الهام چرخنده

جنجال سازی جدید اینبار توسط پسر الهام چرخنده | شباهت عجیب پسر الهام چرخنده به پدرش!

جنجال سازی جدید اینبار توسط پسر الهام چرخنده | شباهت عجیب پسر الهام چرخنده به پدرش!
کدخبر : 567451

فرشید نوابی همسر الهام چرخنده با پسرش در صفحه اینستاگرامش عکسی را منتشر کرد که شباهت عجیب آن دو را نشان میدهد.

 پخش‌نشدن برنامه ضبط‌شده الهام چرخنده از تلویزیون باعث شده است تا برخی رسانه‌های داخلی مدعی ممنوع‌التصویری الهام چرخنده  شوند؛ ادعایی که تلویزیون هنوز به آن پاسخی نداده است.فرادید نوشت: «ماجرا از این قرار است که الهام چرخنده ۲۴ روز قبل مهمان تلویزیون بود تا در برنامه «نشان ارادت» ویژه اربعین شرکت کند. علاوه بر  الهام چرخنده نام مهدی فقیه، کاظم احمدزاده، عمار تفتی، اکبر رحمتی به عنوان دیگر مهمانان این برنامه اعلام شده بود. عدم پخش برنامه ضبط‌شده الهام چرخنده از تلویزیون باعث شده است تا برخی رسانه‌های داخلی مدعی ممنوع‌التصویری او شوند؛ ادعایی که هر چند هنوز تلویزیون به آن پاسخی نداده، اما بعید به نظر می‌رسد که صداوسیما چنین تصمیمی داشته باشد.

الهام چرخنده

در این میان برخی فعالان رسانه‌ای مدعی‌اند که تلویزیون می‌خواهد با توجه به وضعیت کشور و حساسیت‌های ایجادشده، با پخش‌نکردن برنامه الهام چرخنده از او مراقبت کند. برخی رسانه‌ها هم این احتمال را مطرح کرده‌اند که مشکل فنی باعث شده تا برنامه الهام چرخنده در موعد مقرر به پخش نرسد.»// ایسنا

سید محمد درویشی همسر الهام چرخنده کیست

مشرق نوشت: اقامت من در شهر کربلا طولانی مدت بوده و این تصمیم هم به واسطه شغل همسرم رخ داده است، اما در کل بسیار از حضور در این مکان مقدس خوشحالم و هر لحظه برایم بهترین ها رخ می دهد. امیدوارم که «امام حسین (ع)» پذیرای من در این شهر باشند.

ایشان از ۳ سال پیش به واسطه شغل فرهنگی و مذهبی بنا به کسوت روحانیت به همراه همسرش الهام چرخنده به عراق مهاجرت کرده و در شهر کربلا سکونت دارد. خانم چرخنده نیز در شهر کربلا به فعالیت فرهنگی مشغول است و از زندگی کنار حرم مطهر امام حسین ع راضی است ، اما مهاجرت و ترک ایران از سوی این زوج همیشگی نبوده و بنا به شغل آقای درویشی اکنون در عراق هستند

الهام چرخنده

شغل و سوابق همسر الهام چرخنده

مهاجرت من به کشور عراق به این شکل نیست که نخواهم به کشور بازگردم، به واسطه شغل همسرم در این کشور زندگی می کنم، طی این مدت بارها به ایران هم آمده ام و باز هم خواهم آمد.

این بازیگر سابق ایرانی مدتی پیش با نوشته ای احساسی خبر ازدواجش را رسانه ای کرد: او نوشت:

سلام…

همه چیز در سادگی نهار امروز خلاصه میشد. سبد پیکنیک دست تو بود .میرفتی تا جایی راحت و امن و دنج و تمیز پیدا کنی. از دور قامت عباسیت رو نگاه میکردم.

تو دلم میگفتم: ای خدا، مگه میشه یک انسان اینقدر آدم حسابی باشه!!!

صدام زدی؛ الهامم ، بیا اینجا خوبه.

نشستیم..

الهام چرخنده

 

اخیرا تصویری از چرخنده در رسانه ها دست به دست می‌شود که نشان می‌دهد وی به شدت لاغر و شکسته شده است. الهام چرخنده تاکنون واکنشی به این تغییر چهره خود نشان نداده است. چرخنده با بازی در سریال «آوای باران» به شهرت رسید و پس از جدایی از فرشید نوابی، ساکن کربلا شده است. همسر جدید چرخنده یک روحانی است.

الهام چرخنده متولد ۱۳۵۷ است. الهام چرخنده با بازی در سریال آوای باران بسیار شناخته شد. وی از همسر اولش، طلاق گرفته است. همسر سابق الهام چرخنده فرشید نوابی است.

 
سید محمد درویشی از روحانیون ایرانی و دارای تحصیلات حوزوی که از سه سال پیش با خانم الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون و فعال مذهبی در حوزه حجاب ازدواج کرده و اکنون ساکن کربلا می باشند. تاکنون عکسی از آقای درویشی همسر جدید خانم چرخنده منتشر نشده است.

ازدواج الهام چرخنده با یک روحانی

الهام چرخنده در شهریور ماه 1396 ازدواج سوم خود با یک روحانی به نام سید محمد درویشی را رسانه ای کرد. این هنرمند از آن زمان بخاطر شغل همسرش ساکن کربلای عراق است.

الهام چرخنده از قرائت قرآن تا والیبال

الهام چرخنده در مهدیه تهران، قاری قرآن بود و به مدت چند سال رشته والیبال را در عرصه ملی ادامه داده است. او سالها در بسیج مساجد نقاشی را تدریس می کرد.

ازدواج اول

خانم چرخنده از ازدواج اول خود که تاریخ آن اعلام نشده صاحب یک فرزند پسر بنام شایان است که این ازدواج به طلاق و جدایی ختم شد

ازدواج دوم

الهام چرخنده برای بار دوم در سال 1375 وقتی 18 ساله بود با فرشید نوابی بازیگر 19 ساله ازدواج کرد که ثمره این زندگی هم یک فرزند بنام ارسطو می باشد

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: