یارانه معیشتی| یارانه مهر ماه| زمان واریز یارانه | یارانه جدید

واریز یارانه معیشتی بنزین؛ امشب | یارانه جدید دولت برای خانوارهای کم درآمد​ | رقم جدید یارانه بنزین اعلام شد

واریز یارانه معیشتی بنزین؛ امشب | یارانه جدید دولت برای خانوارهای کم درآمد​ | رقم جدید یارانه بنزین اعلام شد
کدخبر : 581388

یارانه معیشتی بنزین با افزایش به کارت خانوارها واریز شد.

یارانه / یارانه جدید رئیسی از اردیبهشت ماه کلید خورد. یارانه جدید در ابتدای به اقشار خاصی پرداخت شد اما با اعتراض دیگر یارانه بگیران قرار بر بررسی و پرداخت یارانه به دهک های دیگر هم شد. رقم یارانه جدید رئیسی بین 300 تا 400 هزارتومان است.


سهمیه بنزین تیر امشب در کارت های سوخت

کارت سوخت تمام خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها بدون هیچگونه تغییری نسبت به قبل شارژ می‌شود.

در چهارمین ماه ۱۴۰۲، میزان ۶۰ لیتر سهمیه بنزین ماهانه به کارت‌های هوشمند سوخت شخصی واریز می‌شود، همچنین سهمیه سوخت خودرو‌های عمومی و خدماتی مطابق جدول سهمیه طرح مدیریت مصرف سوخت واریز می‌شود.

 

سقف ذخیره سهمیه بنزین کارت‌های هوشمند سوخت برای مالکان خودرو‌های شخصی و موتورسیکلت‌ها ابتدا شش ماه بود که به دنبال گسترش ویروس کرونا در کشور و شرایط ویژه اعلام شده برای مقابله با گسترش آن، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در اطلاعیه‌ای این سقف را به ۹ ماه تغییر داد، بنابراین سهمیه واریزی ماهانه خودرو‌های شخصی و موتورسیکلت‌ها در صورت استفاده نکردن، حداکثر تا ۹ ماه در کارت‌های هوشمند سوخت قابل ذخیره خواهد بود.

 

کارت سوخت تمام خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها بدون هیچگونه تغییری نسبت به قبل شارژ می‌شود.

کارت سوخت برای خانوارها در راه است

فرماندار زاهدان از ارائه گاز مایع تنها با کارت الکترونیکی سوخت در مرکز سیستان و بلوچستان در آینده نزدیک خبر داد.

ابوذرمهدی نخعی با اشاره به الکترونیکی شدن فرآیند دریافت گاز مایع افزود: همانطور که هم استانی‌ها و شهروندان مطلعند، در قانون بودجه به لحاظ رفاه حال همشهریان ترتیبی اتخاذ شده که فرآورده‌های نفتی خصوصاً گاز مایع در بستر الکترونیکی و کارت الکترونیکی سوخت توزیع شود.

وی اضافه کرد: همشهریان برای دریافت گاز مایع ثبت نام‌های لازم در سامانه شرکت نفت را انجام دهند و همان کارتی که بابت نفت تعریف شده از همان کارت اقدام به دریافت گاز مایع خود کنند.

نخعی گفت: در خصوص ادارات، نهادها، اصناف نیز سامانه‌ای پیش بینی شده که آنها باید در سامانه ثبت نام و تقاضای خود را ثبت کنند و اقدام به دریافت گاز مایع کند.

 

در خصوص اتباع خارجه نیز ترتیبی اتخاذ شده تا در اداره کل اتباع و امور مهاجرین جهت دریافت گاز مایع ثبت نام انجام دهند.

فرماندار زاهدان در ادامه با اشاره به هدفمند شدن سیستم عرضه افزود: این سیستم، نظام مند است که عرضه خارج از شبکه را محدود و حذف می‌کند و شهروندان بدون واسطه می‌توانند گاز مایع خود را دریافت کنند.

تصمیم نهایی رئیسی درباره افزایش قیمت بنزین

علی اکبر نژادعلی در یک برنامه رادیویی درباره شایعات درباره افزایش قیمت بنزین اظهار داشت: کلا این شایعات کذب است.

 

 مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه نه دولت و نه مجلس، برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارند گفت: شایعات افزایش قیمت بنزین کذب است و تا کنون هیچ مصوبه‌ و ابلاغیه‌ای در این ارتباط صادر نشده است.

علی اکبر نژادعلی در یک برنامه رادیویی درباره شایعات درباره افزایش قیمت بنزین اظهار داشت: کلا این شایعات کذب است. اصلا از ابتدا هم قرار نبوده همچنین اتفاقی بیافتد و اصلا همچنین اتفاقی هم نخواهد افتاد.

وی افزود: در برنامه دولت و در برنامه مجلس اصلا همچنین چیزی طرح موضوع هم حتی نشده؛ چه برسد به این که در رابطه با ان تصمیم بگیرند.

نژادعلی در پاسخ به این پرسش که در بودجه امسال بنزین همان سه هزار تومان هست؟ تصریح کرد: کلا بنزین به نرخ هزار و ۵۰۰ تومان با نرخ اول در جایگاه‌های عرضه سوخت و به نرخ دوم برای استفاده از سهمیه نرخ دوم به نرخ سه هزار تومان در تمامی جایگاه‌های عرضه سوخت باید عرضه شود.

وی خاطرنشان کرد: همین کار هم دارد انجام می‌شود و از طریق سامانه عرضه سوخت، در اختیار مردم قرار می‌گیرد./ خبر آنلاین

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: