در راستای ابلاغ سند نظام ملی بهرهوری توسط معاون اول رئیسجمهور، تفاهمنامه همکاری میان دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و سازمان ملی بهرهوری ایران با هدف طراحی و پیادهسازی برنامه ارتقاء بهرهوری در مناطق آزاد کشور به امضا رسید.
دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در نشست با مدیران عامل مناطق سازمانهای آزاد تجاری ـ صنعتی جدید، بر لزوم تمرکز بر تولید، تجارت و همکاری با کشورهای همسایه و تحویل بهموقع صورتهای مالی حسابرسیشده تاکید کرد.
دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، در جریان سفر رئیسجمهور کشورمان به اسلامآباد، با «جام کمال خان»، وزیر تجارت پاکستان، دیدار و گفتوگو کرد.
مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام بیمه کوثر رأس ساعت ۸:۳۰ صبح روز شنبه مورخ ۱۴۰۴/۰۱/۳۰ در محل هتل سیمرغ واقع در تهران، خیابان ولیعصر(عج)، بالاتر از خیابان شهید بهشتی، جنب کوچه دلبسته برگزار میشود.
آئین امضاء قرارداد همکاری شرکت سهامی عامپروژه احداث کارخانه آهناسفنجی به ظرفیت ۱.۷میلیون تن با حضور مدیرانعامل شرکت توسعه سنگآهن مرکزی سام و تأمین سرمايه سپهر صادرات برگزار شد.