قیمت خودرو | خودرو

بازگشت «شاهین‌G» به کانال ۵۰۰ میلیون تومانی‌ها |جدول قیمت خودرو

بازگشت «شاهین‌G» به کانال 500 میلیون تومانی‌ها |جدول قیمت خودرو
کدخبر : 584856

ارزیابی بازار نشان می‌دهد امروز 19 مهر 1402 سایپایی‌ها هم مانند پرطرفدارهای ایران خودرو با کاهش در بازار قیمت‌گذاری شدند و با این شرایط شکل و شمایل بازار خودرو کاهشی شد.

به گزارش شما و اقتصاد : رصد بازار نشان می‌دهد سایپایی‌ها امروز با کاهش یک تا ۱۲ میلیون راهی بازار شدند و خانواده تیبا هم تغییر قیمت نداشتند. کاهش نرخ دلار و به روز شدن سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی عمده دلیلی است که فعالان بازار خودرو افت قیمت در این بازار را به آن نسبت می‌دهند.

قیمت محصولات سایپا در بازار

از سوی دیگر در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا صندوقدارSX»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییکR دنده‌ای»، «کوییک دنده‌ای S» و «ساینا دنده‌ایS » مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی امروز «شاهینG» با کاهش ۱۲ میلیونی در بازار ۵۹۰ میلیون تومان

از سوی دیگر رصد بازار نشان می‌دهد امروز «کوییک‌R دنده‌ای» هم در بازار افت ۶ میلیونی داشت و ۳۵۰ میلیون تومان قیمت خورد، «کوییک دنده‌ای S » هم در بازار ۳۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و کاهش یک میلیونی را تجربه کرد.

اما با توجه به ارزیابی بازار می‌توان گفت امروز هم خانواده تیبا تغییر قیمت نداشتند با این شرایط امروز «تیبا صندوقدار SX» در بازار ۳۳۵ میلیون تومان و «تیبا هاچ‌بک EX» هم در بازار ۳۴۳ میلیون تومان قیمت‌گذاری شدند. از سوی دیگر «ساینا دنده‌ایS» هم امروز ۳۵۴ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و کاهشی یک میلیونی داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: