قیمت بیت‌کوین | وضعیت قیمت بیت‌کوین | روند قیمت بیت‌کوین

رشد قیمت بیت‌کوین | قیمت بیت‌کوین امروز ۲ شهریور ۱۴۰۱

رشد قیمت بیت‌کوین | قیمت بیت‌کوین امروز 2 شهریور 1401
کدخبر : 564146

قیمت بیت‌کوین امروز 2 شهریور 1401 با رشدی اندک همراه بوده است.

قیمت بیت‌کوین امروز چهارشنبه، 2 شهریور 1401 اعلام شد. قیمت بیت‌کوین امروز روند نزولی داشته است. نمودارهای قیمت بیت‌کوین نشان می دهد قیمت بیت‌کوین امروز چگونه است؟. جزئیات قیمت بیت‌کوین امروز را در ادامه بخوانید.

در حال حاضر بازار رمزارزها شاهد رشد جزئی بوده و اکنون بیت کوین در کانال ۲۱ هزار دلاری قرار دارد.

در ساعات نخست معاملات روز چهارشنبه بازار رمزارزها شاهد رشد جزئی بوده و‌ اکثر کوین‌ها در محدوده سبز قرار دارند.

قیمت بیت کوین

ارزش بازار جهانی رمزارزها در حال حاضر ۱.۰۲ تریلیون دلار است که ۰.۲۱ درصد رشد را نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد. 

همچنین حجم کل معاملات در طول ۲۴ ساعت گذشته ۰.۵۴ درصد افزایش یافته و به ۷۰.۶۳ میلیارد دلار رسیده است.  

از طرفی، ۳.۱۶ میلیون دلار موقعیت شورت در معاملات آتی بیت‌کوین، در طول ۲۴ ساعت گذشته لیکویید شده است.

بیت‌کوین با رشد جزئی به قیمت ۲۱ هزار و ۳۵۰ دلار و اتریوم با افزایش کمتر از ۱ درصد به قیمت هزار و ۶۲۵ دلار معامله می‌شوند. 

با این حال رمزارزهای مشهور دیگری مانند دوج‌کوین، شیبا اینو و کاردانو شاهد افت قیمت بودند.

قیمت بیت‌کوین

سطوح بیت‌کوین

در حال حاضر تحلیلگران سنتیمنت بازار رمزارز، موضع معامله‌گران را نسبت به بازار رمزارز، مشروط به قیمت و دامیننس بیت‌کوین می‌بینند. گفتنی است، شاخص ترس و طمع نسبت به دیروز تغییرات چندانی نداشته است و انتظار می‌رود در صورت تثبیت بیت‌کوین در بالای ۲۵هزار دلار، این شاخص نیز، به سطح ۵۰ واحد برسد.

بیت‌کوین در جنبه صعودی خود، سطح مقاومتی مهم ۲۵هزار دلار را دارد. تحلیلگران انتظار دارند، در صورت تثبیت قیمت بالای ۲۵هزار دلار، روند صعودی دیگری در بیت‌کوین آغاز شود. گفتنی‌ست این روند، می‌تواند بیت‌کوین را به سطح ۲۶هزار دلار برساند.

از جهت نزولی اما، خرس‌ها تلاش می‌کنند قیمت را زیر ۲۵هزار دلار و ۲۴هزار و ۸۰۰دلار نگهدارند. از دست رفتن این دوسطح برای خرس‌ها نشانه خوبی نخواهد بود. اگر چنین شود، بازگشت بیت‌کوین به سطح ۲۴هزار دلار و آزمایش دوباره این سطح محتمل است. پس از این سطح نیز، قیمت می‌تواند تا سطح ۲۳هزار و ۲۰۰ نیز پایین بیاید.

قیمت بیت‌کوین

سطوح اتریوم

اتریوم پس از این که توانست برای مدت کمی بالای سطح ۲هزار دلار معامله شود. نتوانست خود را بالای این سطح نگهدارد و دوباره به سطح ۱هزار و ۹۰۰دلار بازگشت. در حال حاضر اتریوم در نزدیکی ۲هزار دلار قرار دارد. انتظار می‌رود قیمت دوباره سطح بالای ۲هزار دلار را آزمایش کند. گفتنی است مقاومت روانی اصلی اتریوم، سطح ۲هزار دلار است. در صورت تثبیت قیمت بالای این سطح، باید انتظار روند صعودی شدیدتری را در اتریوم داشته باشیم.

از جنبه نزولی، اولین و مهمترین سطح حمایت برای اتریوم، سطح ۱هزار و ۹۰۰دلار است. پس از آن قیمت تا سطوح ۱هزار و ۸۵۰ و ۱هزار و ۸۰۰دلار نیز می‌تواند پایین برود.

منبع: اقتصاد آنلاین/تجارت نیوز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: