قیمت سکه | سکه

سود میلیونی دارندگان سکه | جهش ناگهانی قیمت سکه

سود میلیونی دارندگان سکه | جهش ناگهانی قیمت سکه
کدخبر : 585883

بازار سکه امروز نوسانات بسیاری داشت و با جهش سکه همرا غافیلگیر کرد.در این گزارش به تشریح آخرین وضعیت بازار سکه می پردازیم.

به گزارش شما و اقتصاد : قیمت سکه به اوج خود نزدیک شد.قیمت سکه در چند وقت اخیر نوسانات بسیاری را تجربه کرد. قیمت سکه عموما به تحرکات قیمت دلار و نوسانات قیمت طلای جهانی بستگی دارد و با توجه به حرکت قیمتی این دو ارز نوسان می کند.

 

در حالی قیمت سکه امامی در ابتدای مهرماه در رقم ۲۷ میلیون و ۷۰۴ هزار تومان قرار داشت، امروز یک کانال بالا رفته و به قیمت ۲۸ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان رسیده است. این یعنی خریداران سکه در طول یک ماه گذشته یک میلیون و ۴۶ هزار تومان سود کرده‌اند.

 

 

با وجود فرار و فرودهای بسیار سکه و طلا در بازار در طول یک ماه گذشته، اما در نهایت سکه در کانال ۲۸ میلیون تومان و طلا در کانال دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در روز ابتدایی آبان ماه تثبیت شد.

 

این ارقام در شرایطی است که بازار سکه در نیمه مهرماه به اوج قیمتی و نزدیک به کانال ۳۲ میلیون تومان رسیده است. به دلیل ریسک‌های سیاسی منطقه‌ای و افزایش بهای طلا در بازار جهانی، هفدهم مهرماه قیمت سکه به حدود ۳۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان افزایش یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: