وام کمیته امداد | وام مددجویان

پرداخت وام ۱۵۰ میلیون تا ۳۰۰ میلیون تومانی برای سرپرستان خانوارها| جزئیات وام کمیته امداد

پرداخت وام ۱۵۰ میلیون تا ۳۰۰ میلیون تومانی برای سرپرستان خانوارها| جزئیات وام کمیته امداد
کدخبر : 591839

وزیر اقتصاد درباره درخواست کمیته امداد برای افزایش سقف تسهیلات اشتغالزایی اعضای این کمیته از ۱۵۰ میلیون به ۲۰۰ میلیون تومان گفت: افزایش این تسهیلات به ۳۰۰ میلیون تومان را در شورای پول و اعتبار مطرح می‌کنیم.

به گزارش شما و اقتصاد:  گفت: دهک ۱ تا ۵ و کسانی که فاقد بیمه و دارای جواز کسب باشند، مشمول دریافت وام کمیته امداد هستند که در بانک‌های دولتی در اسرع وقت با اخذ ضمانت‌های لازم پرداخت می‌شود.

مددی تصریح کرد: آموزش‌های کسب‌وکار برای دریافت وام اشتغال و مددجویانی که درصدد ازدواج مجدد قرار دارند، زیر نظر اساتید صورت می‌گیرد و مشاوره‌های مختلف نیز بسته به شرایط مددجو صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: کسانی که با آموزش‌های ما و دریافت وام به درآمد کافی برسند از چرخه حمایتی این نهاد خارج می‌شوند و در سال جاری ۶۰ خانوار ما به این شرایط رسیده‌اند و در این خصوص سعی کرده‌ایم در زمینه معرفی محصولات و توانمندی‌های این افراد به مراکز موردنیاز اعم از فروشگاه‌ها و بازارچه‌های سطح شهر به این مورد فروش و انعکاس توانمندی‌ها کمک کنیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ورامین با ذکر این نکته که ۱۲۰۰ فرزند دانش‌آموز تحت پوشش این اداره است، بیان داشت: ۷۵ دانشجو دهک ۱ تا ۳ تحت پوشش ما هستند که بخشی از هزینه‌های آن‌ها از ترم اول تا مقطع دکترا تأمین می‌شود.

وی وجود نخبه‌های مختلف را از جمله مددجویان تحت پوشش این نهاد عنوان کرد و ادامه داد: در حال حاضر ۶۵ دانش‌آموز نخبه قرآنی، فرهنگی و ورزشی تحت پوشش ما هستند و سعی شده است دانش‌آموزان نخبه به شرکت‌های دانش بیان معرفی شوند.

مددی با اشاره به اهدای جهیزیه در پایان خاطرنشان کرد: در سال جاری مجموعاً ۴۳ جهیزیه به مددجویان حائز شرایط اهداشده که این جهیزیه‌ها شامل یخچال، تلویزیون، اجاق‌گاز، جاروبرقی و لباسشویی بوده و در خصوص ازدواج آسان نیز با موسسه‌ای در شهرری هماهنگ شده است که با دریافت مبلغی جهیزیه داده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر:

  • صبوری

    جهیزیه یه بار مصرف میدن خواهرم جهیزیه کمیته امداد و گرفت مزخرف ترین جهیزیه تو دنیا آشغال ترین جهیزیه تو دنیا آبرومون هم رفت جارو برقی به برق نزده خراب اجاق گاز خراب یخچال کوچلو تلویزیون کوچلو انگار برا اتاق های یه نفره مسافر خونه خوبه با این تفاوت اونا اصل اند ولی مال جهیزیه کمیته امداد یه بار مصرف