داریوش مهرجویی | قتل داریوش مهرجویی

(ویدئو) ضجه‌های دردناک دختر داریوش مهرجویی قلب همه را به درد آورد

(ویدئو) ضجه‌های دردناک دختر داریوش مهرجویی قلب همه را به درد آورد
کدخبر : 585865

ویدئویی از لحظه خاکسپاری داریوش مهرجویی و وحیده محمدی فر و اشک های دردآور مونا مهرجویی ببینید.

به گزارش شما واقتصاد : داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر چندی پیش جامعه ایران را به شوک فرو بردند. داریوش مهرجویی از کارگردانان بزرگ سینمای ایران و وحیده محمدی فر همسر او، فیلمنامه نویس شناخته شده ای بود که هفته گذشته در ویلای شخصی خود در کرج به قتل رسیدند. قاتل داریوش مهرجویی پس از چند روز دستگیر شد و علت قتل او و همسرش تسویه حساب شخصی و خانوادگی عنوان شد. پیکر داریوش مهرجویی و همسرش در خانه هنرمندان بهشت زهرا تهران به خاک سپرده شده است. داریوش مهرجویی خالق فیلم های ماندگاری نظیر گاو، سنتوری و هامون است. 

مونا مهرجویی دختر ۱۷ ساله داریوش مهرجویی و وحیده محمدی فر است که با آنها در ویلای کرج زندگی می کرد. مونا در زمان به قتل رسیدن پدرش، با دوستان خود در جهانشهر کرج بود و دو ساعت قبل از آن قتل فجیع، مونا پیامی از پدرش دریافت کرد که برای شام به خانه بیاید. مونا به خانه رسید و دید پیکر پدر و مادرش غرق خون شده است.

در روز خاکسپاری داریوش مهرجویی و همسرش تمامی نگاه ها به مونا بود که با یک ضایعه بسیار تلخ مواجه شده بود. مونا در روز مراسم وداع با پدر و مادرش در تالار وحدت با صحبت هایش اشک همه را درآورد و در بهشت زهرا در لحظه خاکسپاری با اشک هایش.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: