی کریمی دو پسر و یک دختر دارد و این تصویر پسر بزرگ علی کریمی است.

علی کریمی

علی کریمی با انتشار استوری در صفحه شخصی خود از هوادارانش خداحافظی کرده بود، اما این استوری را خیلی سریع پاک کرد.

درخصوص مهاجرت شماره هشت معروف فوتبال ایران شنیده می‌شود وی به‌تازگی ویزای دائمی اقامت در کشور امارات را دریافت کرده و بر همین اساس به همراه خانواده برای همیشه به دبی کوچ کرده است. براساس آخرین اخبار، بازیکن سابقِ بایرن‌مونیخ و پرسپولیس هم‌اکنون در دبی به سر می‌برد.

یک خبرگزاری داخلی مدعی شده پرسپولیس با علی کریمی برای قبول هدایت سرخ ها وارد مذاکره میلیاردی شده است.

باشگاه پرسپولیس چندی پیش مذاکراتی پنهانی و غیرمستقیم با علی کریمی داشت تا از این چهره محبوب برای ادامه فصل استفاده کند.

 رضا درویش فروردین ماه گذشته خبر مذاکره با علی دایی و علی کریمی را صراحتاً تکذیب کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از حذف این تیم مقابل آلومینیوم اراک نیز از یحیی گل محمدی حمایت کرده و هر گونه تغییری در کادرفنی سرخپوشان را منکر شده بود. البته تجربه در فوتبال ایران نشان داده که معمولاً حمایت‌های این چنینی از مربیان به ویژه در زمان بحران (!) از سوی مدیران باشگاه‌ها عاقبت چندان خوشی پیدا نخواهد کرد.

در همین ارتباط اما شنیدیم باشگاه پرسپولیس چندی پیش مذاکراتی پنهانی و غیرمستقیم با علی کریمی داشت تا از این چهره محبوب برای ادامه فصل استفاده کند. گویا این پیشنهاد موقت و فقط برای ۶ ماه به علی کریمی ارائه شده اما جادوگر محبوب فوتبال ایران این پیشنهاد را رد کرده و اعلام کرده فقط حاضر است با قراردادی یک سال و ۶ ماهه این پُست را قبول کند!

علی کریمی

علی کریمی عکسی در کنار یک ماشین میلیاردی از خودش منتشر کرده است که نظر کاربران را به خود جلب کرده است.

علی کریمی

علی کریمی در فاصله بهمن ۱۳۷۷ تا ۱۳۷۸ که از حضور در کلیه میادین داخلی و خارجی محروم بود، پای سفره عقد نشست و با دوشیزه «سحر داوری» پیمان ازدواج بست. 

بیوگرافی علی کریمی

تاریخ تولد: ۸ نوامبر ۱۹۷۸ (سن ۴۳ سال)، کرج

قد: ۱٫۷۹ متر

همسر: سحر داوری

فرزند: هاوش کریمی، هیما کریمی، هیرسا کریمی

شماره پیراهن: 8 (باشگاه فوتبال پرسپولیس / هافبک)، 8 (باشگاه فوتبال تراکتور / هافبک)

مادر: حوریه آب‌بند پاشاکی، ولی‌الله کریمی

خواهر و برادر: فرشید کریمی، فرهاد کریمی، میلاد کریمی

علی کریمیفعالیت ورزشی علی کریمی

 از سال ۱۳۷۷ تا ۱۳۹۱، کریمی بیش از یک دهه بازیکن تیم ملی فوتبال ایران بود و با ۱۲۷ بازی و ۳۸ گل ملی، سومین بازیکن تاریخ ایران از نظر تعداد بازی ملی و سومین گلزن برتر این تیم مشترکاً با جواد نکونام به‌شمار می‌رود.

علی کریمی که به‌عنوان یک بازی‌ساز دریبل‌زن شناخته می‌شود، با لقب «جادوگر» و «مارادونای آسیا» از او یاد می‌شود. کریمی در سال ۲۰۱۸؛ با کسب ۹۱٪ آراء کاربران سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، به عنوان بهترین هافبک تاریخ جام ملت‌های آسیا شناخته شد.[۲] کریمی فوتبال حرفه‌ای خود را در سال ۱۳۷۵ با فتح در لیگ دسته دوم فوتبال ایران آغاز کرد و پس از ۲ سال به پرسپولیس پیوست، جایی که در ۳ فصل بازی موفق به ۲ بار قهرمانی در لیگ و یک بار قهرمانی در جام حذفی شد و هم‌زمان با تیم ملی، در بازی‌های آسیایی ۱۹۹۸ بانکوک مدال طلا را به گردن آویخت. کریمی از بهمن ۱۳۷۷ به دلیل هل‌دادن داور در بازی تیم امید به مدت یک سال از حضور در تمام مسابقات باشگاهی و ملی محروم شد، و پس از پایان این مدت دوباره به فوتبال بازگشت و در جام ملت‌های آسیا ۲۰۰۰ نیز حاضر بود.

وی در سال ۱۳۸۰ به الاهلی دبی منتقل شد که در فصل ۲۰۰۳–۲۰۰۲، به عنوان «بهترین بازیکن خارجی لیگ برتر فوتبال امارات» انتخاب شد و در فصل ۲۰۰۴–۲۰۰۳، عنوان «آقای‌گل لیگ برتر فوتبال امارات» و «مرد سال فوتبال امارات» را کسب کرد.

کریمی با تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۰۴ مقام سوم را کسب کرد و هم‌زمان به عنوان آقای‌گلی این مسابقات (مشترکاً با علاء حبیل از بحرین) دست یافت. او در همین سال (۲۰۰۴) جایزه «مرد سال فوتبال آسیا» را از کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت کرد.

در سال ۲۰۰۵ (۱۳۸۴)، وی به باشگاه بایرن مونیخ در بوندس‌لیگای آلمان پیوست و در ۲ سال حضورش در این باشگاه ضمن انجام ۴۲ بازی رسمی، قهرمانی جام حذفی و بوندس‌لیگا را هرکدام یک بار تجربه کرد. او همچنین در جام جهانی ۲۰۰۶ با ایران حاضر بود و در جام ملت‌های آسیا ۲۰۰۷ نیز بازی کرد.

پس از آن به القطر در لیگ ستارگان قطر رفت و پس از یک سال به پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران برگشت که حضورش در این تیم یک سال ادامه داشت. کریمی بازی در ایران را با ۱٫۵ فصل حضور در استیل‌آذین ادامه داد و در نیم‌فصل دوم ۲۰۱۱–۲۰۱۰ عضو شالکه در بوندس‌لیگا بود که قهرمانی جام حذفی آلمان را برای بار دوم کسب کرد.

علی کریمی

خداحافظی علی کریمی با فوتبال

سرانجام کریمی فوتبالیست ایرانی در ۲۹ تیر ۱۳۹۳ برای همیشه از فوتبال خداحافظی کرد.

وی بعد از آن به عنوان مربی در چند تیم فعالیت کرده و اخرین تیم وی فعلا سپیده رود بوده است

علی کریمی

گفت و گوی علی کریمی درباره موضوعات مختلف را در ادامه بخوانید:

 خانواده: عاشق خانواده‌ام هستم و رابطه‌دوستانه‌ای با بچه‌هایم دارم و بیشتر با هم رفیق هستیم تا پدر و فرزند. همیشه‌به‌این فکر می‌کنم که‌خانواده‌چه‌نعمت بزرگی است و زندگی بدون خانواده‌محال است.

 دروغ: از دروغ متنفرم و از بدقولی عصبانی می‌شوم؛ وقتی هم عصبانی می‌شوم، بداخلاق می‌شوم. البته‌شدت عصبانیتم بستگی به‌طرف مقابلم دارد.

برنامه‌ریزی: سعی می‌کنم در زندگی، اهل برنامه‌ریزی باشم ولی اگر راستش را بخواهید گاهی اوقات تنبلی می‌کنم و نظم را رعایت نمی کنم.

 سیزده‌بدر: سیزده‌بدر را از کودکی دوست داشتم و همیشه‌در این روز برای تفریح و بازی به‌دل طبیعت می‌رفتیم. الان هم سعی می‌کنم این روز را با خانواده‌سپری کنم و به‌قول معروف سبزه‌هایمان را به‌آب بسپاریم.

دروغ سیزده:فکر می‌کنم بزرگترین دروغ سیزده‌این است که‌از دروغ سیزده‌بگذریم!

موسیقی: موسیقی را دوست دارم و در زمان های مختلف، موسیقی متناسب با حال و شرایطم را گوش میدهم. روزها موسیقی شاد و شب ها موسیقی آرامبخش را دوست دارم.

 رانندگی: بعد از دوسال در کشور «مایکل شوماخر» فکر می‌کنم راننده‌خوبی شده‌ام و به‌قول معروف دست فرمان خوبی دارم. تند می‌روم ولی به‌شدت قانونمدار هستم و تابع مقررات، الان هم یک BMW سفید رنگ دارم.

 سینما: سینما را دوست دارم ولی خیلی کمتر پیش می‌آید که‌بتوانم به‌سینما بروم، برای همین بیشتر اوقات در خانه‌فیلم تماشا می‌کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: