قیمت دلار | پیش بینی قیمت دلار

قیمت دلار در بازار آزاد امروز | قرارگیری دلار و سکه در کانال بالاتر

قیمت دلار در بازار آزاد امروز | قرارگیری دلار و سکه در کانال بالاتر
کدخبر : 585406

قیمت دلار در بازار آزاد امروز در کانال جدید 51 هزار تومان قرار گرفته است. قیمت سکه امامی نیز یک کانال بالاتر رفته و با افزایش 700 هزار تومانی نسبت به دیروز در سطح 29 میلیون و 250 هزار تومان قرار گرفته است.

به گزارش شما و اقتصاد : قیمت دلار و درهم در مرکز مبادله ارز و طلا امروز بدون تغییر باقی مانده و تنها یورو نوسانی ظاهر شده است.قیمت دلار امروز، چهار‌‌‌شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران بدون تغییر نسبت به روز گذشته در سطح ۴۱ هزار و ۲۲۲ تومان باقی مانده است.

همچنین قیمت یورو نیز امروز با افزایش ۱۹۲ تومانی نسبت به روز گذشته معادل ۴۳ هزار و ۶۵۹ تومان اعلام شده است.

در همین راستا قیمت درهم امارات نیز با رقم ۱۱ هزار و ۲۲۴ تومان بر تابلو درج شده که نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۷ هزار و ۴۷۴ تومان، ۳۹ هزار و ۶۹۰ تومان و ۱۰ هزار و ۲۰۴ تومان درج شده است.

قیمت ارز در بازار آزاد

قیمت دلار امروز چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ (تا حوالی ساعت ۱۳:۰۰) در بازار آزاد یعنی قیمتی که بانک مرکزی آن را غیررسمی می‌خواند در سطح بالاتری نسبت به مرکز مبادله ارز و طلا قرار دارد.

 قیمت دلار در بازار آزاد با اختلاف تقریبا ۱۰ هزار تومانی با قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا، امروز رون افزایشی به خود گرفته و وارد کانال ۵۱ هزار تومان شده است. قیمت دلار در بازار آزاد (تا حوالی ساعت ۱۳) در سطح ۵۱ هزار و ۱۵۰ تومان قرار گرفته است.

قیمت سکه، نیم سکه و ربع سکه

با توجه به اینکه سایت کانون صرافان در دسترس نیست، بر اساس قیمت‌های درج شده در اتحادیه می‌توان گفت قیمت انواع سکه امروز تغییر روند داده و در مسیر افزایشی قرار گرفته است.

در سایت اتحادیه طلا، قیمت سکه امامی امروز چهار‌شنبه ۲۶ مهر (تا حوالی ساعت ۱۳) با افزایش ۷۳۰هزار تومانی یک کانال بالاتر رفته و در سطح ۲۹ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان قرار گرفته است.

قیمت نیم سکه نیز همچنان در کانال ۱۵ میلیون تومانی قرار دارد و رقم ۱۵ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان برای آن درج شده که نسبت به روز گذشته حدود ۲۱۰ هزار تومان افزایش داشته است.

قیمت ربع سکه نیز با افزایش ۲۶۵ هزار تومانی نسبت به روز گذشته رقم ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان برای آن درج شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: