شیرینی فروشی

معروف ترین شیرینی فروشی های تهران را بشناسید | لیست شیرینی فروش های معروف تهران

معروف ترین شیرینی فروشی های تهران را بشناسید | لیست شیرینی فروش های معروف تهران
کدخبر : 588485

در مقاله زیر لیست معروف‌ترین شیرینی فروشی‌های تهران را برای شما جمع آوری کرده‌ایم.

به گزارش شما و اقتصاد: یکی از جذاب‌ترین و خوشمزه‌ترین کسب و کارهای حال حاضر دنیا تهیه و فروش شیرینی می‌باشد که تحت عنوان شغل قنادی نیز شناخته می‌شود.شیرینی فروشی را می‌توان یکی از قدیمی‌ترین شغل‌های دنیا و ایران به شمار آورد.  در ادامه لیستی از شیرینی فروشی های معروف تهران را جمع آوری کرده ایم. 

 

قنادی بی‌ بی (یوسف‌ آباد، قیطریه، شهرک غرب)

یکی از قدیمی‌ترین شیرینی فروشی‌های تهران که بیش از ۴۰ سال سابقه‌ فعالیت در این زمینه را داشته و در حال حاضر سه شعبه‌ فعال در شهر تهران دارد، قنادی بی‌بی می‌باشد. این قنادی کار خود را با تولید شیرینی‌های خشک با کیفیت آغاز کرده و رفته رفته انواع شیرینی تر، شیرینی‌های خشک دو رنگ، چیزکیک‌ها، کیک‌های شکلاتی، کیک‌های آلبالویی، تارت‌های توت فرنگی و کیک‌های ناپلئونی را نیز به منوی خود اضافه کرده است.

این قنادی علاوه ‌بر شیرینی‌ها و کیک‌های ذکر شده یکی از خاص‌ترین باقلواهای شهر تهران را نیز تولید می‌کند.

 

شیرینی فروشی دانمارکی (خیابان ویلا، خیابان پاسداران)

یکی از قدیمی‌ترین شیرینی فروشی‌های شهر تهران که همواره جزو بهترین شیرین فروشی‌های این شهر نیز شناخته می‌شود، شیرینی ‌فروشی دانمارکی با دو شعبه‌ فعال در شهر تهران می‌باشد.

شیرینی فروشی دانمارکی اولین شیرینی فروشی در ایران بوده که شیرینی‌های دانمارکی در آن تولید شده است و هنوز هم شیرینی‌های دانمارکی داغ و شکری آن زبان‌زده مردم پایتخت می‌باشد. این شیرینی فروشی هر روز به پخت شیرینی پرداخته که همین امر سبب می‌شود تمامی شیرینی‌ها تازه و داغ به دست مشتری برسد.

 

کافه قنادی لرد (خیابان ویلا)

از دیگر قنادی‌های قدیمی و ماندگار در لیست شیرینی فروشی های تهران می‌توان به کافه قنادی لرد اشاره کرد که تولیدکننده‌ شیرینی‌های سنتی و قدیمی ارمنی می‌باشد. شاید شما هم بدانید از جمله شیرینی‌های معروف کافه قنادی لرد می‌توان به گاتای تازه و خوشمزه با عطر دارچین و گردو، شیرینی پروک، نان خامه‌ای و تارت‌های پر شده با مارمالاد زردآلو و آلبالو اشاره کرد.

 

شیرینی‌ سرای مینیون (خیابان سعدی شمالی)

یکی دیگر از شیرینی فروشی‌های قدیمی شهر تهران شیرین سرای مینیون بوده که تحت عنوان قدیمی‌ترین کافه قنادی پایتخت نیز شناخته می‌شود. این قنادی به عنوان قدیمی‌ترین شیرینی فروشی با سبک مدرن شناخته می‌شود.

از جمله شیرینی‌های تولید شده توسط قنادی مینیون می‌توان به تارت‌های میوه‌ای، انواع رولت، انواع شیرینی ناپلئونی، اکتر شکلات و همچنین قهوه فرانسه اشاره کرد. قنادی مینیون در زمان خود به عنوان تنها شیرینی فروشی تهران برای خرید پاسکا که شیرینی مخصوص عید پاک مسیحیان بود نیز شناخته می‌شد.

 

شیرینی فروشی ناتلی (پونک، خیابان سهروردی شمالی، تهرانپارس، نیاوران، میدان هروی، خیابان پاسداران)

شیرینی فروشی ناتلی یک شیرینی ‌فروشی قدیمی با قدمت ۶۰ ساله می‌باشد که فعالیت خود را از سال ۱۳۴۱ آغاز کرده است. از آن‌جایی که اصالت این شیرینی ‌فروشی گرجی بوده تحت عنوان ناتلی شناخته می‌شود. شیرینی فروشی ناتلی با شش شعبه‌ فعال در شهر تهران ارائه‌دهنده‌ انواع شیرینی‌های خشک و تر، دسرهای مختلف و کیک‌های گوناگون می‌باشد. از جمله محبوب‌ترین شیرینی‌های این قنادی می‌توان به تارت شاتوتی و شیرینی‌های دسری اشاره کرد.

 

شیرینی فروشی نیشکر ( فرمانیه، زعفرانیه) 

از جمله شیرینی فروشی‌های نام آشنای شهر تهران می‌توان به شیرینی فروشی نیشکر اشاره کرد که در طول فعالیت چندین ساله‌ خود توانسته موفقیت‌های متعددی را مانند دریافت لوح تقدیر از وزارت بهداشت و درمان کسب کند.

قنادی نیشکر دارای پنج شعبه‌ فعال در شهر تهران بوده که شعبه‌ مرکزی آن در فرمانیه قرار دارد. این شیرینی فروشی دارای یک شعبه VIP در زعفرانیه نیز می‌باشد. از جمله پرطرفدارترین محصولات شیرینی فروشی نیشکر می‌توان چیز کیک و تارت‌های میوه‌ای آن را نام برد.

شیرینی فروشی

قنادی لادن (ولنجک)

یکی از خاطره‌انگیزترین قنادی‌های شهر تهران که در لیست شیرینی فروشی های تهران قرار دارد، قنادی لادن در منطقه‌ ولنجک بوده که سابقه‌ای نزدیک به ۵۰ سال در عرصه‌ شیرینی فروشی دارد. این شیرینی فروشی ارائه‌دهنده‌ انواع کیک‌های تزئینی و آجیل و خشکبار مخصوص خود بوده و به تازگی قابلیت سفارشی اینترنتی شیرینی را نیز در اختیار مشتریان قرار داده است.

 

شیرینی فروشی هانس (خیابان کریم خان زند)

از دیگر قنادی‌های قدیمی شهر تهران که بیش از نیم قرن سابقه‌ فعالیت در عرصه‌ قنادی را دارد می‌توان به شیرینی فروشی هانس اشاره کرد. شیرینی فروشی دارای اصالت ارمنی آلمانی بوده و به این ترتیب از سبک شیرینی‌پزی آلمانی در پخت شیرینی‌های خود استفاده می‌کند.

پرآوازه‌ترین کیک و شیرینی‌های شیرینی‌ فروشی هانس کیک توت فرنگی مخصوص و شیرینی بادام عسلی آن می‌باشد. از دیگر شیرینی‌های موجود در منوی این قنادی می‌توان به انواع کیک‌های میوه‌ای، کلوچه، شیرینی‌های خامه‌ای، انواع تارت و شیرینی‌های کره‌ای اشاره کرد.

 

کافه قنادی فرانسه (خیابان انقلاب) 

یکی از نوستالژیک‌ترین شیرینی فروشی‌های شهر تهران کافه قنادی فرانسه می‌باشد. کافه قنادی فرانسه را می‌توان یکی از قدیمی‌ترین شیرینی فروشی‌ها در خیابان انقلاب به شمار آورد که همواره پاتوق بسیاری از دانشجویان، کتاب‌فروش‌ها، اهالی کتاب و عابران بوده است.

شیرینی‌های باکیفیت و خوشمزه‌ زیادی در این شیرینی فروشی تولید می‌شود که از جمله معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به ژیلبرت بارو اشاره کرد که برای اولین بار در این شیرینی فروشی تهیه شده است. این قنادی به ارائه‌ انواع شیرینی‌های خشک و تر و نوشیدنی‌های گرم و سرد پرداخته و چیز کیک‌های آن جز پرطرفدارترین تولیداتش به شمار می‌آید. از دیگر شیرینی‌های محبوب کافه قنادی فرانسه می‌توان به شیرینی‌های پاپیونی، لطیفه، ناپلئونی و کشمشی اشاره کرد.

 

قنادی اوریانت (خیابان شهید مفتح جنوبی)

از دیگر قنادی‌های ارمنی پایتخت می‌توان به کافه قنادی اوریانت اشاره کرد که بیش از ۸۰ سال سابقه‌ فعالیت در این عرصه را دارد. این قنادی در ابتدا صرفا به پخت نان می‌پرداخت و رفته رفته پخت بیسکوییت را نیز به تولیدات خود اضافه کرد. در گذر زمان انواع شیرینی‌ها و کیک‌های مختلف به یخچال‌های این کافه قنادی اضافه شد که از جمله محبوب‌ترین آن‌ها می‌توان به انواع تارت‌ها، کیک‌ کولیج مخصوص عید پاک ارامنه و پای زردآلوی مخصوص ارامنه اشاره کرد. 

 

قنادی بهار (بهارستان، خیابان شریعتی، فشم)

اولین قنادی پایتخت قنادی بهار بوده که در سال ۱۳۱۷ خورشیدی تاسیس شده است. این قنادی در سال‌های زیاد فعالیت خود همواره ارائه‌دهنده‌ ماندگارترین طعم‌های شیرینی‌های سنتی و اصیل ایرانی می‌باشد.

در این قنادی از مواد اولیه‌ مرغوبی مانند وانیل، هل، گلاب، شیر محلی، زعفران، تخم مرغ رسمی، کره‌ محلی، روغن حیوانی و عسل در پخت کیک‌ها و شیرینی‌ها استفاده می‌شود. همچنین این شیرینی فروشی اولین تولیدکننده‌ شیرینی‌های شکری و پادرازی در تهران می‌باشد. از جمله شیرینی‌های منحصربه‌فرد قنادی بهار می‌توان به انواع شیرینی‌های کره‌ای پخت شده به سبک شیرینی‌های روسی، انواع زولبیا و بامیه، انواع شیرینی‌های بدون قند برای دیابتی‌ها و دیگر شیرینی‌های سنتی اشاره کرد.

 

قنادی سولدوش (میدان هروی، پاسداران)

از دیگر قنادی‌های محبوب شهر تهران که تولیدکننده‌ باشکوه‌ترین کیک‌های عروسی می‌باشد می‌توان به قنادی صاحبقرانیه اشاره کرد. این قنادی ارائه‌دهنده‌ زیباترین دیزاین‌ها و تزئینات برای کیک‌های عروسی و دیگر کیک‌های مخصوص مجالس می‌باشد.

قنادی صاحبقرانیه برای تزیین کیک‌های خود از خمیرهای فوندانت استفاده کرده که سبب افزایش ماندگاری کیک‌ها به ویژه کیک‌های مخصوص مراسم عروسی و تولد می‌شود. همچنین فیلینگ کیک‌ها متناسب با سلیقه و نظر مشتری انتخاب می‌شود. از جمله پرطرفدارترین و معروف‌ترین کیک‌های تولید شده در قنادی صاحبقرانیه می‌توان به کیک‌های سه‌ بعدی و اسفنجی آن اشاره کرد.

 

شیرینی فروشی اکلر (خیابان فرشته)

قنادی اکلر در سال ۱۳۸۹ در خیابان فرشته تاسیس شده و تمرکز خود را بر روی پخت انواع شیرینی‌های اروپایی و فرانسوی گذشته است. اکلر نام یکی از شیرینی‌های خامه‌ای و رولت‌مانند معروف فرانسه بوده که به عنوان نام این شیرینی فروشی انتخاب شده است.

از جمله معروف‌ترین محصولات این قنادی می‌توان به شیرینی‌های ماکارون اشاره کرد که همین شیرینی فروشی به عنوان اولین تولیدکننده‌ آن در تهران شناخته می‌شود. شیرینی فروشی اکلر جزو شیرینی فروشی‌های لوکس شهر تهران بوده که علاوه بر فروش انواع کیک و شیرینی، در زمینه‌ سرو انواع کیک‌ها و شیرینی‌ها به همراه قهوه نیز فعال است. از دیگر شیرینی‌های معروف و البته گران قیمت این شیرینی فروشی نیز می‌توان به یک نوع شیرینی مینیاتوری اشاره‌ کرد. 

 

شیرینی فروشی گاندی (میدان ونک)

شیرینی فروشی گاندی در لیست شیرینی فروشی های تهران که در میدان ونک و خیابان گاندی قرار گرفته است، یکی از شیرینی فروشی‌های قدیمی شهر تهران بوده که فعالیت خود را از سال ۱۳۵۸ آغاز کرده است. این شیرینی فروشی با دونات‌ها و شیرینی‌های دانمارکی خوشمزه‌اش شناخته می‌شود. از دیگر دسرهای خوشمزه این شیرینی فروشی نیز می‌توان به انواع پای سیب و چیز کیک اشاره کرد.

 

شیرینی فروشی الف (زعفرانیه)

یکی از شیک‌ترین شیرینی فروشی‌های شهر تهران که در منطقه‌ زعفرانیه قرار دارد، شیرینی فروشی الف بوده که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ آغاز کرده است. این شیرینی فروشی در زمینه‌ تولید انواع شیرینی، انواع کیک، انواع تارت‌ و همچنین میوه‌های خشک خالدار فعالیت داشته و به عنوان یکی از قنادی‌هایی شناخته می‌شود که همواره شیرینی‌ها و دسرهای جدیدی را به مشتریان خود معرفی می‌کند.

 

قنادی VIP سورینت (شهرک غرب)

یکی از قنادی‌های لوکس شهر تهران که در محدوده‌ شهرک غرب واقع شده است، شیرینی فروشی سورینت می‌باشد. این شیرینی فروشی ارائه دهنده‌ دسرها و شیرینی‌های خوشمزه و باکیفیتی بوده که باب میل مشکل پسند می‌باشد. در این قنادی در کنار دسرهای چند لایه از میوه‌های خشک نیز استفاده شده که همین امر جذابیت محصولات این قنادی را افزایش می‌دهد.

 

شیرینی فروشی کوکی باکس (خیابان فرشته)

از جمله شیرینی فروشی‌های معروف خیابان فرشته می‌توان به شیرینی فروشی کوکی باکس اشاره کرد که بسیاری از افراد شیرینی‌های این قنادی را از بسته‌بندی‌ها و جعبه‌های جذاب آن می‌شناسند. این قنادی اراده دهنده شیرینی‌هایی به سبک آمریکایی بوده که از جمله آن‌ها می‌توان به انواع مارس، نوتلا و چیزکیک اشاره کرد.

در این قنادی انواع شیرینی‌های رژیمی و کم‌خامه تولید شده و امکان خرید شیرینی‌ها به صورت تکی و دانه‌ای نیز وجود دارد. از دیگر عوامل موفقیت این شیرینی فروشی می‌توان به عدم استفاده از مواد نگهدارنده در تولید شیرینی‌ها استفاده کرد.

 

قنادی وانیلا (بلوار میرداماد، اقدسیه)

یکی دیگر از قنادی‌های مدرن شهر تهران، قنادی وانیلا است که به واسطه‌ تزیینات منحصر‌به‌فرد کیک‌ها و شیرینی‌ها بسیار محبوب شده است. این قنادی تولیدکننده‌ کیک‌های طبقاتی با طعم‌های جذاب و دیزاین‌های زیبا بوده و همچنین به تولید انواع شیرینی‌های تر و کاپ‌ کیک‌های خوشمزه نیز می‌پردازد.

 

لازم به ذکر است که شیرینی‌ها و کاپ کیک‌های این قنادی به صورت تکی نیز قابل خرید می‌باشند. همچنین این شیرینی فروشی یکی از تولیدکنندگان مطرح کیک عروسی در تهران به شمار می‌آید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر:

  • ناشناس

    شیرینی فروشی نخلک