خواننده پاپ مهاجرت کرد

فوری: خواننده معروف مهاجرت کرد | عکس همسر خواننده و علت مهاجرت

فوری: خواننده معروف مهاجرت کرد | عکس همسر خواننده و علت مهاجرت
کدخبر : 546052

امیر ارژنگ کاظمی معروف به سامان خواننده پاپ که بعد از مدتها به ایران بازگشته بود از کشور خارج شد.

به گزارش شماواقتصاد، بهمن بابا زاده خبرنگار معروف با انتشار پستی نوشت: امیر ارژنگ کاظمی معروف به سامان خواننده پاپ که بعد از مدتها به ایران بازگشته بود از کشور خارج شد. در ادامه بیوگرافی این خواننده را میخوانید.

خواننده

وی در ترکیه شروع به خواندن با زبان ترکی کرد. در سن 13 سالگی یک کاباره در ترکیه به وی پیشنهاد آلبوم و قرارداد می نماید.

سامان خواننده 1برادر و 2 خواهر دارد. پدر وی ارتشی بوده است.

سامان در ترکیه گروه موسیقی را برای خود تشکیل می دهد، بعد از آن به کانادا مهاجرت می کند و از خانواده خود جدا می شود.

برحسب اتفاق با آقایی به نام مسعود آشنا که صاحب کاباره ای در لوس آنجلس می باشد آشنا می شود وی از صدای سامان خوشش می آید و سامان را به لوس آنجلس آمریکا معرفی می کند.

سامان از این طریق به آمریکا مهاجرت می کند ، و کار خوانندگی حرفه ای خود را آغاز می کند.

خواننده

بیوگرافی سامان خواننده

نام اصلی : امیر ارژنگ کاظمی

نام هنری : سامان

متولد : 3 تیر 1346 تبریز

زمینه فعالیت : موسیقی

پیشه : خواننده

سبک : موسیقی پاپ فارسی

محل زندگی : تهران

سالهای فعالیت : 1360 تاکنون

بیوگرافی سامان خواننده : در تاریخ 1346/4/3 در تبریز به دنیا آمد و اسم هنری وی سامان است، نام اصلی این خواننده مشهور و محبوب (امیر) نام خانوادگیش (کاظمی) است.او 1 برادر و 2 خواهر دارد و پدرش ارتشی بوده است.

وضعیت ازدواج و همسر سامان خواننده

از وضعیت ازدواج و همسر سامان خواننده اطلاعات دقیقی در دست نیست.

ماجرای مهاجرت سامان به ترکیه

سامان با خانواده خود 3 سال بعد از انقلاب از ایران خارج و به ترکیه رفتند سامان در ترکیه شروع به خوانندگی با زبان ترکی کرد.

وی به حدی صدایش درسن 13سالگی جذاب و دلنشین بود که یک کاباره در ترکیه به وی پیشنهاد آلبوم و قرارداد با او کرد، که با مخالفت پدرش مواجه شد.

چون سامان قصد مهاجرت به کانادا را داشت که 27 ماه طول می کشید تا ویزای سامان برای رفتن به ترکیه آماده شود، که در طول این مدت سامان با گروهی که ساخته بود به نوازندگی و خوانندگی ادامه داد.

خواننده

نوشته های مشابه

بعد از 27 ماه به کانادا مهاجرت کرد که از انجا تنها نشینی و غربت نشینی سامان اغاز شد.

زیرا خانواده وی به آلمان رفتند و سامان بعد از ورود به تورنتو کانادا 5 یا 6 ماهی برای راه افتادن زبانش به انگلیسی تمرین کرد بعد از آن با ورود به کاباره های تورنتو صدای زیبای خود را به مردم نشان داد.

تا بعد از آن به ونکوور رفت و در انجا با اقایی به نام مسعود اشنا شد که وی را به لس انجلس معرفی کرد سامان بعد از ظبط صدای خود و فرستادنش به لس انجلس باعث جلب نظر اقای مسعود یکی از صاحب کاباره های مطرح لس انجلس شد.

که از سامان دعوت کرد به لس آنجلس برود تا ازاین صدای جوان استفاده کند.

تست صدای سامان توسط عارف

اقای مسعود از عارف خواننده خواست که در تست صدای سامان نظر بده که سامان 5 ثانیه نشده بود که میخونده بود که عارف گفته بود بس.

اقای مسعود این همون صداییه که اینده داره و به درد میخوره قرارداد و باهاش ببند که بعدا خانم حمیرا هم صدای سامان رو شنیده بود و گفته بود سامان بلبله. سامان از ان دسته خوانندگان بی تظیر ایرانی است که متاسفانه از دنیای موسیقی دور شده است.

خواننده

بازگشت سامان خواننده لس آنجلسی به ایران

امیر کاظمی معروف به سامان جزو خوانندگان ایرانی غربت نشین می‌باشد که بعد از حبیب محبیان دومین خواننده ای است که طی سالهای اخیر به ایران مهاجرت کرد و به دنبال مجوز انتشار آلبوم است.

سامان در مورد دلایل حضورش در ایران گفت: «من یک ایرانی وطن پرست هستم و دوست دارم در وطن خودم به فعالیت بپردازم. نه اهل کار سیاسی هستم نه مسائل دیگر حدود دو سال است در ایران زندگی می‌کنم و آلبوم جدیدم را نیز که شامل 16 تراک می‌باشد در ایران ضبط کرده‌ام و امیدوارم این آلبوم مورد تایید وزارت ارشاد اسلامی قرار بگیرد.

سال‌ها فعالیت هنری‌ام را در خارج از ایران کمرنگ کردم به امید روزی که بتوانم در کشور خودم به اجرای برنامه بپردازم و امیدوارم مسئولین عزیز و محترم مجوز فعالیتم در ایران را صادر نمایند تا بتوانم با آثارم در خدمت مردم عزیزمان باشم.»

حدود شش سال پیش نیز مدتی در ایران به دنبال مجوز فعالیت بود ولی پس از آنکه موفق به دریافت مجوز نشد ایران را ترک کرد.

ولی فعالیتش در خارج از ایران را نیز کمرنگ‌تر کرد چون امید داشت شاید مدتی بعد بتواند مجوز فعالیت در داخل کشور را به دست بیاورد.

کنسرت سامان در قشم

گفته می شود سامان 30 اسفند ماه 1391 ساعت 23 در جزیره قشم کنسرتی را برگزار کرده است، در این برنامه وقتی حاضرین از سامان درخواست اجرای برخی از ترانه‌های قدیمی‌اش را داشتند با عذرخواهی از حاضرین خط مشی تعیین شده توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را برای این کنسرت یادآور شد.

البته پس از آن هیچ مسئولی در مورد این برنامه اظهار نظری نکرد و مشخص نشد مجوز اجرای این کنسرت توسط چه نهاد یا شخصی صادر شده است..

خوانند

مهاجرت به آمریکا سامان

سامان در ترکیه گروه موسیقی را برای خود تشکیل می‌دهد، بعد از آن به کانادا مهاجرت می‌کند و از خانواده خود جدا می‌شود، برحسب اتفاق با آقایی که صاحب کاباره ای در لوس آنجلس می‌باشد آشنا می‌شود وی از صدای سامان خوشش می‌آید و سامان را به لوس آنجلس آمریکا معرفی می‌کند، سامان از این طریق به آمریکا مهاجرت می‌کند، و کار خوانندگی حرفه‌ای خود را آغاز می‌کند.

روح الله بالش آبادی عکاس حاضر در مراسم خاکسپاری زنده یاد ناصر ملک مطیعی در روز یکشنبه 6 خرداد ماه 1397 تصویری از سامان خواننده لس آنجلسی که چند سالی است به ایران بازگشته منتشر کرد.

روح الله بالش آبادی با انتشار این عکس نوشت : حضور خواننده لس آنجلسی (سامان) در کنار سالار عقیلی مراسم خاکسپاری زنده یاد ناصر ملک مطیعی ..

آلبوم های سامان

الهه عشق ۱۳۷۱

رهایی ۱۳۷۶

کوچه خاطره ۱۳۷۸

اگر تو ۱۳۷۷

سازش ۱۳۸۱

فراموشم نکن 1382

قسم 1384

پشیمون 1387

بازم کمه

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: