اخبار حوادث | اخبار حوادث مهم | اخبار حوادث روزانه | اخبار حوادث استان ها

اخبار حوادث | کل کل های فضای مجازی منجر به قتل یک جوان تهرانی شد | جزئیات دوستی های مجازی و پایان تلخ برای پسر تهرانی

اخبار حوادث | کل کل های فضای مجازی منجر به قتل یک جوان تهرانی شد | جزئیات دوستی های مجازی و پایان تلخ برای پسر تهرانی
کدخبر : 564952

کل کل احمقانه دو پسر در فضای مجازی در نهایت منجر به قتل پسر جوان تهرانی شد.

اخبار حوادث امروز از قنل پسر جوان تهرانی خبر دارد. اخبار حوادث کل کل فضای مجازی و قربانی شدن جوان تهرانی خبر داده است. اخبار حوادث این حادثه را نشر داده است. اخبار حوادث جزئیات مربوط به این حادثه را منتشر کرده است.

پسر جوانی که پس از کری‌خوانی در فضای مجازی مرتکب قتل شده بود، بزودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.

رسیدگی به این پرونده از اوایل دی‌ماه سال گذشته با گزارش نزاع جمعی در قرچک ورامین آغاز شد. پس از حضور و بررسی‌های مأموران مشخص شد، درگیری میان 7 نفر که سرنشینان دو خودرو بودند، رخ داده است. در این میان پسر 30 ساله‌ای به نام کریم از ناحیه سر بشدت مجروح شده بود که به بیمارستان منتقل شد و ساعاتی بعد هم در اثر شدت جراحات وارده جان باخت.

در ادامه پزشکان علت مرگ را شکستگی جمجمه ناشی از برخورد جسم سخت به سر مقتول اعلام کردند. حمید پسرعموی مقتول که از ابتدا شاهد درگیری بود و کریم را به بیمارستان آورده بود به مأموران گفت: من و پسرعمویم در خودرو نشسته بودیم که به یکباره خودرویی به سمت ما آمد و سرنشینان آن با چوب و چماق به ما حمله کردند. پس از آن من به سختی کریم را که مجروح شده بود به داخل خودرو انداختم و به بیمارستان آوردم اما او به خاطر شدت ضرباتی که به سرش خورده بود، فوت کرد.

اخبار حوادث

حمید در پاسخ به این سؤال که آیا ضاربان را می‌شناختی به پلیس گفت: بله آنها از هم‌محلی‌های پسرعمویم بودند و چند وقتی بود که با هم اختلاف داشتند.

پس از اظهارات پسرعموی مقتول، مأموران سراغ دوربین‌های مداربسته محل نزاع رفتند و تصاویر ضبط شده را مورد بازبینی قرار دادند و معلوم شد که جوانی به نام محسن عامل قتل بوده است.

به این ترتیب محسن شناسایی و دستگیر شد و در همان بازجویی‌های اولیه به نزاع گروهی اعتراف کرد و گفت: چند سالی با کریم در یک محل زندگی می‌کردیم و یکدیگر را می‌شناختیم. چند ماه قبل بر سر موضوعی به اختلاف خوردیم و با هم درگیر شدیم و همین موضوع باعث شد تا نسبت به هم کینه داشته باشیم.

چند روز قبل از حادثه کریم در اینستاگرام با گذاشتن یک استوری برایم کری‌خوانی کرد و من هم یک استوری گذاشتم اما استوری من در جواب او نبود با این حال کریم به تصور اینکه من جواب او را داده‌ام کینه‌اش بیشتر شد و کری‌خوانی ما بالا گرفت تا روز حادثه که من همراه 4 نفر از دوستانم در حال چرخیدن در خیابان بودیم که کریم و پسرعمویش را دیدیم.

او به محض دیدن من شروع به فحاشی کرد و با هم درگیر شدیم. ما هم داخل خودرو چوب داشتیم و به آنها حمله کردیم. در این میان من برای ادب کردن کریم یک ضربه با چوب به سرش زدم اما واقعاً قصدم کشتن او نبود.

با اعترافات صریح متهم چهار همدست محسن نیز شناسایی و دستگیر شدند. بعد از آن پدر و مادر مقتول از طرف خود و نوه خردسالشان برای متهم درخواست قصاص کردند.

پس از تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست، پرونده برای رسیدگی به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و محسن به اتهام قتل عمد و 4 همدستش به اتهام شرکت در نزاع منجر به قتل بزودی محاکمه می‌شوند.

ماجرای زن جوان تهرانی که شوهرش را تکه تکه کرد و پخت

بیشتر بخوانید: اخبار حوادث | حمله وحشیانه به دو امام جماعت در قم | جزئیات ضرب و شتم دو امام جماعت قم با لوله

حجت الاسلام بوستانی امام جماعت مسجد متحدالمومنین قم، از روحانیون مضروبی که توسط دو فرد معلوم الحال مورد ضرب و شتم قرار گرفته در گفت و گو با خبرگزاری حوزه با شرح ماوقع گفت:روز دوشنبه هنگام برگشت از مسجد، با صحنه ای باور نکردنی روبه شدم، حجت الاسلام حیدری امام جماعت مسجد کوچه رهبر را دیدم که با تلفن همراه صحبت می کرد، بنده هم داخل خودرو بودم دست بلند کرده و سلام کرد، ناگهان دو جوان بدون علت با لوله آهنی به وی حمله ور شده به سر و صورتش کوبیدند و مورد ضرب و شتم قرار دادند که گویا بیهوش شد، من از هدف و نیت آنان اطلاع ندارم، اما دست بردار نبودند همچنان بر بدن وی ضربه می زدند، وقتی چشمشان به من افتاد که عمامه دارم به ماشین من حمله ور شدند و تمام شیشه های ماشین را خورد کردند.

اخبار حوادث

پایین آمدم تا جلویشان را بگیرم که من را هم مورد ضرب و شتم قرار دادند و از ناحیه دست مجروح ساختند و به زمین افتادم و تنها با پا از خودم دفاع می کردم که تمام پاهایم کبود شده اند، هدفی هم جز کشتن نداشتند، با داد و فریادی که کردم وقتی مردم آمدند فرار کردند و وارد یک خانه در همان کوچه شدند.

متاسفانه نیروی انتظامی با ۴۰دقیقه تاخیر رسید و جای بسی تأسف از مامور نیروی انتظامی است که وقتی گفتم در داخل خانه پنهان شده اند با بی تفاوتی در جوابم گفت، اجازه بده گزارشم را تکمیل کنم بعد می روم و دستگیرشان می کنم. ولی هیچ اقدامی نکرد، اگر همان موقع به منزلی که پنهان شده بودند مراجعه می کرد می توانست دستگیرشان کند، اما متأسفانه تا الان هیچ اتفاقی برای دستگیری آنان انجام نشده است.

اخبار حوادث

وی در خصوص وضعیت جسمی خود و حجت الاسلام حیدری گفت: بنده از ناحیه دست مجروح شده ام و تمام بدنم کبود است و حجت الاسلام حیدری در بیمارستان بستری است که امروز باید عمل جراحی شود.

اخبار حوادث

بیشتر بخوانید: اخبار حوادث | رئیس سابق پزشکی قانونی با گلوله کشته شد | جزئیات مرگ مشکوک رئیس پزشکی قانونی

اخبار حوادث جزئیات مرگ مشکوک رئیس سابق پزشکی قانونی را بر اثر اصابت دو گلوله منتشر کرده است.

عقربه‌ها ساعت ۷ صبح یکشنبه ۳۰ مردادماه را نشان می‌داد که صدای شلیک ۲ گلوله آرامش صبحگاهی خیابان ایران‌زمین محله سعادت‌آباد را در هم شکست.

لحظه‌ای بعد، یک زن جوان از پنجره آشپزخانه خانه خود که رو‌به‌روی صحنه جنایت قرار داشت، جسد خون‌آلود یک مرد سالخورده را روی آسفالت خیابان ایران‌زمین مشاهده کرد.

خیلی زود، این تیراندازی مرگبار و قتل پیرمرد سالخورده، از سوی این زن جوان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.

اخبار حوادث

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم و تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی به همراه محمدتقی شعبانی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه دهم دادسرای امور جرائم‌جنایی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

اعضای تیم جنایی و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پس از حضور در خیابان ایران‌زمین با جسد خون‌آلود مرد حدودا ۸۵ ساله‌ای مواجه شدند که از فاصله ۶ متری از ناحیه کمر هدف شلیک ۲ گلوله قرار گرفته و به قتل رسیده بود.

تحقیقات میدانی تیم جنایی نشان داد، مقتول علی محفوطی؛ رئیس اسبق پزشکی قانونی بوده که پس از خروج از خانه‌اش برای عزیمت به محل کار خود با انگیزه‌ای نامشخص توسط یک مرد میانسال به قتل رسیده است.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و اعضای تیم جنایی در جریان تحقیقات میدانی متوجه دوربین مداربسته‌ای در خیابان ایران‌زمین شدند که رو‌به‌روی محل وقوع قتل نصب شده بود که در ادامه به بازبینی لحظه به لحظه فیلم ارتکاب این جنایت پرداختند.

در بازبینی فیلم این دوربین مداربسته مشخص شد، قاتل میانسال که با ماسک و کلاه مشکی صورت خود را پوشانده بود، پس از چند ثانیه تعقیب کردن مقتول در خیابان ایران‌زمین از کوله پشتی خود یک کلت کمری بیرون آورده و ثانیه‌ای بعد، مرد سالخورده را هدف شلیک ۲ گلوله قرار داده است.

با دستور محمدتقی شعبانی؛ بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جرائم‌جنایی، جسد رئیس اسبق سازمان پزشکی قانونی برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی برای دستگیری عامل این جنایت وارد عمل شده‌اند.

اخبار حوادث

منبع: رکنا/حوزه نیوز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: