سهام عدالت

پرداخت سود سهام عدالت به کجا رسید | خبر غافلگیرانه از سود سهام عدالت

پرداخت سود سهام عدالت به کجا رسید | خبر غافلگیرانه از سود سهام عدالت
کدخبر : 583239

مشاور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در امور سهام عدالت­ گفت: در حال حاضر، پرداخت سود سهام عدالت یا واریز اضافه سود این سهام انجام نمی‌شود.

چند سالی است که عبارت سهام عدالت بسیار به گوشمان می‌خورد. سهام عدالت سبدی از سهام دولتی است که به نوعی یارانه برای تامین عدالت اجتماعی و فقر زدایی و هم چنین کاهش سهام عدالت دولت در شرکت های بزرگ اقتصادی محسوب می شود. در حال حاضر سهام عدالت درگیر مشکلاتی همچون فروش و برگزار نشدن مجامع شرکت های سهام عدالت استانی است. سهام عدالت گونه‌ای یارانه است که بنابر نظر دولت نهم (ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد)، از طریق شرکت‌های تعاونی عدالت استانی به مشمولان آن واگذار می‌شود. 

پرداخت سود سهام عدالت به کجا رسید

مهدی حاجی‌وند، دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در امور سهام عدالت­­­ بیان کرد: اخیرا خبری در فضای مجازی منتشر شده که "دارندگان سهام عدالت با نصب یک برنامه و ورود اطلاعات شخصی خود در یک درگاه غیررسمی و نامعتبر، سود اضافه سهام عدالت خود را دریافت کنند! "‌

وی گفت: این پیام با قصد کلاهبرداری در حال دست به دست شدن است.

حاجی‌وند با تاکید بر این که برای دریافت سود سهام عدالت نباید اقدام به ارائه اطلاعات شخصی به هیچ سایت و پایگاه اینترنتی کرد، افزود: در حال حاضر، پرداخت سود سهام عدالت یا واریز اضافه سود این سهام انجام نمی‌شود؛ ضمن اینکه برای دریافت سود سهام عدالت نیازی به نصب هیچ نرم‌افزار یا مراجعه به سایتی نیست نباید مبلغی را هم برای این کار پرداخت کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: