این مرد به آویزان کردن ۵ کیلو جواهرات از بدن اعتیاد دارد! + تصاویر

این مرد به آویزان کردن ۵ کیلو جواهرات از بدن اعتیاد دارد! + تصاویر
کدخبر : 573288

شواف مرد ویتنامی در مورد طلا و جواهراتش او را به سوژه رسانه ها تبدیل کرده است.

شیفتگی یک مرد ویتنامی به طلا موجب معروفیت او شده است. این مرد که صاحب غرفه غذا‌های خیابانی در ویتنامی است هر روز با ۵ کیلوگرم طلا در شهر هوشی مین قدم می‌زند.

 دو نگوک تهاون ۳۴ ساله که با نام مستعار "Seven Ball" شناخته می‌شود، از زمانی که به یاد می‌آورد شیفته طلا بوده است. این مرد از زمانی که خودش را می‌شناسد شروع به خرید جواهرات و به رخ کشیدن آن در خیابان کرده است.  

نگوک هنگامی که در خیابان راه می‌رود یا وقتی پشت چراغ‌های راهنمایی توقف می‌کند مردم به او خیره می‌شوند و از او می‌خواهند تا جواهراتش را بالا ببرد. این استقبال مردم باعث شده تا او بیشتر پولش را روی طلا و شواف آن سرمایه‌گذاری کند. او بعداً، هنگامی که غرفه خود را در هوشی مین افتتاح کرد، برای جلب توجه بیشتر به کسب‌وکارش، مقداری طلا به کار برد و با ظهور رسانه‌های اجتماعی، توجه بیشتر مردم را به خود جلب کرد.

طلا

 تهاون به خبرنگاران گفت: «پیش از این، زمانی که من در فضای مجازی هنوز محبوب نبودم، مقدار زیادی طلا می‌پوشیدم. هر بار که منتظر چراغ سبز می‌شدم، افراد زیادی را می‌دیدم که به من اشاره می‌کردند و مرا تحسین می‌کردند. بعدها، وقتی یک مغازه باز کردم، تصمیم گرفتم برای جلب توجه بیشتر طلا بپوشم.»

این مرد در حال حاضر به صورت همزمان ۱۰ حلقه طلا، ۳۰ دستبند طلا، و بیش از ۱۲ گردنبند می‌پوشد. این ۵ کیلو طلا می‌پوشد.

او اکنون در سانه‌های محلی ویتنام کاملا شناخته شده است. با این حال همه طرفدار او نیستند و برخی از او بخاطر استفاده از جواهرات تقلبی برای نفوذ بیشتر بین مردم انتقاد و متهم می‌کنند. این مرد برای این افراد یک چالش را مطرح کرده است که اگر فردی ثابت کند که هر یک از جواهراتش تقلبی است او پوشیدن طلا را ترک خواهد کرد. در غیر این صورت، هر متهمی باید ۵ میلیون دانگ (۲۱۵ دلار) به او بپردازد.

طلا

 این مرد جوان در این باره گفت: «در شهر من، همه می‌دانند که من برای مدت طولانی طلا می‌پوشم. اکنون هر کسی که شک دارد می‌تواند با من به طلافروشی بیاید تا بررسی کند. اگر ثابت شود که من طلای تقلبی پوشیده‌ام، همه آن‌ها را می‌دهم. اگر طلایی که می‌پوشم طلای واقعی باشد، باید ۵ میلیون به من بدهد.»

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: